Hotel Caliente Bodrum Resort ****

Hotel Caliente Bodrum Resort
Caliente Bodrum Resort

Onvoldoende

1 review over Hotel Caliente Bodrum Resort in het Nederlands

Van buiten mooi, van binnen oud en vooral vies

J. Jansen, 30-7-2013

Het hotel heeft een mooi uitzicht en ziet er van buiten mooi uit, maar van binnen is het oud en vies. (verstopte wc's en douches, stukken uit de muur, overal openingen tussen de laminaatvloer, lampen doen het niet, aanslag op de voegen, enz.).

De 2 zwembaden zijn ook ontzettend vies (de viezigheid ligt op de bodem of drijft op het water).

Bij binnenkomst in de hal van het hotel komt de stank je tegemoet vanwege de vieze algemene wc's.

Naast één ander (Turks) Nederlands gezin waren er alleen maar toeristen uit Rusland, Turkije, Iran, Azerbeidjan, Oekraïne, enz... Onze kinderen van 12 en 16 vonden dit niet altijd fijn, maar zelf hebben we hele leuke gesprekken gevoerd.

Gelukkig hadden wij onze kamers op de "1e verdieping". Als je een kamer op de "3e verdieping" hebt, dan heb je echt een probleem met alle trappen. De kabelbaan van het hotel lijkt een never ending story; die doet het in 2013 nog altijd niet.

Advies: wil je een schoon hotel, kies dan NIET voor hotel Caliente!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caliente Bodrum Resort in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caliente Bodrum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caliente Bodrum Resort scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.