Hotel Yel Holiday Resort ***

Hotel Yel Holiday Resort
Yel Holiday Resort
8,3

9 reviews over Hotel Yel Holiday Resort in het Nederlands

Prima plek om lekker bij te komen

Henk Spies, 28-10-2011

Yel hotel is een eenvoudig maar goed hotel. Heb je niet teveel noten op je zang (en dat kan ook niet voor dat geld) dan is het hier prima vertoeven. Personeel, managers doen er alles aan om het naar je zin te maken. Er moet ook wel watv van jezelf komen, een dolletje met die jongens maken, een paar woorden Turks doet ook wonderen evenals een fooitje. Moesten om 20.00 uur vertrekken maar mochten tot 17.00 uur op de kamer blijven en tot 20.00 uur van alle facaliteiten gebruik maken.
Gereisd met partner in oktober 2011

Uitvalbasis om te wandelen

R. Blok, 5-6-2011

Wij gebruikte het hotel als uitvalsbasis voor onze wandelingen zie o.a. op pa0rbc.tk Dolmus elke 5 minuten 1 straat verder. Kwamen meestal tussen 15 en 17 uur terug en stond er een snack klaar. Gelukkig na 22 uur rustig en daarvoor niet rumoerig als je wilt uitrusten en vroeg fit moet zijn voor de volgende wandeling. Jammer dat er geen welkomstdrank of water te drinken is als je om 02.00 midden in de nacht aankomt. Men waarschuwt geen kraanwater te drinken. Prima hotel, personeel en eten.

mooie rustige plek

jos, 29-5-2011

goede prijs kwaliteitsverhouding, mooi hotel, mooie tuin en prachtige omgeving, het eten is er goed, er wordt eten voor je opgeschept dus geen gegraai! wel een kilometer of 7 van het strand maar met de dolmus prima te doen!

in mei wel 3 dagen slecht weer gehad dat was wel jammer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yel Holiday Resort bij:

prima hotel met vriendelijke medewerkers.

Marry en Ed, 26-5-2011

Wij hebben echt genoten van deze vakantie. Je moet wel goed kunnen lopen i.v.m de vele trappen.Kamers eenvoudig maar worden goed schoongehouden.Goed Zwembad. Het eten is vers, smakelijk, afwissend en goed verzorgd. Je kunt vanuit het hotel via Fethiye prima dagtrips maken. o.a. Patara, Uzumlu, Gocek, Kayakoy. De omgeving is prachtig! Het strand is op 6 km afstand(Oludeniz) De gasten zijn overwegend Engelsen. In het hotel hebben wij geen Russen gezien.

Kortom voor herhaling vatbaar

kom maar op nederlanders

wendy, 10-9-2010

zeer mooie vakantie gehad in augustus 2010 zeer vriendelijk personeel eten prima mogenlijkheid tot 12 eilanden boottocht jeepsafaries vissen op boot kortom genoeg te doen voor een mooie prijs ook voor kinderen een topper ook avond entertainment de leukste vakantie ooit volgend jaar gaan we weer terug zou leuk zijn als er meer nederlanders zouden vertoeven overwegend engelse mensen die ook gezellig en vriendelijk zijn
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

heel goed hotel

fam.Hintjes uit Landgraaf, 26-8-2010

Zijn hier in mei 2weken geweest.Voor dat geld en perfekte vakantie gehad.Met de dolmus overal gweest,zelfs naar olunidez
Gereisd met partner in mei 2010

prima 3-sterren hotel

Diane Spierings, 6-6-2010

Net terug van een week vakantie en alles overziend is het een prima hotel. Het is rustig, ligt ook niet bij drukke hotels in de buurt.

Het eten is goed. Prima saladebuffet. Avond eten is er keuze uit meestal 2 soorten vlees, pasta of rijst en aardappel of friet. Het toetjes buffet is prima, het ontbijt buffet ook.

Het hotel ligt wat achteraf, maar de dolmus stop onder aan de straat waar je nog zo'n 50 meter redelijk steil omhoog moet lopen.

Wij zaten op de derde verdieping en dan is het in het begin een kuitenbijtertje.

We kunnen het hotel van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2010

Sandra van Boxtel, 28-10-2007

Heel mooi, gezellig hotel met een prachtig aangelegd zwembad en een heel mooie tuin. De bediening is heel vriendelijk en het eten is er heerlijk. Een minpuntje vind ik de ligging tussen de wat grotere plaatsen en het strand in. Maar er is een gratis hotel-busje naar het strand en de dolmussen brengen je in no-time waar je wezen moet.
Gereisd familie in oktober 2007

Annemiek, 26-8-2007

Dit hotel is een echte aanrader. We hadden voor we op reis gingen geen enkele nederlandse referentie kunnen vinden. Wel engelse referenties maar in dit hotel kwamen voornamelijk ook alleen Engelsen, deze waren overigens ook alleen zeer positief. Het hotel zou wel meer Nederlanders willen.

Lekker groot zwembad. Eten zeer goed. Veel mooie shows 5x per week. Gratis hotelbus naar het strand.

De ligging krijgt voor mij een wat lager cijfer omdat de ligging wel heel mooi is maar wel wat afgelegen van het centrum. Maar met de dolmus ben je zo in het plaatsje Hisaronu. Taxi brengt je ook tot de voordeur.

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yel Holiday Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yel Holiday Resort in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yel Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yel Holiday Resort scoort een 8.33 uit 10 op basis van 10 reviews.