Hotel smartline Petunya Beach ****

8,9

396 reviews over Hotel smartline Petunya Beach in het Nederlands

Super beachresort

Nadia Reenaers, 12-6-2017

Heel mooi resort, super vriendelijk personeel. Het is heel proper , lekker eten . Alles is mooi verzorg. Een echte aanrader 😃
Gereisd met partner in juni 2017

Aster, 11-6-2017

Zeer leuk hotel vriendelijk personeel zeer mooi uitzicht
Gereisd met partner in juni 2017

ontzettend slecht hotel

yvonne mahabier, 4-10-2016

Net terug van vakantie, op 24 september 2016 vertrokken. Bij aankomst verwarring bij balie personeel omtrent reservering. Werd uiteindelijk in een klein kamertje gestopt zonder gordijnen en een tussendeur als scheiding met de kamer ernaast. Veel geluidsoverlast gehad en ook veel licht in de kamer. Twee nachten wakker gelegen en angst dat de tussendeur elk moment open zou gaan. Reisleidster heeft op de derde dag een andere kamer geregeld. Maar toen was het gedaan met de vriendelijkheid van het personeel. Werd niet meer vriendelijk behandeld: op een normale manier communiceren was niet meer mogelijk. Moest dit via mijn reisgezelschap doen. Reisleidster had een tegemoetkoming voor mij geregeld om de slechte start goed te maken,. bv gratis wifi, kluis etc. Niets van gekregen. Toen ik dat aangaf keek men mij vragend aan en gaf geen antwoord.

Kamer was vies, schoonmaakster smeekte om het niet schoon te hoeven maken: moet ik het schoonmaken? Nee, niet nodig ok?: zei ze bijna iedere dag.

Na de tweede dag was het eten niet vers. Steeds opgewarmd van de vorige dag. Vis of kip was de variatie hierop.

Yvonne

Gereisd met vrienden in april 2016

slechtste ervaring in Turkeye

Geert, 23-8-2016

Dit hotel is één grote teleurstelling

De receptie lijkt meer op een campingreceptie anno 1970 met personeel die amper een andere taal dan het Turks spreek ,

Gore uitgeleefde kamers met mini badkamer , op een normale manier het haar wassen is onmogelijk want de douche is te klein

Het restaurant is eigenlijk te klein , borden worden niet afgeruimd , vaak moet je zelfs wachten op propere borden of koffietassen , alles moet je zelf halen , witte wijn serveren ze in bierglazen .

Aan de enige bar voor een hotel met meer dan 500 gasten werkt 1 barman met lange wachtrijen tot gevolg , een cocktail kennen ze niet wel warme ipv koude drankjes, witte/ rosé wijn is nooit gekoeld je moet je maar behelpen met ijsblokjes in plastiek bekers , bier zonder schuim ,

Kamer werd op 7 nachten 3x niet gepoetst terras en asbak zelfs helemaal niet

In de openbare toiletten bij de poolbar is het ronduit smerig met zelfs uitwerpselen op de vloer .

We waren reeds 9 x in Turkeye maar dit hotel nooit meer geen 4 sterren waard laat staan 3

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

karin, 15-8-2016

alles was minder dan dat je gemiddeld in Turkije gewend bent
Gereisd met partner in juli 2016

Verschrikking

Van ber****, 12-8-2016

Totaal onhygiënisch en achterstallig onderhoud!

Losse stopcontacten en beschimmelde douches..

Losse glasplaten, bloed en stof overal..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Absoluut geen 4 sterren!

Alie, 9-7-2016

Ik wil graag onze ervaringen delen over Smartline Petunya Beach.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar zullen dit hotel niet aanbevelen

We kwamen `s avonds laat aan en kregen 2 vieze, oude kamers.. Stonk muf, los stucwerk aan de muren, erg vuil en veel schimmel en tuinzicht was de achterzijde opslag keuken waar een groen doek voor hing.

Een kakkerlak voor de deur, verkreukelde vitrage, overgordijn hing er los voor en kapotte hor voor de ramen..badkamers zagen er niet uit.. Met tegenzin hebben we daar een nacht doorgebracht.

