6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort***** bij :

284 reviews over Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort in het Nederlands

Top Vakantie! Kan niet beter!

Martijn, 20-8-2017

Wij kwamen er met een gevoel aan dat het echt een heel slecht hotel was volgens de reacties van touroperator en Zoover. Maar het was echt een heel goed hotel, Het eten was prima! Personeel kon niet beter, en het animatie team van echt zo goed! Ik had hier nog wel een week kunnen blijven echt waar! Kamer maakte ze goed schoon. zwembad was ook super mooi, en de glijbanen waren ook perfect! ik heb geen slecht dingen te vertellen over dit hotel! Ik snap ook niet waarom mensen er dan zulke dingen op gaan zetten :(. Maar ik heb tenminste een top vakantie gehad die niet beter kon .
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goede gezinsvakantie

Inge Luyckx, 18-8-2017

We zijn met een bang hartje naar hier gekomen,na de laatste beoordelingen! Maar we gaan na een zeer aangename 12 dagen terug naar huis! Bij het inchecken goed ontvangen. Het personeel spreekt maar heel miniem Engels. Maar we zijn wel steeds vriendelijk geholpen en bedient! De kamer was ruim en proper,elke dag werd het bed opgedekt en kregen we propere handdoeken. Mini bar werd iedere dag aangevuld met flessen water. De bedden zijn zeer hard(min punt).

Over het eten hebben we geen klachten. Groenten waren koud en vers. Buffet was steeds heel uitgebreid. Veel keuze aan brood. Gegrilde vis of vlees. Verse wok-gerechten. Bereide gerechten op warmhoudplaten waren niet altijd even warm of appetijtelijk,maar dan kies je iets anders. Elke dag pizza,vers uit de oven. Aan de beach-bar ook oké. Wij hebben elke dag zeer goed gegeten.

Het respect van vele mensen ten opzichte van hygiëne en het behandel van het personeel was beneden alle peil. Maar daar kan het hotel zelf niet veel aan doen.

Waardeloos hotel

P., 15-8-2017

Het enige goede was de ligging, verder alleen maar heel negatief!!! we waren met 2 gezinnen totaal 9 personen. Door het hele hotel smerige wc's, waar poep dagen lang op de muren zit. Vies zwembad (daardoor 3 naar de kliniek), eten wat beneden peil lag, kip had zelfs maar een temp van 9,3 graden!!! Onbeschoft en brutaal personeel, zelfs animatie team zelf was niet happy daar! Touroperator heeft ons overgeplaatst naar een 4* sterren(jongeren/familie)hotel, wat wel beter was qua hygiene en personeel maar absoluut niet wat we zelf zouden boeken. Het hotel was een paar dagen voor vertrek uit het assortiment gehaald, en was nergens anders meer te boeken wat volgens mij ook veel zegt. In kusadasi aangekomen weer 2 personen in de kliniek en nu in Nederland ligt het jongste kind van het andere gezin weer in het ziekenhuis. Al met al 15 dagen HEL en door touroperator afgescheept..we gaan er werk van maken! NOOIT NOOIT NOOIT geen Egeische kust meer en helemaal nooit geen touroperator meer... waardeloos!

Slechtse hotel Ever!!!

R.van de Weerd, 6-8-2017

Alleen de ligging is goed.

Voor de rest snel vergeten en niet boeken.je wordt ziek van het eten of van het zwembad.

1 persoon oorontsteking halve dag bezig geweest met huisarts en medicijnen gekregen daarna 1,5 dag op bed mocht daarna niet meer van glijbanen af ivm water wat in oren kan komen.

1 persoon diarree 3 dagen ziek op bed gelegen.

1 persoon diarree en overgeven. 2 dagen ziek op bed gelegen

Klacht terplekke in gediend hotel doet niets voor je wil zelfs het formulier van touroperator niet tekenen.

Bij thuiskomst was dit hotel via touroperator al niet meer te boeken zegt wel iets.

Ze geven je een schaaltje fruit en een flesje wijn weer terug gegeven.

Balkon afzetting zo doorgerot dat als je er tegen aan stond je met hekwerk en al 3 hoog naar beneden kan vallen.

Slecht werkende airco waar ze 3 voor terug moesten komen water werd niet afgevoerd maar lekte uit de airco zo de slaapkamer in (privezwembad)

Kamers werden slecht schoongemaakt wc papier wordt niet bijgevuld moet je zelf maar van de kar pakken.

