Appartement Sindy

Sindy

Matig

7 reviews over Appartement Sindy in het Nederlands

sander, 17-4-2005

hallo ik ben een jongeman uit sgravenpolder. (zeeland).

ik vond het een geweldig appartement de ligging was ook redelijk tot goed en de kluisje waren ook heel erg aantrekelijk.

dus ik vond het al met al kei gaaf.

Gereisd anders in april 2005

Kim, 18-1-2005

Wij zijn er in de zomer van 2004 geweest met 5 meiden..dat is iets minder verlopen. maar over het appartement is niet niks aan te merken.. vooral het personeel waren erg aardig. Heb hierdoor ook de tijd van me leven hier gehad. en ook zeker een paar leuke vriendschappen aan over gehouden.. We hebben de vakantie voor 2005 alweer geboekt en die gaat zeker weer naar Apart Sindy
      Gereisd anders in januari 2005

Alex, 29-7-2004

Apartement is niet van deze tijd. Kapotte douchekoppen, lekkende kranen, airco in woonkamer zorgt voor extra warmte in de slaapkamer. Zwembad net groot genoeg voor drie kleine kinderen. Op de bovenste etage kun je genieten van een gratis sauna dankzij een slecht geisoleerd dak. En als laatste maar wel erg belangrijk;huur geen kluisje omdat er spullen en geld verdwijnen zonder dat er sprake is van inbraak!!! Hoe kan dat? De personeelsleden zijn de enige die ook een sleutel hebben. Trek zelf je conclusie maar!

Marmaris zelf is overigens niets op aan te merken. Erg gezellig, cijfer 9.

anita, 26-7-2004

gewaarschuwd door alle andere mensen hebben wij geen kluisje genomen maar wij hebben alleen maar goede ervaringen het was ook verbouwd met een groter zwembad en bar en restaurant personeel was erg aardig wij hebben een fantastische vakantie gehad

Mieke, 6-7-2004

Wij zijn met een groep in 2002 en 2003 hier geweest. Wij hadden in 2002 eigenlijk geboekt bij het 'naastgelegen' hotel Club Alpina. Omdat dit overboekt was zijn wij bij Sindy geplaatst. Geen liften, bijna nooit warm water gehad, klein straaltje water uit de douche. Verder is er (veel) geld gestolen uit het kluisje (waar de eigenaar een extra sleutel van had). Wel aangifte bij de politie gedaan, maar heeft niks opgeleverd. Ik raad dit hotel zeker niet aan! Het hotel waar de faciliteiten van gebruikt kunnen worden is echter super goed. In dit hotel hebben wij het jaar erna nog een keer geboekt.

Dus ga je naar Sindy, neem geen kluisje!

femke, 24-3-2004

we waren met 14 jongeren in dit complex geweest, er werden persoonlijke bezittingen ontvreemd, de kluisjes zijn bij de receptie en de eigenaar heeft van alle kluisjes een extra sleutel, schoonmaak slecht, ver van centrum, persooneel wel aardig maar "dieven"??
              Gereisd anders in maart 2004

henk 24.09.03, 12-10-2003

appt is vrij simpel en ligt niet in marmaris maar in Armutalan,er is wel een balkon maar geen tafel en stoelen om op te zitten.8 appt.hebben geen uitzicht maar kijken op ander hotel
                Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sindy in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sindy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sindy scoort een 5 uit 10 op basis van 7 reviews.