Hotel Welcome Inn **

Matig

38 reviews over Hotel Welcome Inn in het Nederlands

Never nooi meer!

Tom en Miranda, 11-3-2010

Verschrikkelijk hotel! Laten we beginnen: Glasscherven onder het bed - Vies beddengoed - Vieze handdoeken -Badkamer rot weg onder je voeten - defect toilet - Dna sporen in de badkamer van andere gasten. Daarnaast heb je een hoop herrie van nabijgelegen restaurants/ discotheken en de weg die er vlak langs loopt. Personeel probeert je nog net niet aan te randen! Of ontlopen je gewoon! Eten: 1x maar nooit weer! Schoonmaken? Ja, 1x p/w met modderwater ofzo? De grootste rampvakantie die je je maar kan wensen. 2 Sterren hoef je geen goud te verwachten maar dit slaat echt alles! Van ons part: Reisbureau's... dit doe je je klanten niet aan!
Gereisd met partner in mei 2008

hels hotel

Hanan, 5-9-2009

HELS HOTEL, andere woorden heb ik er niet voor! Er werd bijna nooit schoongemaakt. Als er schoon werd gemaakt, gebeurde dit met een emmer water die al zo zwart was van de viezigheid dat er zelf haren van anderen op de vloer achterbleven. Er werden geen schone handoeken gegeven, de vieze oude werden gewoon weer op het bed gelegd! Na vele malen klagen veranderde er nog niets. Buiten werd de muziek zo luid gedraaid vanaf s´ochtends vroeg al tot laat in de avond, waardoor slapen onmogelijk was. Ontbijt in het restaurant was ook zo vies, bestek en kopjes waarop een aanslag was gevormd, eieren die al dagen oud waren en gewoon werden opgewarmd. Wanneer ik het eitje openmaakte zag ik een donkergrijze kleur te voor schijn komen.Kortom dit nooit meer! Toilet was kapot en werd niet gerepareerd, ze lieten het gewoon zo. Dus naast de luide muziek buiten hoorde je daarnaast ook een lopende toilet.
Gereisd met vrienden in september 2009

NOOIT MEER

petra en moreno zavatti, 31-7-2009

Dit hotel mag 1 nederlandse touroperator eigenlijk niet aan nederlandse touristen aanbieden, ook niet als last-minute, want iedere euro blijft teveel voor dit horror hotel

toen wij aankwamen in de vroege ochtend, bleek de kamer niet te zijn schoongemaakt, wij lagen dus in 1 bed waar vorige gasten al hadden ingelegen, geen wc papier, overal haren op de grond, bloed aan de deur, handdoeken met allemaal dna resten, dat je liever niet wilt weten wat het was, de gordijnen zaten ook vol met vlekken, de receptioniste had 1 diva gedrag, dat je haar zo achter haar receptie terplekke wou wegslepen, ze heeft mij opgelicht met de koers, eigenlijk gewoon stelen, engelse gasten heeft ze zelfs verteld dat ze hun eigen wc papier moesten kopen, als je haar om 1 schone handdoek vroeg, na 3 dagen, kreeg je die met moeite mee, moest je wel 1 brutaal antwoord van haar pikken, was ontbijtbuffet beloofd,maar bleek 1 annorexia bordje te zijn,iedere dag zelfde voer, in 1 woord horror hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Dit nooit meer!

Denise & Maik, 29-7-2009

Om half 5 in de nacht zijn we aangekomen bij het hotel.We hebben toen gelijk airco gevraagd €40.Het bed was al gebruikt want er lag zand in.Ook andere Nederland hadden hier last van.Bij een aantal zat bloed in het dekbed,gordijn en op de deur.Ze hebben naderhand ook toegegeven dat ze vieze kamers weggeven. Een aantal medewerkers waren absoluut niet behulpzaam.Zo moet je er geen geld

wisselen want ze verzinnen ter plaatse een koers.Ook gooide de schoonmaak vies water van het balkon en wij zaten eronder, zonder sorry te zeggen lachte ze en gooide ze de deur dicht.Er is ook een bar aanwezig daar staat een bord buiten met 'Buy one get one free any drinks'.Dit blijkt dus niet zo te zijn ze hanteren een speciale prijslijst zodra dit bord buiten staat.Hierover hebben een hoop mensen geklaagd maar ze weigeren het bord aan te passen.Dit hotel is dus absoluut geen aanrader!

Gereisd met partner in juli 2009

Je krijgt wat je kunt verwachten voor het geld.

