Hotel Yunus ***

8,5

97 reviews over Hotel Yunus in het Nederlands

Wat een naar hotel

Eric, 10-10-2017

Mijn ervaring, aardige mensen die er werken, receptie top, maar de nep managers zijn niet zo aardig en al zeker niet voor hUn eigen personeel..omg en bovendien,ze maken lose beloftes, hebben ook totale schijt aan de hotel gasten, hier geld duidelijk eigen volk eerst...en bijna elke dag te harde live muziek zodat je mekaar niet kan verstaan onder het eten.. Niet gemeende lach van baas..... Nooit boeken hier Is mijn boodschap
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Do, 16-7-2017

Wij hebben 10 dagen in dit hotel verbleven en ik heb werkelijk geen verbeterpunten. De ligging aan het strand is top, alles op loopafstand. Ondanks dat het personeel onwijs lange dagen maakt helpen ze je altijd met een glimlach. We hebben vaak bij het hotel gegeten omdat dit altijd goed is en betaalbaar. Ik zal hier zeker vaker naar toe gaan.
Gereisd met partner in juli 2017

top hotel met fantastisch personeel

Petri Vissers, 17-6-2017

Yunus ligt aan de boulevard en heeft een heerlijk strand. Het personeel slooft zich uit om het je naar de zin te maken. Het eten is erg goed. Altijd live muziek en ook prima drankjes! Kortom in Yunus ben je verzekerd van een topvakantie!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yunus bij:

Fijn hotel an het strand

Frans, 26-5-2017

het is j.l. gerenoveerd mooie kamers .vriendelijke bediening en de keuken van het restaurant is geweldig. ik kom er vele jaren. in juni ben ik er weer.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Meer dan fantastisch!

Anne-Marchien Venekamp, 8-8-2016

Keurig hotel met vriendelijke behulpzame medewerkers. Het verbaasde ons dat dit hotel maar 3* heeft.

De kamers zijn prima. Iedere dag schone bedden, schone handdoeken en ook werd badschuim, de shampoo en conditioner voortdurend aangevuld. De dames van de housekeeping werken erg schoon en netjes.

Flatscreen tv, fohn, koelkast, eigenlijk waren we van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt is in buffetvorm met voldoende keuze.

Op het strand kun je gewoon bestellen wat je maar wilt. Of dit nu water of een complete lunch is, niks is teveel gevraagd.

Tijdens het diner ( superkwaliteit!) heerst er een fijne sfeer. Vanaf 22 uur turkse moderne livemuziek en is het er heerlijk ontspannen met een overheerlijke coctail of een biertje.

We zijn deze zomer twee keer geweest en voor ons nooit meer een ander hotel dan het Yunus. Fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne vakantie

Nora, 6-3-2016

Fijne vakantie gehad in hotel Yunus. Leuke lokatie aan het strand.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Top hotel

Kimberly, 6-3-2016

Wij zijn vorig jaar juni geweest. Het is een super mooi hotel. Onwijs leuk aangekleed en je kunt er mega lekker eten. Het beste restaurant naast Bono. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect super veel en mega lekker eten voor wat je maar betaald. De kamers waren ruim en prima in orde. Iedereen had uitzicht op het mooie strand en de super gezellige boulevard. Het is een stukje lopen naar de binnenstad van Marmaris maar is goed te doen vanwege de mooie boulevard! Echt een aanrader
Gereisd met partner in juni 2015

komen zeker terug

diekuus, 9-10-2015

Dit hotel voor de tweede maal bezocht

Hotel Yunus staat op een mooie locatie,zoals hier al eerder vermeld is

Kamer netjes,bad gedeelte kon beter,maar word vernieuwd,dit is nog steeds niet gebeurd

Tv is alleen BVN voor de rest lokale zenders en sneeuwbeeld

WIFI beneden en strand redelijk/goed,boven op de kamers bv 4e verdieping geen bereik,

Receptie[entourage] stelt weinig voor,maar mensen doen hun best voor de gasten

Strand op 10 meter van Yunus,eten en drankjes worden op strand gebracht,

Ook is alles voor Mindervaliden goed bereikbaar

Ontbijt was voor ons voldoende,

Avond eten [tegen betaling]is uitstekend,

Op vertoon van kamer pasje krijgt men 10% korting

Elke avond is er live muziek waar veel lokale[met centjes] bevolking op afkomt,begint om 19.00 uur en duurt tot 12.15 in de nacht en dit is overal in het hotel goed te horen,dus als u vroeg naar bed wilt,bij deze bent u gewaarschuwd

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

prima hotel. vlak bij het gezellige centrum.

hanny, 23-7-2015

Prima hotel,mooi uitzicht,goed schoon. Badkamer verouderd, maar daar zijn ze mee bezig.

het strand gelijk voor het hotel dat is zeker 1 pluspunt. Receptie erg vriendelijk.

het restaurant en bar vonden wij minder. Wel livemuziek, maar wel iedere keer het zelfde,vaak jazz. Ontbijt van prima. Prijzen van het eten best duur. Het personeel waren niet al te vriendelijke. Misschien kwam dit omdat wij er haast niet aten. Je kon niet van heel de dag opschrijven en later betalen. Vond dat zeer vervelend, apart betalen op strand, en restaurant, dit terwijl wij gasten waren. Het vertrouwen is er ver te zoeken. Je kon dus goed merken dat het hotel los stond van de bar/restaurant.

Verder prima naar ons zin gehad. Het hotel is voor herhaling vatbaar. Bar/restaurant zeer zeker niet.

Gereisd met partner in juli 2015

Super aanrader

Kimberly, 13-7-2015

Eind juni hebben we in Yunus verbleven tijdens onze vakantie in marmaris. Yunus is echt een super hotel. Je kunt er goedkoop en lekker eten. Het personeel is er heel vriendelijk alleen kunnen ze niet allemaal even goed Engels maar verder niks op aan te merken. We hadden een logies verblijf en hebben daar ontzettend kunnen genieten. We hadden zeezicht en een mooie kamer. Jammer genoeg hadden ze de badkamer ook wel mee morgen renoveren want daar was wel de nodige schimmel in te vinden. Dat was het enige min punt van Yunus. Als ik ooit nog terug wil naar Marmaris kom ik zeker terug naar Yunus.
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yunus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yunus in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yunus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yunus scoort een 8.45 uit 10 op basis van 98 reviews.