Hotel Belcekiz Beach *****

Belcekiz Beach
9,2

10 tips over Belcekiz Beach

Annelies, 29-6-2015
Wifi verbinding slecht, vaak alleen in de vroege ochtend of late avond goed bereik. Met juwelier Mehmet van Diamond Hill kun je prima zaken doen. En hij maakt ook nog 's gratis je sieraden schoon.
M van Veen, 23-9-2014
Paragliden via Grafity en daar meteen een mooie folder halen met diverse mogelijkheden voor leuke excursies.
Monique, 22-6-2014

ga een dagje naar Sugar beach, hartstikke leuk. neem wel waterschoenen mee.

Wij hebben een boot trip gemaakt, was ook hartstikke leuk. Heerlijke hamman met 45 min massage gehad bij het hotel voor 35 euro.

kees en petra deelen, 29-5-2014
Veel te doen in de omgeving
Shannon, 6-5-2014
Wij gaan in het voor en najaar. Temperaturen zijn dan rond 25-30 graden en snachts rond 15 graden. Ga je in de zomer dan is het behoorlijk heet, waarbij de temperaturen kunnen oplopen tot 45 graden.
Rocus, 16-9-2012
Zee en strand heerlijk. Paragliding een vette aanrader.

ISU, 10-9-2012
Paragliden is het ultieme dat je kunt doen op de prachtige locatie en zeker de moeite waard. Wij betaalden 85,00 per persoon bij Reaction (bij het hotel gelegen). De hele dag kun je de paragliders bewonderen en als je deze sport zelf heb beoefend en weet wat de ervaringen zijn, is het nog mooier om van de paragliders in de lucht te genieten vanaf het strand of de boulevard.
Mart, 7-9-2012
is mooi kiezelstrand maar neem strandschoentjes mee
Naomi, 22-8-2012
Een dagje op een boot, is zeker een aanrader. Wij hebben dit 2 keer gedaan. De eerste boot was heel mooi (Kardesler uc). Alleen de tweede boot is echt geen aanrader (Focus).
Hans & Olga, 15-6-2012
Paragliding is fantastisch, mooie boottochten zijn er te maken en de grote markt in Fethye op de dinsdag, verder de bekende excursies in Turkije zoals Raften, Jeep safari enz.