Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort *****

Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort
Aria Claros Beach & Spa Resort
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aria Claros Beach & Spa Resort bij:

288 reviews over Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort in het Nederlands

mooi uitzicht, vriendelijk personeel

familie van Dun, 10-9-2017

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Mooie ruime familiekamer, mooi strand, genoeg zwembaden.

Het eten oogde niet slecht maar 4 van de 5 personen zijn ziek geworden.

Superfijne week gehad in Aria Claros

Gonnie, 1-9-2017

Wij hadden, met onze familie een appartementje bij Aria Claros. Alles netjes en prima in orde. Wel een stukje lopen naar het Hotel, maar de mogelijkheid was er om met een golfkarretje te gaan. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet handig, maar dat stond ook al op de site van Aria Claros vermeld.

De zwembaden met glijbanen waren helemaal super. Handdoekenservice bij de zwembaden was prima geregeld. Iedere avond een voorstelling in het amfitheather, voor ieder wat wils. Eten prima, volop keus !! Veel van de personeelsleden kunnen geen Engels, maar deden dan wel hun best, om iemand te zoeken die dit wel kon. Toiletten bij de zwembaden werden gedurende de dag diverse malen gepoetst, dan zagen ze er weer keurig uit! Dat toeristen er dan weer zo'n zooi van maken, dat ligt niet aan hun.

Ik snap niet waar al die vreselijk negatieve reacties vandaan komen?? Het was gewoon Super en echt wel een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijke vakantie gehad!!!

Anja, 31-8-2017

Wat hadden wij een schrik toen we naar Aria Claros gingen. We hadden er het allerslechtste van gehoord. Maar er was helemaal NIETS aan de hand. Bij de receptie werden we meteen al heel goed en vriendelijk geholpen. En ze riepen er meteen iemand bij die Engels kon praten. Aardig personeel. Ook geen kotsende kinderen rond het zwembad te vinden zoals werd verteld. De glijbanen en zwembaden zagen er geweldig uit!!!! En inderdaad, de wc's bij het zwembad en de zee waren niet altijd even schoon maar ligt dat niet gewoon aan de mensen die er gebruik van maken? Die maken er een zooitje van want we hebben vaak genoeg gezien dat de wc's wel netjes schoon waren. Ook was de handdoekenservice bij het zwembad erg fijn. We lagen in een appartement op een heuvel en daar werden we netjes naar toegebracht en gehaald met een golfkarretje. Ons appartement werd ook keurig schoongemaakt en elke dag werden de bedden verschoond en hadden we veel schone handdoeken. Ook het eten was prima. Erg gevarieerd en veel!! Het animatie team was ook erg leuk!!Kortom, we hebben genoten en het viel gewoon 200% mee.

Horror vakantie

Melanie, 30-8-2017

Ga hier nooit heen! Levensgevaarlijk hotel, schandelijk dat touroperator hier mensen heen laat gaan. Zo ziek geworden dat alle organen zijn beschadigd en maanden nodig heb om te herstellen.

Continu ambulances,zieke mensen. Wc's onder kots,bloed en diarree spetters.

Dit hotel moet gelijk dicht.

Traumatische vakantie was het. Doodsangsten uitgestaan. Zo smerig.

Maffia hotel met aandelen in het ziekenhuis. Walgelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top Vakantie! Kan niet beter!

Martijn, 20-8-2017

Wij kwamen er met een gevoel aan dat het echt een heel slecht hotel was volgens de reacties van touroperator en Zoover. Maar het was echt een heel goed hotel, Het eten was prima! Personeel kon niet beter, en het animatie team van echt zo goed! Ik had hier nog wel een week kunnen blijven echt waar! Kamer maakte ze goed schoon. zwembad was ook super mooi, en de glijbanen waren ook perfect! ik heb geen slecht dingen te vertellen over dit hotel! Ik snap ook niet waarom mensen er dan zulke dingen op gaan zetten :(. Maar ik heb tenminste een top vakantie gehad die niet beter kon .

Goede gezinsvakantie

Inge Luyckx, 18-8-2017

We zijn met een bang hartje naar hier gekomen,na de laatste beoordelingen! Maar we gaan na een zeer aangename 12 dagen terug naar huis! Bij het inchecken goed ontvangen. Het personeel spreekt maar heel miniem Engels. Maar we zijn wel steeds vriendelijk geholpen en bedient! De kamer was ruim en proper,elke dag werd het bed opgedekt en kregen we propere handdoeken. Mini bar werd iedere dag aangevuld met flessen water. De bedden zijn zeer hard(min punt).

