Hotel Belcekiz Beach *****

9,2

190 reviews over Hotel Belcekiz Beach in het Nederlands

Hier zie je ze vliegen

Peter de Kock, 14-3-2017

Oludinez een geweldig gebied om aan paragliding te doen of er naar te kijken. Hotel direct aan de landing aria kortom geweldig om ze te zien vliegen in al die verschillende kleuren schermen.Hotel medewerkers vriendelijk , belangstellend en medelevend.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Paradijs

Laetitia Muilenburg, 22-10-2016

zit hier nu samen mijn man te genieten van de zonsondergang aan de beachbar.paraglijders die 1 voor 1 landen en de mensen die langs lopen op de boulevard,echt van alles te zien.het personeel is helemaal top en zuilen ze echt missen.zijn veel in Turkije geweest maar zon top personeel hebben wij nooit meegemaakt.De ligging is Fantastisch..echt een paradijsje..wat een uitzicht zeg,de mooie bergen en het hagel witte strand en de blauwe zee.Fethiye in zeker de moeite waard,lekkere vis eten die rechtstreeks uit de zee komt ,die je dan bij het vistentje betaald,en dan dat het restaurant het klaar maakt..hmmm...Het is gewoon voor Iedereen aan te raden. gaan hier zeker nog heeeeeeel vaak terug...
Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastisch hotel

Kitty, 14-7-2016

Hotel Belcekiz Beach in Oludeniz ligt direct aan de wandelpromenade en het strand. Het All Inclusive concept is super. Heel gevarieerd eten. Personeel en animatie team heel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers niet groot, maar wel schoon. Winkelstraatje om de hoek. Paragliders landen op het grasveld tussen de promenade en het strand. Prachtig om te zien. Hotel voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd alleenreizend in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belcekiz Beach bij:

Fantastisch hotel we gaan zeker nog een keer terug

M eenkhoorn, 2-6-2016

Rustige omgeving prachtige ligging aardige mensen niet opdringerig goede kapper en nagelstyliste eten was zeer goed.

Ze brachten je naar je tafel schoven zelfs de stoel aan en brachten je het drinken aan je tafel hebben heerlijke zeebaars gegeten hebben een avond a la carte gegeten was ook heerlijk.er is veel personeel en ze zijn allemaal service gericht

Savonds is het animatie team bij debeachbar te vinden en maakt met iedereen een praatje ze vragen of je het naar je zin hebt en of ze nog iets voor je kunnen betekenen de alinclusive formule is zeer goed de kamers zijn niet super groot maar word goed schoongemaakt zelfs ons wasgoed was binnen gehaald en netjes opgevouwen

Gereisd met partner in mei 2016

Gewoon goed

Roxanne, 7-7-2015

Wij zijn hier 2 weken geweest

Wilde hier altijd al eens naartoe, service en vriendelijkheid zijn super, kamers zijn schoon en heel het hotel is erg school

Personeel erg vriendelijk en werkt hard

Animatie in de avond top overdags ook goed maar minder dan wij in andere hotels gewend zijn. Air is erg goed maar de andere meiden snappen weinig van de activiteiten (zijn overigens wel erg aardig) ook hebben wij maar 1 keer een poolgame gezien en misten wij de gehele dag door muziek bij het zwembad

Ook de race om 8:00 voor een stoel bij het zwembad was erg vervelend er gingen veel mensen rennen die later aankwamen ook deden sommige eerder handdoeken leggen en werd hier niets van gezegd

Eten is erg lekker, kortom een prima hotel waar wij best naar terug zouden gaan echter zijn er andere 5 sterren hotels waar wij zijn geweest beter en ook iets minder qua prijs

