Hotel Sunprime Beachfront ***

Sunprime Beachfront

7 reviews over Hotel Sunprime Beachfront in het Nederlands

geweldig!

Annemieke, 25-6-2016

Mooi fris, modern hotel. Perfecte ligging aan de boulevard en dicht bij het centrum. Alles op loopafstand.Wij hadden all in en hebben nog nooit zo lekker gegeten. Je kon zowel voor de lunch als diner van de kaart bestellen.Ook een lekkere snackkaart voor tussendoor. Leuk personeel die heel behulpzaam waren.In 1 woord GEWELDIG.
Gereisd met partner in mei 2016

Leuke vakantie gehad!

JM1990, 19-1-2014

Op de gok naar beachfront toe. Het was pas gerenoveerd en er waren nog nauwelijks recensies van na de renovatie. Aangekomen viel het allemaal super mee wat ik zag. Hotelkamers eenvoudig, maar schoon en hygienisch. Vriendelijk personeel en bereid om te helpen. Koffers werden mee naar boven geholpen in de lift en toen bij aankomst in de kamer de airco niet functioneerde zoals uitgelegd, kwam de beste man gelijk naar boven om het geduldig nog eens uit te leggen! Super!
Gereisd met partner in juli 2013

Super relaxt

svanlaere_1, 1-11-2013

Nieuw geopend hotel, modern en rustiek/neutraal ingericht, gelegen pal naast de zee wat prachtige uitzichten geeft. Niet te groot dus abosluut niet massaal. Leuke sfeervolle lounge plekjes. Buffetten zeer gevarieerd, hebben echt heeeeeerlijk gegeten.Personeel voorkomend en vriendelijk. Kamers niet heel ruim maar keurig en van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor koppels zonder kinderen.
Gereisd met partner in oktober 2013

Redelijk hotel

Margriet, 20-9-2013

Door dat er nu een balkon is gekomen zijn de kamers erg klein.

De schoonmaak in onze kamer was minimaal, wel elke dag schone handdoeken.

Harde bedden en gevraagt om een topping maar dat was een dekbed dus hielp niet veel.

Prachtige ligging maar aan de voorkant van het hotel erg lawaaierig i.v.m. dat iedereen weer langs de boulevard terug moest in de nacht.

Eten was voor ons niet de All Inclusieve die we gewend zijn.

Het strand bestaat uit kiezels en is niet erg breed maar de hele boulevard is gratis wat betreft de strandbedjes.

Heel veel Russen in het hotel.

Verder wel een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

We hebben genoten

E en E, 13-9-2013

Hotel The Beachfront in Marmaris is een kleinschalig smaakvol ingericht gerenoveerd hotel, direct aan het strand, gezellig en 500 meter van het centrum. We waren er in mei met de kinderen en kleinkind van 14 maanden. Eten was heerlijk, veel variatie. Alles was netjes, schoon en splinter nieuw, gratis overal wifi. Vriendelijke personeel.Kamer wat klein maar voldoende, met waterkoker.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Noooooooooooooit weer!!!!!!!!!

Mariska, 8-9-2013

The beachfront hotel in marmaris was voor ons 1 keer maar nooit weer. Vanaf aankomst hing er een gespannen en nare sfeer tussen het personeel en de continu rondlopende managers. Het personeel wordt continu gecontroleerd en met harde hand gedirigeerd. Wij hadden met 4 personen all-inclusive, en dat was duidelijk te merken: we mochten slechts drankjes halen voor het aantal personen waarmee we waren en er moest minstens 2 minuten tussen een bestelling zitten. We werden niet bediend en volgens het personeel mochten zij dit niet van de managers omdat er dan teveel drank weggegeven werd. Dit paste totaal niet bij ons idee van all inclusive en het gevoerde beleid leek dan ook meer op een dictatuur, waar zowel het personeel als de gasten slachtoffer van zijn. De focus bij dit hotel ligt op het drukken van de kosten en het aantrekken van a la carte gasten. De hoge baas zelf heeft nog een avondje uitgebreid gedineerd en liet ieder vorkje op een schoteltje aandragen door het nerveuze personeel.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Prima gerenoveerd hotel

veendammer, 12-5-2013

Wij zitten momenteel in dit gerenoveerde hotel. Alles is netjes ingericht, personeel vriendelijk en eten is smaakvol en goed op temperatuur. Hotel is niet massaal, relax hotel. Kamers wat klein maar goed te doen.

Hotel is op loopafstand van het centrum.

Prima prijs / kwaliteitsverhouding, aanrader!

Gereisd met partner in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunprime Beachfront bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunprime Beachfront in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunprime Beachfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunprime Beachfront scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.