Ongedierte uitwerpselen blijven gewoon voor je deur liggen.

Wil je op het terras om 20.00 een rosé bestellen is dit al op ..

Alles op de Russen en Turken gericht.

0p de en na laatste dag werd onze accommodatie niet eens schoongemaakt.

En op de dag van vertrek werden we bijna huisje uitgekeken rond 10 uur.

Absoluut geen 5 sterren waardig..

Teleurstelling

Kelly, 5-8-2017

Het leek zo mooi op de foto's. Ik had erg goede verhalen gehoord over Turkije.

Het hotel is erg mooi en de ligging is prachtig.

Maar het personeel, eten, hygiëne zijn ontzettend slecht.

Veel mensen laten zich overplaatsen, hier wachten wij nu ook op.

Veel mensen zijn aan het overgeven, bij het zwembad, zee en in het restaurant, dit word met stoffer en blik opgeveegd.

Dit nooit Meer!!! Via onze reisorganisatie is hij al niet meer te boeken.

Heel teleurstellend

Teleurgestelde toerist, 5-8-2017

Mooie locatie

Service slecht en onvriendelijk.

Schoonmaak lijkt niet te gebeuren. Vieze toiletten

Bedden op de kamers zijn slecht en erg gehorig.

kinderen krijgen uitslag van de zwembaden en belanden daardoor aan infuus met medicatie.

Hotel is bij de meeste reisorganisaties uit het bestand gehaald en twee weken geleden door onze reisorganisatie.

Maar samengevat gewoon een zeer slecht hotel. Wij staan nu op onze transfer te wachten.

Waardeloos

RiAl, 5-8-2017

Het meest slechte hotel ooit in Turkije! Chagrijnig personeel, onhygiënisch hotel, harde bedden, eten lauw en vaak hetzelfde, veel onbeschofte Turken en Russen, 3 vd 4 kinderen in t Ziekenhuis wegens allergie door het vieze zwembad. Dagen lang Poep op de muren van de toiletten, bloed op de vloeren.Het zou een prachtig hotel kunnen zijn want de ligging is super mooi... maar verouderd en erg slecht! Zitten nu met 2 gezinnen te wachten tot de touroperator een ander hotel geregeld heeft. Rot vakantie!

Zooo jammer!

Yolene kooij, 5-8-2017

Prachtige locatie, alles ziet er ontzettend mooi uit, dit zou echt een top hotel kunnen zijn!

Helaas vreselijk slecht en koud eten, weinig vlees en variatie.

Zwembad, toiletten etc ontzettend vies.

Zijn met 9 personen waarvan 3 kids gister in het ziekenhuus doorgebracht hebben aan het infuus met medicatie. Arts gaf aan zwembad.....

Verder allemaal uitslag en last van de darmen.

De toiletten bij het zwembad zitten onder de poep en plas. Muren met poep wat er maandag al zat (nu is het zondag).

Bedjes bij het zwembad stuk, bodem van het zwembad laat los en er zit een hele vieze aanslag op de rand van het zwembad.

Lakens en handdoeken met gaten en vlekken. Echt heeel erg slecht!

Service is erg slecht 8 uur gewacht (6x contact) tot het bed van mn kind opgemaakt werd (midden in de nacht gelukt).

Geweldig genoten

Miranda, 17-10-2016

We hebben geweldig genoten..

Mooi uitzicht, prachtige schone kamer, uitstekende service en bediening.

Erg jammer was dat t eten altijd lauw en vaak vers was.

Gereisd met partner in oktober 2016

Niet zo slecht als op Zoover word weergegeven

Jeroen, 16-10-2016

Prachtig hotel en prachtige lokatie, mooie en voor turkse begrippen schone kamers , nette bediening ( heb zeker slechtere bediening in Turkije gehad) . Fijn strand en zee en wauw die uitzichten ! Mooie zwembaden en leuke animatie. Alleen het eten ... jammer, vaak lauw en niet vers , ontbijt kon echt veel beter en ook lunch en avondeten kon echt beter. Veel hetzelfde en nogmaals niet vers en vaak lauw. Kan zijn omdat ze onderbezet waren, 175 gasten waar ze plek bieden voor 1500 gasten. Wellicht moesten ze ergens op besparen.. maar dat was wel jammer .
Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort scoort een 6.93 uit 10 op basis van 379 reviews.