Familie Huisman, 19-10-2008

Verwachten niets (wat kun je verwachten voor 200 EUR incl. ontbijt?) preferentie rustig, kregen we, we hadden alleen geen uitzicht, niet erg, waren toch niet veel op de kamer. Ontbijt slecht (1 keer gedaan niet weer) Heerlijk gegeten in naastgelegen restaurant Chigago. Personeel van Nomad was hier niet blij mee, maar ben niet op vakantie om pers. naar de zin te maken. Schoonmaak ok, wisseling handdoeken:gewoon iedere dag zelf gevraagd, geen probleem.

Hotel is ok als je alleen slaapt en overdag je heil elders zoekt. Lekker strand en shoppen in de bazaar. Met de dolmus ben je er zo voor weinig!

Zwembad is, by the way, ok. Genoeg bedjes.

Prima hotel voor het geld wat we ervoor hebben betaald! Je moet immers geen gouden kraantjes verwachten als je hiervoor ook niet betaald!

Gereisd met vrienden in juni 2008

mischien nog wel eens

Emmely, 12-10-2008

hotel nomad is op zich best wel een leuk hotel.Wel is hij best wel vies en er zijn dingen kapot.. maar als je een super luxe vakantie wilt, moet je niet naar turkije
    Gereisd familie in oktober 2008

Prima

Marcel en Penny, 13-8-2008

Wat hebben wij genoten in hotel Nomad. Ik heb in een lange tijd niet zoveel gelachen, gekke dingen gedaan en gedurft, gedanst en gedronken!

Het hotel was voor een 2 sterren hotel prima. Het enige waar ik me wel aan kon irriteren was het weinige schoonmaken en de vieze handoeken. Gelukkig waren wij hier op voorbereid. Maar ik kan me er niet druk over maken.

De kareoke bar was super, elke avond waren wij daar te vinden en hebben onze stemmen schor gezongen!

Iig: we hebben het top gehad, zou zo nog twee weken erachteraan willen plakken!!

Wij willen: Paul, Denise, Raimond (Richard), Sandra, Tjerry, Dorith,

en alle andere gasten uit het hotel.

Maradonna, Oefouk, Appel, en al de andere barmedewerkers:

HEEL ERG BEDANKEN voor deze gweldige tijd die we hier gehad hebben, we denken met veel plezier terug aan HOTEL NOMAD!!

Veel liefs Marcel en Penny

Gereisd met partner in augustus 2008

Het was een echt 2sterren hotel

Nadine Lohman, 4-8-2008

de receptie kon haast geen engels. Onze 1ste kamer drupte de kraan, douche en wc. De kamer lag naast de hotelbar en soms wel tot 5 uur herrie, ook na klacht. Daarna naar andere kamer, was wel stukken beter, maar soms deed de wc het niet. over het algemeen een echt 2 sterren hotel. We gaan nooit meer naar dat hotel.
    Gereisd met vrienden in juli 2008

toppie nomad toppe tanja

een geirriteerde genieter, 3-8-2008

oke we hebben geen leuke start gehad door de overboeking en heel de nacht gewacht op een kamer

maar gelukkig hadden wij onze reddende engel Tanja wat een persoonlijkheid heeft ze jong maar weet precies wat ze wil en laat zich nergens voor afschrikken dank tanja voor alles wat je voor ons gedaan hebt het hotel is geen luxe de badkamer zit veel kalk maar na uitleg begrijpelijk als je luxe wil moet je luxe boeken mensen verwachten veel voor weinig mensen als je nomad boekt boek je 2 sterren daar kun je niet veel verwachten personeel bij de bar goed engels jongeman in restaurant bij ontbijt vloeiend nederlands receptie redelijk engels als je met haar niet uitkomt vraag je bij de bar ze vliegen voor je

bedankt voor de supervakantie mensen.

volgend jaar weer en hopelijk tanja dan ook nog bij gobest

Gereisd met partner in juli 2008

dank je voor de goede hostes!!!

sandra, 1-8-2008

het begin was niet zo goed, maar uiteindelijk een heerlijke vakantie bij nomad!!! wanneer je ergens niet mee eens bent, dan moet je er gewoon meteen achteraan gaan! dan komt het zeker goed!! kamers waren steeds schoon en vaak nieuw linnen gekregen! heerlijke 2 weken!!!
    Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Welcome Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Welcome Inn in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Welcome Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Welcome Inn scoort een 5.42 uit 10 op basis van 38 reviews.