Hotel Club Aldiana ****

Club Aldiana
9,5

4 reviews over Hotel Club Aldiana in het Nederlands

Marianne, 20-9-2006

Wij zijn hier in de eerste week van augustus geweest. Na een goede ontvangst op het vliegveld en in het hotel naar onze prachtige hotelkamer (fantastisch uitzicht) met elke dag verse bloemen. Het eten is super, ik heb nog nooit zo lekker gegeten op een vakantie. De hamam is zeker aan te bevelen. De catamaran ook. Wel alles op zijn duits maar met alle hulp kregen we zelfs priveles. Veel te doen voor tieners, niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. In de omgeving is weinig te beleven, maar dat maakt het hotel in alle opzichten goed. Zeer schoon, rustig en gewoon goed. Een echte aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.
Gereisd anders in september 2006

johan de saedeleer, 24-4-2006

Dit hotel is voornamelijk geschikt voor mensen die watersport(zeilen/windsurfen, elke dag 4-6(7) Bf in de zomer) willen bedrijven. De kamers zij ok , eten en service zijn gewoonweg perfect. Er zijn nogal wat niveauverschillen(ligt op een berg,wat het niet geschikt maakt voor jonge kinderen en ouderen van dagen. Animatie is gericht op Duitsers, duitstalige Zwitsers van de hogere klasse en bereikt niet het niveau van de internationale animatie, die men in de caraïben vindt. Veel mensen vinden dit een bezwaar. Voor ons was dit geen probleem, aangezien het materiaal en de omstandigheden van het Nautic station voor ons uniek zijn en tot hier toe door nog geen enkel ander hotel geëvenaard zijn.
Gereisd anders in april 2006

Sophie, 29-9-2005

Prachtig hotel. Het is een aanrader.

Keuken is gevarieerd en perfect. Alles is schoon en prima onderhouden. Op het strand zijn voldoende ligstoelen beschikbaar. Je hoeft niet om 7.00 uur de wekker af te lopen om een handdoek op een stoel te leggen. Er zijn weinig kinderen in het hotel. Het is zeer geschikt voor mensen die van rust houden. De hamam is ook een aanrader. Alleen jammer dat er weinig Nederlanders zijn, veel Duitsers, maar we gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in september 2005

Hans Bos, 30-8-2005

Wij zijn in veel 4/5 sterren hotels geweest, maar dit clubhotel is tot nu aan toe het beste wat wij hebben meegemaakt. Nu weten wij wat het Zwitserleven gevoel is. Het hotel is zeer geschikt voor sportieve mensen, tieners en mensen die 'vakantie' willen vieren, het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en voor kleine kinderen. ps de keuken is uitstekend
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Aldiana in Sarigerme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Aldiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Aldiana scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.