Hotel Club Marvy by Paloma *****

Club Marvy by Paloma

WebsiteLink naar website

175 reviews over Hotel Club Marvy by Paloma in het Nederlands

Angelique Kroeze, 16-10-2017

Top hotel!! Ik ben samen met mijn partner 9 dagen in Club Marvy Paloma geweest. Wat een super hotel. Het eten was elke dag vers bereid, voldoende keus en de smaak was voortreffelijk. Het bedienend personeel was niets teveel. Er waren heerlijke cocktails die allemaal inclusive waren. Wij hadden een tweepersoons comfort kamer met uitzicht op de zee. De kamer was mooi ruim en er zat een prachtige badkamer met regendouche in. Elke dag schone handdoeken en een frisse kamer. Wij hebben veel op Boho Beach gelegen. Dit was een Adults Only strand en was heerlijk relax voor als je lekker wilt chillen. Ozdere is een prachtige omgeving. Echt een aanrader dit hotel!!!
Gereisd met partner in oktober 2017

Top hotel voor een relax vakantie!

Wendy, 21-9-2017

Mooi verzorgd en schoon hotel met goede service en prachtige ligging, top kamers met top uitzicht. Kluis gratis. Nergens vind je rommel en de tuinen zijn prachtig. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het ligt op een heuvel en het is veel klimmen en trappen lopen. Geen boulevard, je bent wel aangewezen op t hotel, of je moet met de dolmus naar Kusadasi (45 min) of Özdere (5 min maar 1 lange straat) gaan. Eten en drinken helemaal top. Mensen die klagen over het eten hier zullen het nooit goed genoeg vinden. Veel variatie en zeer smaakvol, je hebt niet t idee dat je van een "grote hoop" eet. Al la carte vis en steak restaurant (!!) 15 euro pp bij betalen, zijn zeker de moeite waard. Italiaan was wat minder maar ook leuk (gratis). Personeel heel vriendelijk, alles word constant in de gaten gehouden door de managers die er rond lopen. Kusadasi is een bezoekje waard, wel super toeristisch, maar leuk voor een dag. Özdere centrum is leuk om een keer te zien, 1 lange straat met allemaal winkeltjes. Hotel heeft een apart kids deel met een aantal zwembaden en kermis attracties en tal van glijbanen, voor zowel kleine als grotere kinderen veel te beleven. Volwassenen zonder kids begeven zich veelal aan de familiy of infinity pool (prachtig uitzicht!) of aan het adult beach (geen kids) of 2e strand (waar ook kinderen mogen komen). Hierdoor is het hotel geschikt voor gezinnen en stellen. Entertainment vonden wij slecht, er was niet veel te doen, shows waren erg kinderlijk en live muziek s'avonds van slechte kwaliteit, maar de cocktails waren super. Ga naar de Luvi bar, daar worden ze het lekkerst klaar gemaakt. Er waren heel weinig zitplaatsen bij de live muziek s'avonds waardoor je er verstandig aan deed om al 1,5 uur van te voren een plekje te veroveren...jammer! Aan het zwembad was het in onze periode niet nodig om handdoekje te leggen, dit schijnt in t hoogseizoen anders te zijn. Top ligbedden met dikke kussens aan de family pool. Wij hadden een reis naar de Dom Republiek geboekt, maar moesten helaas omboeken wegens orkaan Irma. Alles is geregeld via touroperator in Sittard en hierbij dan ook complimeneten voor de toppers van Sittard, die ons super geholpen hebben om op het laatste moment toch een geschikte andere vakantie te vinden en alles op t laatste moment te regelen. Ook voordat dit gebeurde heeft touroperator Sittard alrijd super service geleverd en dan ga je vanzelf terug! Wel willen we nog melden dat parkeerplaats locatie S een ramp was. Alle auto's super kort op elkhaar en heel slecht wegdek met allemaal gaten, als t regent krijg je gegarandeerd natte voeten!
Gereisd met partner in september 2017

Super goed, schoon, luxe, gezellig, mooi resort

Anoniem, 21-9-2017

Het is een super lekker hotel dat aan al mijn wensen heeft voldaan. De bediening is erg vriendelijk. Niks is te veel
Gereisd alleenreizend in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Marvy by Paloma bij:

Wat een geweldig hotel!!!

Vicky Rogiers, 6-9-2017

Nog nooit zo een super hotel gehad in Turkije en prijs was eveneens top. Het personeel is van de eerste tot de laatste geweldig en vriendelijk. Het eten, wow, wat was dat, zo lekker, zo vers...Kamers zijn mooi en vooral proper. Zwembaden zijn zalig en aquapark is geweldig voor de kids! Als ik 1 nadeel zou moeten geven, dan is het dat het een enorm groot park is, dus je kan maar beter in goede conditie zijn ;-).

fantastisch!

Tessa, 28-8-2017

Dit hotel is in 1 woord fantastisch. Wij hadden een Premium Comfort kamer met zeezicht. Dit was een geweldig uitzicht! iedere ochtend wakker worden met het geluid van een kibbelende zee. Het eten was top! echt alles was lekker! Vlees en vis werden a la minute voor je gegrild. heerlijke Turkse specialiteiten, een eigen bakkerij in het hotel en biologische producten uit eigen teelt!

Er was zelfs een babybuffet!

Het hotel ligt in een klein dorp genaamd ozdere. Je bent binnen 5 minuten in het centrum. Hier is het niet super toeristisch. De markt op zaterdag is leuk om te bezoeken, Mocht je een grotere badplaats leuker vinden: dan ligt Kusadasi op ongeveer 40 kilometer.

