Hotel TUI BLUE Sarigerme Park ****

9,2

38 reviews over Hotel TUI BLUE Sarigerme Park in het Nederlands

Altijd weer!

Gerard, 13-11-2015

Dit hotel is sterk Duits georiënteerd. In zomer ook Russische gasten maar wel van de nette soort. Heerlijk rustig, prachtig aangelegd park tussen overblijfselen van antiek stadje. Villa's verspreid over dit park. Prachtig strand met ruim voldoende ligbedden. Strand nodigt uit voor wandeling. Eten is gewoon goed! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Entertainment met enkele uitzonderlijke (ingehuurde) acts! Wellicht dat eigen team wat meer financiële armslag krijgt om eigen ideeën uit te werken. Management lijkt in dezen een beetje behoudend. Wat van ver komt , is altijd beter!!!!

Wie van rust houdt is hier echt op zijn plaats. Dorp Sarigerme op 10 minuutjes lopen biedt alleen wat winkels, verder weinig te doen. Weekmarkt leuk!

Wie action zoekt, vindt dit niet in Sarigerme. Je zult wat moeite moeten doen.

Hotel wordt komende maanden grondig verbouwd op enkele plaatsen.

Aanrader- als je echt wil bijkomen!

Schijnt duurder te worden komend jaar!

Gereisd met partner in oktober 2015

de beste die we tot nu toe in Turkije

De Hofjes., 10-7-2012

Ruime kamers, erg netjes en splinternieuw. Eten zeer gevarieerd, vers en erg lekker. Vriendelijk personeel, zeer ruime en groene omgeving (is een arboretum), gericht op duurzaamheid (winnen hier ook bijna jaarlijks een prijs mee). Klachten werden netjes opgelost: de bedbanken van de kinderen waren zeer hard, hier werd een extra matras opgelegd. Omdat onze jongste koemelkallergie heeft hebben ze het gebruik van roomboter in meeste gerechten vervangen door margarine.

Enig minpunt vonden wij het animatieteam voor de kinderen. Deze was voornamelijk op de Russen gericht. De Russische dames waren onpersoonlijk, koud en afstandelijk. Een glimlach kon er niet af. De activiteiten waren saai vond ons 4-jarige, zij verveelde zich in het kinderclubje. Alleen de kinderdisco vond ze erg leuk. De EK wedstrijden op een groot scherm in de ampitheater was grandioos. We zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Heerlijke vakantie in zo'n prachtige omgeving

Anita en Hans, 24-6-2012

Wij zijn in een paradijsje terecht gekomen. Mijn man en ik hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel. Top ik kan niet anders zeggen.

Vriendelijkheid, service, kamers, ligging en eten en vertier een top locatie en zeker een aanrader. Wij komen zeker terug misschien al eind september.

Gereisd met partner in juni 2012

ultiem genoten

jer, 17-8-2011

Fantastisch resort en perfect eten waarvan de restanten niet gerecycled worden en de volgende dag weer geserveerd worden.

Mogelijkheid tot excursies en volgen Turkse taalles.

Op korte rijafstand van vliegveld Dalaman.

Gereisd met partner in mei 2010

prachtig hotel

didier en marleen, 27-7-2011

didier en marleen

20 juli 2011

prachtig hotel, zeer lekker gegeten! hygiene staat daar zeer hoog !

kamers misshien iets kleiner dan in andere hotels maar alles was tip top in orde! zaten in hoofdgebouw maar hoorde daar niets van geluid dus zeer rustig.ook het strand was in orde,vooral zeer leuk met een groot vlot die in de zee lag! alles was perfekt in orde alleen....het hotel is volledig duits gericht. wij hebben daar 10 dagen verbleven en hadden het gevoel de enige belgen te zijn.

Gereisd met partner in juli 2011

sterk ontgoocheld

luc en regine, 13-6-2011

door de vele positieve commentaren hebben we ons laten verleiden om eens een 4sterren te nemen i.p.v. een 5 sterren. Dit was echter heel duidelijk merkbaar en voortaan houden we ons aan de 5 sterren.

Ligging : mooi groot park maar het helemaal afgezonderd van de buitenwereld echt geen aanrader voor wie iets van Turkije wil zien.

Service : vriendelijk en behulpzaam personeel behalve bij de incheck, je krijg geen uitleg maar je moet maar het blaadje lezen die op je kamer ligt zegt men en dat is dan weer in het duits, turks of russisch

Prijs/kwaliteit : men betaalt duiselijk teveel voor wat je krijgt geen goede all-in bv voor een echte fruitsap moet je bij betalen, voor de origenele sterke dranken moet je bij betalen

Eten : goede bereiding maar s middags bijna altijd hetzelfde dat dan ook nog eens terug komt s avonds echt een paradijs voor liefhebbers van kip...

Kamers : wij zaten in het hoofgebouw en hadden een ruime en nette kamer

Besluit : dit hotel staat sterk overgewardeerd.

Gereisd met partner in juni 2011

Het was weer prachtig

Dirk en Rita, 22-5-2011

Omdat de paasvakantie dit jaar laat viel konden we voor de derde maal naar Sarigerme. We waren op 17 april de eerste gasten. Het hotel is nog even goed als 7 jaar geleden.Vriendelijkheid van personeel wordt hier hoog in het vaandel gedragen.Eten was lekker, kamers proper,alhoewel de kamers in de main- building wel wat verouderd zijn. Men vertelde ons dat ze binnenkort ook gerenoveerd worden. verder niets dan lof.
Gereisd met partner in januari 2011

ideale bestemming voor rustige vakantie

Dirk en Lien, 25-10-2010

Hebben hier als 60-plusssers een rustige en ontspannen vakantie gehad.

Kamers, behalve de badkamer, zijn wel een beetje verouderd en aan opfrisbeurt toe maar het domein zelf is ronduit prachtig en heel groot. Men heeft hier niet het gevoel in een hotel te verblijven, eerder in een dorpje midden de natuur.

Het animatieteam (7 jonge mensen) was uitstekend en zeer simpatiek.

Restaurantpersonneel nogal onpersoonlijk en met gebrekkige talenkennis.

Verder niets dan lof voor dit prachtige hotel.

Gereisd met partner in september 2010

Zeer goed hotel

Ed en Hannie Kruithof, 2-10-2010

Leuk hotel, prima personeel, eten is ook uitstekend, ligging is echt een plaatje. Het is een mooi park. Gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2010

Goed! zeer mooi

yvon, 29-7-2010

zeer mooi hotel, en mooie rustige ligging.personeel ok
Gereisd anders in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TUI BLUE Sarigerme Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI BLUE Sarigerme Park in Sarigerme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI BLUE Sarigerme Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI BLUE Sarigerme Park scoort een 9.18 uit 10 op basis van 39 reviews.