Over het eten hebben we geen klachten. Groenten waren koud en vers. Buffet was steeds heel uitgebreid. Veel keuze aan brood. Gegrilde vis of vlees. Verse wok-gerechten. Bereide gerechten op warmhoudplaten waren niet altijd even warm of appetijtelijk,maar dan kies je iets anders. Elke dag pizza,vers uit de oven. Aan de beach-bar ook oké. Wij hebben elke dag zeer goed gegeten.

Het respect van vele mensen ten opzichte van hygiëne en het behandel van het personeel was beneden alle peil. Maar daar kan het hotel zelf niet veel aan doen.

Waardeloos hotel

P., 15-8-2017

Het enige goede was de ligging, verder alleen maar heel negatief!!! we waren met 2 gezinnen totaal 9 personen. Door het hele hotel smerige wc's, waar poep dagen lang op de muren zit. Vies zwembad (daardoor 3 naar de kliniek), eten wat beneden peil lag, kip had zelfs maar een temp van 9,3 graden!!! Onbeschoft en brutaal personeel, zelfs animatie team zelf was niet happy daar! Touroperator heeft ons overgeplaatst naar een 4* sterren(jongeren/familie)hotel, wat wel beter was qua hygiene en personeel maar absoluut niet wat we zelf zouden boeken. Het hotel was een paar dagen voor vertrek uit het assortiment gehaald, en was nergens anders meer te boeken wat volgens mij ook veel zegt. In kusadasi aangekomen weer 2 personen in de kliniek en nu in Nederland ligt het jongste kind van het andere gezin weer in het ziekenhuis. Al met al 15 dagen HEL en door touroperator afgescheept..we gaan er werk van maken! NOOIT NOOIT NOOIT geen Egeische kust meer en helemaal nooit geen touroperator meer... waardeloos!

Slechtse hotel Ever!!!

R.van de Weerd, 6-8-2017

Alleen de ligging is goed.

Voor de rest snel vergeten en niet boeken.je wordt ziek van het eten of van het zwembad.

1 persoon oorontsteking halve dag bezig geweest met huisarts en medicijnen gekregen daarna 1,5 dag op bed mocht daarna niet meer van glijbanen af ivm water wat in oren kan komen.

1 persoon diarree 3 dagen ziek op bed gelegen.

1 persoon diarree en overgeven. 2 dagen ziek op bed gelegen

Klacht terplekke in gediend hotel doet niets voor je wil zelfs het formulier van touroperator niet tekenen.

Bij thuiskomst was dit hotel via touroperator al niet meer te boeken zegt wel iets.

Ze geven je een schaaltje fruit en een flesje wijn weer terug gegeven.

Balkon afzetting zo doorgerot dat als je er tegen aan stond je met hekwerk en al 3 hoog naar beneden kan vallen.

Slecht werkende airco waar ze 3 voor terug moesten komen water werd niet afgevoerd maar lekte uit de airco zo de slaapkamer in (privezwembad)

Kamers werden slecht schoongemaakt wc papier wordt niet bijgevuld moet je zelf maar van de kar pakken.

Ongedierte uitwerpselen blijven gewoon voor je deur liggen.

Wil je op het terras om 20.00 een rosé bestellen is dit al op ..

Alles op de Russen en Turken gericht.

0p de en na laatste dag werd onze accommodatie niet eens schoongemaakt.

En op de dag van vertrek werden we bijna huisje uitgekeken rond 10 uur.

Absoluut geen 5 sterren waardig..

Teleurstelling

Kelly, 5-8-2017

Het leek zo mooi op de foto's. Ik had erg goede verhalen gehoord over Turkije.

Het hotel is erg mooi en de ligging is prachtig.

Maar het personeel, eten, hygiëne zijn ontzettend slecht.

Veel mensen laten zich overplaatsen, hier wachten wij nu ook op.

Veel mensen zijn aan het overgeven, bij het zwembad, zee en in het restaurant, dit word met stoffer en blik opgeveegd.

Dit nooit Meer!!! Via onze reisorganisatie is hij al niet meer te boeken.

Heel teleurstellend

Teleurgestelde toerist, 5-8-2017

Mooie locatie

Service slecht en onvriendelijk.

Schoonmaak lijkt niet te gebeuren. Vieze toiletten

Bedden op de kamers zijn slecht en erg gehorig.

kinderen krijgen uitslag van de zwembaden en belanden daardoor aan infuus met medicatie.

Hotel is bij de meeste reisorganisaties uit het bestand gehaald en twee weken geleden door onze reisorganisatie.

Maar samengevat gewoon een zeer slecht hotel. Wij staan nu op onze transfer te wachten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aria Claros Beach & Spa Resort scoort een 6.91 uit 10 op basis van 383 reviews.