9,4

Uitstekend

WebsiteLink naar website

28 tips over Hotel Isil Club

Christel en Manu, 5-6-2015
De koude witte lampen vervangen door warm licht zal de kamer al heel wat gezelliger maken.
Natasja, 8-5-2015
Als je het kunt missen en er van houdt, ga dan zeker naar het Spa&Welness centre en neem een pakket van behandelingen. Pure verwennerij van hoge kwaliteit.
Philip Noppe, 7-8-2014
Dresscode, meer variatie in eten!

Tamara, 14-7-2014
Met de dolmus is het 10 minuutjes rijden naar Bodrum. Deze vertrekt ongeveer om het kwartier en kost 1,50 per persoon.
Fred Eisvogel, 17-10-2013
Excursie naar Efese is er op dinsdag, was een van mijn reisdoelen maar helaas was dinsdag onze reisdag. Dagtrip over westelijk deel schiereiland gedaan, was wel leuk maar het geld niet waard. Dagje Kos vonden we wel de moeite waard. met Ferry in een half uurtje daar maar lange wachttijden bij douane, zowel heen- als terugtrip. Sighttour Bodrum vonden we wel heel leuk. Indien je kan, betaal er in Lira's, is goedkoper dan euro's. In Turgutreis markt is alles nep. Verkopers soms erg agressief.
Marianne, 11-9-2013
Huur een auto, prachtig land.

Daisy, 9-9-2013
als je graag een excursie doet. boek dit buiten het hotel in bodrum zelf !! is de helft goedkoper voor hetzelfde dat je krijgt !! wij hebben de jeepsafari gedaan en met de boot naar kos geweest en alles was prima in orde ! ze komen je aan het hotel met een busje halen ! en brengen je ook weer terug !
Jenthe, 18-7-2013

Boek snel je gratis plaatsje in het keuzerestaurant. De plaatsen zijn snel bezet.

Ga ook eens s'avonds naar Bodrum. Je kan er op de Cattamaran plaats nemen of naar de openluchtdiscotheek gaan. Er zijn ook veel leuke restaurants en bars met een mooi uitzicht.

Conny, 26-6-2013
Maak een boottocht met Adorya. Start in de haven van Bodrum. Kleine boot met max. 12 personen die je naar mooie baaien brengt. Met heerlijk eten in een familiaire sfeer.
Mabel , 25-6-2013
Er zijn 2 zogezegde specialiteiten restaurants, italiaans en vis. Maar doe geen moeite om dit te reserveren want de keuze in het buffetrestaurant is zo groot dat die restaurants dan eigenlijk tegenvallen.