8,1

7 reviews over Hotel Sidero in het Nederlands

Kelly, 16-7-2005

We waren in de mei vakantie geweest de eerste indruk was het word saai hierzo omdat we in de bergen zaten en we waren een boulevaar gewent ma later werd het gezellig. aardige, leuke mensen elke avond was er wel iets te doen en het was schoon, eten was wat minder mja..We keken wel op een kerkhof uit dat was niet zo leuwk maar ik zou zo terug willen!!ik mis het en mijn dochter heb een vriend uit dat hotel :P leuk he hahah
Gereisd anders in juli 2005

Linda, 8-9-2004

Hotel ligt aan de andere kant van marmaris, stuk rijden vanaf barstreet. Mooie eenvoudige kamers, ontbijt niet te doen helaas. zwembad lekker gezellig, mensen laten je met rust, af en toe even een babbeltje. Bij het strand hoefde wij niet te betalen voor de bedden. wij mochten zelfs onze luchtbedden daar laten liggen. voor de volgende dag. Enige nadeel 's avonds achter de receptie een niet engels sprekende receptionist, erg moeilijk als je geen turks kent. heerlijke tijd gehad in Sidero
Gereisd anders in september 2004

ingrid, 12-8-2004

sidero ligt vrij ver van het oude centrum,30km hou daar rekening mee (dolbus)

strand is niet zo denderend, moet ligbedje huren, strand in icmeler is mooier

waterpart atlantis is kwa prijsverhouding niet zo leuk wel duur, waterpark icmeler is leuker.

Niet voor dit hotel kiezen met kinderen,weinig entertainment.

alle toestellen van fitnessruimte zijn stuk.

ook het gebruik van tennistafel was maar zelden.kan wel poolen en darten.

schoonmakers doen goed hun best en problemen worden altijd opgelost.

betalen met euro's of lires. maakt niet zo veel uit , ze weten goed de prijzen!!.

prettige vakantie als je mocht gaan, marmaris is leuk.

eten was niet zo lekker, breakfast boeken en eten buiten de deur.

Gereisd anders in augustus 2004

Floor, 31-7-2004

ik ben in het voorjaar 2003 met mn ouders en broer geweest, en heb gelijk voor de zomer 2003 geboekt om samen met mijn vriendin te gaan, het is echt een super hotel met super service!!en het personeel is ook super tof/gek en gestoord!!dit jaar 2004 ben k ook weer naar marmaris geweest met zn 4tjes en hebben voor een app gekozen. we zijn nog vaak langs geweest en of je er nou verblijft of niet ze blijven gastvrij en tof!volgend jaar weer in sidero, duidelijk!!
Gereisd anders in juli 2004

Rob, Ingrid en de kids., 7-5-2004

Leuk hotel, heel leuk personeel, het ontbijt was redelijk, avondeten was goed, en ook de kamers waren redelijk. Wij waren in 2002 daar op vakantie en er was toen ook al sprake van dat het verbouwd zou worden, we zijn benieuwd of dat gebeurd is. We willen er ook zeker nog een keer terug naartoe!!
Gereisd anders in mei 2004

fam. van Nistelrooij, 21-4-2004

Er waren heel veel engelsen.Aardige maar ook hele luidruchtige vervelende
Gereisd anders in april 2004

Bas en Inge, 5-12-2003

wij zijn in september dit jaar in Hotel Sidero geweest. Het is een eenvoudig, maar hartstikke gezellig hotel. Je kunt het beste gewoon voor logies/ontbijt kiezen en dan s'avonds lekker buiten de deur gaan eten, want er zijn zoveel leuke restaurantjes! We zijn gevlogen met Transavia, dat was ook prima, alles mooi op tijd. De avondsafari via Touroperator was super!!

Wij hoorden van Cetin van de receptie dat het hotel in de winter gerenoveerd wordt.

Wij komen zeker nog eens terug in hotel Sidero!

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sidero in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sidero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sidero scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.