Wel `s avonds meteen touroperator gebeld.

De volgende dag hebben we betere kamers gekregen. Tevens kwam de hostess `s middags. We kregen late check out aangeboden, gratis wifi> daar moest je dik voor betalen, in de brochure stond gratis in de lobby,gratis kluis en wijn en fruit op de kamer

We hebben het er prima gehad, maar dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!

-achterstallig onderhoud

-het is er niet schoon

-handoeken onder de urinoirs in openbare toiletten bij poolbar

-kamers werden nauwelijks schoongemaakt

-klein 1 pers dekentje voor 2 personen

-vuile handdoeken werden meegenomen, vaak geen nieuwe weer neergelegd

-er stond een schoonmaak kar op de gang, met de schoonmaakmiddelen laag bij de grond, levensgevaarlijk voor kinderen

-buffet was goed,niet veel keus> echt geen 4 sterren hotel>tevens geen aanduiding met bordjes wat het was

-te weinig zitplaatsen voor het eten, zodat je moest wachten tot er een tafel vrij kwam

-En wat ook erg was, ze stonden `s avonds buiten op een bbq vlees te grillen, het hele terras zat in de rook, echt naar.. geen afvoerpijp of id

-de lobby, is net een camping receptie,waar vieze stoelen stonden

-er was maar 2 persoon bij de receptie welke engels spreekt en die was niet altijd aanwezig

- drankjes bij poolbar heel vaak in weggooi plastic bekers

We hebben dagelijks gebruik gemaakt van het strand van de buren, hoe vroeg je ook was er was nooit een strandbed beschikbaar.Wel een aanrader, Vona, voor een paar consumpties hadden we wel een ligbed, meteen aan zee.

De ligging was wel perfect en het zeewater super helder! Dit was onze 7e keer in een 4 sterren hotel in Turkije . Maar dit hotel verdiend dit echt niet!

Ik begrijp dan ook niet dat hotel een 9,0 op zoover krijgt.....

Gereisd met vrienden in juni 2016

Lekkere relax vakantie

B, 7-7-2016

Als je niet veel wilt doen is dit een heerlijk hotel. In de omgeving is weinig te beleven, een paar winkels maar vooral veel restaurants. Die niet nodig zijn want het eten is goed variabel en lekker. Zwembaden zijn schoon en het strand ligt meteen aan het hotel. De kamers zijn basic, schoonmaak kan allemaal wat beter. En vraag meteen om een extra laken want onder de standaard bed opmaak kun je niet met zijn tweeën slapen. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad, goed gegeten en lekker van de zon genoten!
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer, een teleurstelling

Roelina, 5-6-2016

Mooie begroeiing was het enige positieve. Personeel bij de receptie: niet capabel, meer bezig met eigen zaken en telefoontjes, bij het in gebreke blijven van het personeel waarbij ook wij zelf niet adequaat zijn geweest was men niet bereid om ons tegemoet te komen in kosten die we hierdoor moesten maken, slechte service. Kamer: schoonmaak zeer slecht, wastafel de hele week niet schoon gemaakt, toiletpapier werd niet aangevuld bij een bijna lege rol, klein dekentje waarvan men verwacht dat je er met 2 personen onder ligt, 1 dag voor vertrek werden de bedden voor de eerste keer opgemaakt en verschoond, handdoekenruil slecht. In het restaurant geen kaartjes bij het uitgestalde eten, veel plastic borden, kopjes en glazen, koffieapparaten hadden zeer vaak problemen, ligbedjes op het strand en bij het zwembad worden middels handdoeken gereserveerd en blijven vaak halve dag leeg, slechte animatie in deze periode. Weinig winkels in de directe omgeving,alleen veel restaurants.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima Hotel

hoorse, 28-1-2016

Prima hotel, vriendelijk personeel waarvan er een aantal Nederlands spreken. Wel op tijd een ligbedje claimen. Eten is prima en redelijk gevarieerd. Boulevard is gezellig en de winkeliers niet al te opdringerig.
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor smartline Petunya Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Petunya Beach in Ortakent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Petunya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Petunya Beach scoort een 8.86 uit 10 op basis van 657 reviews.