Hotel Palm Area Beach ****

85 reviews over Hotel Palm Area Beach in het Nederlands

Leuk Hotel

Jaap, 15-10-2013

Torba Eerste keer Allin

Leuk hotel kleinschallig. Veel persoonlijke aandacht van het personeel.

Kinderen vonden het prachtig

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2001

super vakantie gehad, zou zo weer terug willen

Cverboom, 11-3-2010

Je vindt in dit hotel rust en gastvrijheid. Het eten was super en het personeel ook. Aan de zee gelegen heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in september 2008

Een dikke 7

Eef Ensink, 10-10-2009

De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Laat je Nederlandse chagrijn maar lekker thuis en geniet van het prettige Turkije en van dit hotel. Natuurlijk zijn er punten voor verbetering vatbaar, dat heb je overal. Dus niet zeuren, maar genieten.

Wij waren er voor de tweede keer!

Gereisd met partner in oktober 2009

A.Nieuwboer, 3-7-2008

voor een 4sterren erg matig.

bij koud weer veel te open.

er is niets voor kinderen te doen.

de vogels eten nog meer dan de gasten.

de fitnisruimte :steld niet veel voor.

tafeltennis zonder batjes(kapot).

Geen lift en door bruggetjes gevaarlijk.bij een valpartij van

oudere vrouw ging de waterboer met

haar naar een arts!

Gereisd met partner in juli 2008

wout van der laak, 13-2-2008

Dit leuke hotel hebben we bezocht in aug 2007, beviel goed o.a. door de fantastische palm en het uitzicht op de baai en zijn kleinschaligheid. Nu is het overgenomen door de buren ( Casa dell'arte) en opgewaardeerd. Bijvoorbeeld 5 kamers zijn er nu 2 geworden, dus minder mensen, de prijzen zijn nog niet bekend maar het zal iets duurder worden en of het via touroperator kan?? Ook de Escape die er naast ligt is door hen overgenomen.
Gereisd familie in februari 2008

John en Carolien, 21-12-2007

Wij zijn nu al 2 keer naar Palm Area Beach geweest en in mei gaan we weer heerlijk voor 13 dagen!

We kunnen niet wachten! In woord geweldig...

Gereisd met partner in december 2007

joke wester, 6-11-2007

hallo wij kwamen 13 oktober bij dit hotel aan wat een bok was die man bij de receptie wij werden met 4 personen in een tweepersoonskamer onder gebracht de kinderen moesten op de grond op een bedbankje slapen vreselijk hok zo benauwd we hebben wel betaald voor de kinderen als volwassen dan horen ze niet op de grond te liggen en een uitzicht leek wel een gevangenis

toen heb ik contact gehad met de hostes dat ik hier niet wou blijven wij mochten toen naar izer beach het hotel ernaast echt geweldig hotel met super goede bedden uitzicht op zee echt grandioos en wat een lieve mensen in dat hotel super

een echte aanrader

Gereisd familie in november 2007

A. Cramer, 28-10-2007

Na alle positieve reacties te hebben gelezen, helaas nu mijn negeatieve ervaringen:

Voor de 6e keer in de herfstvakantie naar Turkije geweest,naar 3-sterren+ hotels en 1x naar 5-sterren.Met de laatste kan Palm Area( 4-ster) zich bij lange niet meten, maar helaas ook niet bij menig 3+ (zoals Club Sardunya 10 km verderop in Ortakent)

Ook dit jaar waren wij de laatste gasten van het seizoen en dat hebben wij in dit hotel moeten weten:De 1e dag wilden onze kinderen tijdens snacktijd iets nuttigen, maar dit werd pas mogelijk nadat ik had geklaagd, want wij hadden immers toch voor all-in betaald.Na veel bellen met de keuken was men uiteindelijk bereid om iets te serveren, maar zo weinig, dat er maar 6 gasten iets kregen, wat dus na 1 minuut op was.

Dezelfde dag moesten we 's-middags bij de receptie vragen of onze kamer schoon gemaakt kon worden.

De 2e dag weer geen snacks en na protesteren kwam er spagetti(!)waar niemand wat van nam.Andere dagen werd er ook na verzoek geen snacks meer gereserveerd.

De Cola en Fanta waren vaak op.

Bij het avondeten was er geen keuze in vlees en bij het ontbijt slechts keuze tussen 2 soorten (gewoon) brood en 1x dat er ommelet was gebakken, maar dan moest je er wel snel bij zijn: op=op! (en dat voor een 4 sterren-hotel)De laatste dag was er helemaal geen buffet meer, eten wat de pot schaft of je dat nu wel of niet lustte, je kreeg het op een bord gereserveerd.

Ook de van de sauna kon de laatste dagen geen gebruik meer gemaakt worden.

Het all-inn gevoel was in Palm Area Beach ver te zoeken en iets van annimatie was er al helemaal niet, we zijn beter gewend en voor minder geld!

Gereisd familie in oktober 2007

E. Merlijn, 22-10-2007

Het was voldoende. Te merken was dat het eind van het seizoen nabij is. Faciliteiten waren minder dan beloofd. Personeel was onderweg naar huis. In ieder geval in hun gedachten.

Overall, mooi weer, fijn samen met het gezin een rustige week achter de rug!

Gereisd familie in oktober 2007

peter en tiny, 15-9-2007

vandaag terug gekomen van 12 dagen heerlijk relaxen,en lekker eten.

personeel heel vriendelijk,alleen was er veel wind en dan was het 's avonds geen mogelijkheid om binnen te zitten,dat was jammer.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Area Beach in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Area Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Area Beach scoort een 8.06 uit 10 op basis van 86 reviews.