De zwembaden waren ook echt top! supermooie infinity pool en een aquapark met meerdere glijbanen,

De 2 stranden waren heerlijk. Helaas mochten wij maar op 1 strand komen. de andere baai is adults only. wat wel erg jammer is als je ziet dat 80 % van de gasten gezinnen zijn.

Tevens kan je bij de pier ontzettend leuk snorkelen! De vissen zwemmen door je benen heen!

Verder is de accommodatie niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Om van de receptie naar je kamer te komen moet je gebruik maken van veel trappen of kan je worden gebracht met een golfcar. (waar je helaas soms erg lang op moet wachten).

Er wordt Engels/Turks en Frans gesproken door de receptie. De rest van het personeel spreekt helaas geen of erg slecht engels! wat toch wel heel erg belangrijk is in een hotel als deze.

Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad en hebben de kinderen genoten! Er is een leuke kinderclub aanwezig waar ze er alles aan doen om de kids naar hun zin te maken.

Er is iedere dag wel iets te doen in het hotel: Van Grotere Caribbean dance shows tot sfeervolle muziek in één van de bars!

Ik zou zeggen: Niet twijfelen en Boek Club Marvy!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aangepaste kamers, maar ondermaatse service!

Pieter, 28-8-2017

Club marvy bezoeken wij voor de 4de maal. Deze keer was wellicht onze laatste!

We waren met de kinderen 5 minuten naar de bar van boho bracht gegaan, omdat onze favoriete ober van de voorbije 2 keer daar werkt. Die maakte er ook geen probleem van. De kinderen waren stil, en hebben geen voet op het strand gezet. Toen we van de bar richting kamer gingen werden we zeer kort en onvriendelijk op onze plaats gezet door een dame van het onthaal. Ik vind dit niet kunnen!!! Wij zijn ondertussen al 7 keer in diverse paloma hotels geweest! Om dan zo behandeld te worden is beneden alle peil!!! Ik richt zeker nog een mail naar de directie om mijn beklach te doen! Dit is echt not Done. En je voelt je zeker niet marvy, zoals ze willen!

Droomvakantie

Esther, 22-8-2017

Twijfel niet en gaan!! Een paradijsje! Kamers liggen allemaal prachtig! Iedere dag gevulde koelkast op je kamer met water, fanta, cola, sprite en pakjes sap! Waterkoker om koffie en thee te zetten. Föhn, shampoo en diverse toiletartikelen zijn aanwezig!

Eten is heerlijk en vers bereid! Voor ieder wat wils! Vers brood, pasta en grill...toetjes en ijs. Drinken zowel fris, wijn en cocktails, alles is aanwezig allemaal a merken. Glijbanen zijn top! 2 voor 16+..animatie niet gebruikt, maar aanwezig ook Ned. sprekend. Regelmatig shows van goede kwaliteit. En regelmatig live muziek!

Mooi groen...een oase van rust, maar ook genoeg vertier!

Handoeken service werkt perfect!!

Als ik dan een minpuntje moet noemen....jammer dat Boho beach alleen vanaf 18 jaar is...lagen steeds maar een handjevol mensen, simpelweg omdat er vooral gezinnen zijn!

Personeel is super! Het was te heet om uitstapjes te maken, maar met de Dolmus ben je zo in Ozdere! Had nog zeker 2 weken willen blijven!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top hotel !!

sandra, 29-6-2017

Dit is een vakantie waaraan wij zeer vaak zullen terug denken. Hoewel het een openingsmaand was (en het personeel nog niet helemaal mee was, komt zeker in orde!) hebben wij echt enorm genoten van dit hotel en op verschillende punten ; het eten is uitstekend ! 'A la minute' bereide pasta's maar ook grill, viscorner, salades in overvloed en zeker 30 soorten brood. De kamers zijn heel mooi gerenoveerd en stralen de rust uit. Er is een prachtige miniclub waar mijn zoon zich in heeft uitgeleefd en er ook weer telkens zelf naar vroeg. Wij kijken alvast uit naar volgend jaar om terug te kunnen gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Neusje van de zalm

Janet, 11-6-2017

Op een ongelooflijk mooi stuk grond staat een prachtig gerenoveerd (haast opnieuw opgebouwd) hotel. Alles is echt fantastisch hier en architectuur is geweldig!! Beetje bohemian, laid back style maar super toegankelijk en heel privé ! Top!!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Paloma Club Sultan, Özdere, 7-2-2017

Paloma Club Sultan is een prachtig hotel. Het is eigenlijk meer een gebied dan een hotel. Er zijn verschillende zwembaden, 2 super mooie privestranden en fantastische glijbanen. De ligging is supermooi, wij zijn niet buiten het hotel geweest omdat er al zo veel te doen was op het hotel zelf. De service is super, heel klantvriendelijk. De prijskwaliteit verhouding was top, het eten was goed vooral in de middag erg lekker. Er was een buffet maar ook verschillende 'kraampjes' waar je erg lekker kan eten zoals gepofte aardappel of pizza. De kamers zagen er prima uit, en ze werden iedere dag goed opgeruimd. Voor kinderen is het ook leuk, er is savonds een minder animatieteam (ochtends weet ik niet) en er is veel waterpret! Het zwembad was helaas wel een beetje koud maar zodra je er doorheen was was dat ook niet erg, en wij waren ook de laatste week van het seizoen in het hotel waardoor het buiten ook iets kouder was (alsnog warm). Het hotel was super, heel erg mooi voor jong en oud. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Marvy by Paloma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Marvy by Paloma in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Marvy by Paloma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Marvy by Paloma scoort een 9 uit 10 op basis van 223 reviews.