Hotel Zarif ***

Zarif

Matig

5 reviews over Hotel Zarif in het Nederlands

Sonne, 9-8-2005

Hallo daar liefhebbers van russen,want die waren er genoeg als je een russin op de kop wil tikken dan zit je daar goed.voor de rest wat je ook nodig hebt T.J regelt het wel.Topvakantie gehad.

dank je wel Mehmet.

Gereisd anders in augustus 2005

corrie, 30-9-2004

wij zijn al 2x geweest in dit hotel, de 1e keer was het er prima met leuke mensen en genoeg warm water om te douchen, maar de 2e keer vorig jaar was een regel rechte ramp. het stikte er van de russen en de manager (die het hotel pacht) had besloten om alleen om 6 uur warmwater af te geven, zodat we weinig warme douches hadden.

de eigenaar heeft mij belooft dat volgend jaar er geen rus meer komt en wil graag weer nederlanders terug zien. nou, dan komen wij graag weer eens terug, want ondanks alles is het toch een fijn hotel met een perfecte ligging.

Gereisd anders in september 2004

Nanna, 21-5-2004

Afgelopen zomer geweest, hotel viel best wel tegen, het beste aan dit hotel is dat het direct aan het strand ligt, voor de rest zijn er geen pluspunten, zeker het personeel is zwaar irritant; met name de nachtbewaker buiten, heel vervelend mannetje !!!
Gereisd anders in mei 2004

Ayse en Hülya, 15-4-2004

door die hotel hebben we afkeer gekregen van russen,ze kwamen altijd op het eerste plaats,and there are many of them,wat we wel goed vonden is het zicht op zee,zeker een afrader als je achter kwaliteit zoekt,het feit dat we zo negatief over die hotel schrijven is dat we goed op tijd geboekt hebben maar dat ze ons uiteindelijk naar een ander hotel(zeer slechte kwaliteit) gestuurd hebben die we zeker niet konden aanvaarden.dus mensen NIET LATEN DOEN;och ja wij wensen jullie alvast een prettig vakantie toe.tis wat je er zelf van maakt.groeten
Gereisd anders in april 2004

Pascha en Nicole van Hattem, 13-9-2003

Lekker hotel, dicht bij het starnd, veel Russen..dat wel...maar eten is goed, wel weinig ontbijt 's morgens...goeie airco,s!!! En de hele dag wordt er schoongemaakt..enne...TJ,de nacht receptionist...een dikke 10!!!
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zarif in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zarif zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zarif scoort een 5 uit 10 op basis van 5 reviews.