Gereisd met partner in juni 2015

toch wel wat veranderd in 6 jaar

Annelies, 29-6-2015

Omdat we 6 jaar geleden een fantastische vakantie hadden in dit hotel, besloten we dit jaar weer te gaan. Hotel is nu zakelijker, je moet betalen voor verse jus d'orange, 8 lira. Kluisje op de kamer moet voor betaald worden. Zou m.i. standaard moeten zijn bij een 5* hotel. Je mag met je ligbed niet op het gras, want dan beschadigt het, kregen we te horen. We misten een NL tv zender. Airco werkte prima. Kamers zijn idd klein, op de begane grond zijn balkons iets groter dan op de 1e. Personeel is aardig en behulpzaam, zeker als je een praatje met ze maakt. Animatie is soft; darten, poolen, jeu de boules, tafeltennis, Air is nog steeds animator, inmiddels opgeklommen tot manager animatieteam. Shows in amfitheater zijn meestal de moeite waard en duren niet te lang; zo'n 40 minuten gemiddeld. Het kijken naar de vele paragliders verveelt nooit en vanaf de plaza bar zie je ze landen op het strand. Paragliden moet je doen als je in Oludeniz bent! Het eten is heerlijk, kan niet anders zeggen.
Gereisd met partner in juni 2015

Leuk hotel maar absoluut geen 5*

Yvon, 23-10-2014

Prachtige tuinen mooi aangelegd. Maar kamers waren niet groot, kleine balkon daar kon je niet zitten met 2 pers. kleine badkamer geen bad.

Hoofdzakelijk Engelsen, een handjevol Nederlanders.

Eten was fantastisch!

Maar verder viel het tegen, 1 winkelstraat en zo achterhaald 15 jaar geleden dezelfde stalletjes met dezelfde troep. en hondsbrutaal de Turken als je niks wilde kopen zo onbeschoft in de winkels.

Gereisd met partner in oktober 2014

Prima hotel op prachtige locatie

M van Veen, 23-9-2014

Het was een heerlijke vakantie in Belcekic Beach We hadden een kamer in het hoofdgebouw. Ook de kamers in het bijgebouw staan op een mooie plaats. Vooral als je wat meer rust wilt is dat een prima optie. Het hotel ligt aan de gezellige boulevard en aan het strand met zand en kiezels dus vergeet je waterschoenen niet. Het personeel is ontzettend aardig en zorgt dat je niets tekort komt. Alles is netjes en heel schoon en het eten is heel goed. Het straatje met winkeltjes en eetgelegenheden ligt op 2 minuten afstand van het hotel. We hebben de hamam in het hotel bezocht, dit is echt op toeristen gericht. Ook zijn we gaan paragliden, even slikken als je op die berg staat, maar wat een ervaring! Het enige minpuntje is het handdoek leggen op de bedjes bij het zwembad. Heel irritant, want veel bedden worden amper gebruikt maar zijn wel bezet. In de regels staat dat het hotel de handdoeken verwijderd die voor half 9 neer worden gelegd maar helaas hebben wij ze dat niet zien doen. Verder top!
Gereisd met partner in september 2014

Top hotel met geweldig eten

Els, 18-9-2014

Dit hotel is een toppertje. Eten geweldig. Personeel zeer gastvrij.

Alleen het "animatieteam" is dramatisch. Maar daar hadden wij niet veel mee.

Hotel ligt op een topplek aan het strand. Helaas is dit een kiezel (grote) strand en behoort niet tot het hotel.

Wel zeer Engels georiënteerd. Ook de omgeving alles in ponden.

Gereisd met partner in september 2014

geweldig hotel

Monique, 22-6-2014

wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. Het personeel is vreselijk aardig, het is heel schoon en vooral het eten is super goed. Het is wel redelijk Engels georiënteerd. Er waren voornamelijk Engelse gasten, maar die waren heel erg aardig. Elke avond was er een feestje bij de beach bar. Er werd gezellige muziek gedraaid en door iedereen gedanst. Zelfs als je bij het zwembad lag kwamen ze langs om je drinken te brengen. wij vonden het een super hotel.
Gereisd met vrienden in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belcekiz Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belcekiz Beach in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belcekiz Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belcekiz Beach scoort een 9.15 uit 10 op basis van 193 reviews.