Hotel Escape Beach Resort ***

Hotel Escape Beach Resort
Escape Beach Resort

39 reviews over Hotel Escape Beach Resort in het Nederlands

George en Jeanne Fukkink, 6-5-2007

wij hebben Juli/Augustus 2006 in het Escape beach hotel verbleven leuke tijd gehad , perfecte ligging aan zee ,verblijf keurig in orde,het eten was ook goed en gevarieeerd ,het personeel ded ook goed hun best en erg aardig, komen in 2007 terug.

Wij hebben nu het er naast gelegen hotel Izerbach geboekt.

Zien dan misschien weer de leuke groep Nederlanders ,ook Hackan de baas van Iristravvel was een erg gezellige man en heeft zich voor de groep Nederlanders extra ingezet bedankt Mr Hackan .

Gereisd anders in mei 2007

Jenny en Ans, 17-10-2006

Bij aankomst zagen we een prachtig hotel met een mooie tuin en we kregen nog meer zin in de vakantie dan dat we al hadden. Maar eenmaal aangekomen in de kamer verloren we alle zin. Gadver!!! Wat een smerige boel, de badkamer zat vol schimmel en de bedden waren helemaal klam. Het luchten van de kamer verhielp de klamme bedden niet. Ook het eten was erg sumier en zeker niet vers en vaak koud en oud. 4 dagen lang hebben wij koud gedoucht, elke dag hebben wij dit aangegeven maar door het gebrekkige engels van het personeel is dit niet gerepareerd.De volgende dag hebben wij direct aangegeven bij Hetty de hostes dat wij daar niet langer wilde blijven. Wij hebben 3 dagen moeten wachten voordat we iets anders aangeboden kregen en moesten dan ook nog eens €200 bij betalen voor 4 nachten! Daarna zijn wij beland in hotel Sardunya en Petunia, dit is een goed 3 sterren hotel. Jullie begrijpen wel dat er een lange klachten brief naar Touroperator onderweg is!
Gereisd familie in oktober 2006

Rik en Suzan, 14-9-2006

Beetje jammer dat de baas alleen de hele dag aan het flirten was. Vieze vent! En over de keiharde muziek waren we helemaal niet te spreken.. Er hangt een vaag sfeertje, maar toen ook wij het pistool van de baas zagen voelde we ons helemaal niet meer fijn. Over het hotel zelf niks te klagen.. In het verzonnen dorp torba is niet veel te beleven.. 1 winkel, 1 restaurantje..

Fransina, Wim en de kids, 8-9-2006

We zijn net terug van 15 dagen escape. prachtig hotel, mooie kamers ( werden goed schoongehouden en wij kregen wel schoon beddegoed en handdoeken) GEEN KLACHTEN. personeel was hardstikke vriendelijk en aardig. Het eten vonden wij heel goed. Er heerste een gezelllige sfeer. Als de mogelijkheid er is gaan wij volgend jaar weer. Voor iedereen die nog gaat veel plezier en de groeten en Jamal, Harun, Ahmet, Alex en de rest van het personeel

mariska, 8-9-2006

ik ben net terug van 15 dagen escape! en ik kan niks anders zeggen dan super mooi!!! ik heb zelf geen rare dingen gehad met het personeel en de baas! er zijn 2 bazen, en grote brede man, en een wat jongere man! de jongere man is niet aardig, vraagt niks!het personeel is vriedelijk!!!! het eten was goed!!! de keuken was schoon! alles dik in orde! zodra ik kan ga ik weer!!!!

Anita & Burhan, 1-9-2006

Zijn net terug van een 1 weeks verblijf in dit hotel. Hotel is kleinschalig en doet lieflijk aan. Doorkijk naar zwembad en zee is prachtig. Ligging t.o.v. Bodrum is gunstig, dolmus stopt voor de deur. Personeel spreekt nauwelijks engels, maar is behulpzaam en vriendelijk. Doordat mijn man Turks is en ik een beetje Turks spreek, krijg je makkelijker contact met het personeel. De eigenaar is niet gastvrij.

Kamer werd dagelijks schoongemaakt, maar geen een keer schone handdoeken gekregen. Dat is echt een minpunt.

Tom & Jolien, 29-8-2006

het was een super leuke vakantie! het hotel was mooi om te zien en de kamers waren prima! Het personeel was ook erg aardig! De nederlandse groep die aanwezig was was ook super gezellig!! het eten was prima alleen jammer dat het steeds lam was! verder gewoon een topvakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2006

Cristian & Janine, 18-8-2006

Wij hebben hier een droom vakantie gehad. Het personeel was erg vriendelijk, het was alleen jammer dat ze niet super goed engels konden. Het eten was ook prima. Het enige dat jammer was, was dat we een aantal keren moesten vragen of ze onze kamer wouden schoonmaken en om schone handdoeken. Verder was alles prima in orde. De ligging van het hotel was ook heel mooi, het was super dat je aan het strand en de zee lag, daardoor was het uitzicht ook heel mooi. We vonden het ook heel bijzonder dat we werden uitgezwaaid bij vertrek, dit hadden we nog nooit eerder meegemaakt. Dit hotel is zeker aan te raden voor mensen die een rustige vakantie willen, want voor jonge mensen zijn er geen discotheken ofzo in de buurt. Daarvoor moet je echt naar bodrum.
Gereisd met partner in augustus 2006

Mark en Sanne, 18-8-2006

We zijn net een paar dagen terug van 12 dagen Escape. Hotel ziet er goed uit, lekker zwembad en direct aan de zee. Kamers waren groot genoeg en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken, maar geen schoon beddengoed gekregen.

Het eten is erg eentonig, elke dag kip met rijst of pasta.

Het personeel is erg vriendelijk, maar spreekt slecht engels.

Bodrum is verder prima te bereiken met een dolmus busje.

Gereisd anders in augustus 2006

Klaas, Rita, Jos, Leonie en Youri uit Enschede, 17-8-2006

We hebben een prima vakantie gehad. Eten was even wennen, maar wel lekker, hoewel niet super afwisselend. En ook binnen onze groep last van buikkrampen enzo.

Het personeel was erg vriendelijk, maar konden slecht tot geen Engels, dat was soms wel even lastig. Ze waren erg kindvriendelijk, maar wij hadden een jongetje van 3 bij ons, die redde zich prima. Voor kleinere kinderen is het lastiger, vanwege de bijna ontbrekende kinderfaciliteiten.

Wat minder was is dat midden in de nacht de electriciteit erachter weg werd gehaald, waardoor je er elke nacht uit moest om de airco weer aan te doen.

Uitzicht en ligging aan zee was echt super!!

Ondanks alles hebben we toch een supervakantie gehad en hebben we erg genoten. Het is tenslotte zo, vakantie moet je zelf maken!!

Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Escape Beach Resort in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Escape Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Escape Beach Resort scoort een 8.03 uit 10 op basis van 39 reviews.