Appartement Senbay ***

Senbay
7,7

3 reviews over Appartement Senbay in het Nederlands

Nienke, 22-5-2006

Wel geinig appartementje. Niet super maar daar betaal je ook niet voor.

In de zomer van 2005 geweest. Ligging is prima...met de dolmus ben je binnen 5 min bij alle uitgaansgelegenheden. Verwacht niks van het zwembad (eerder dompelbad).

Minpuntje: Airco heeft het bij ons 4dgn niet gedaan...duurde even voordat het personeel een monteur regelde. Namen ons m.i. niet serieus.

Gereisd anders in mei 2006

COX, 11-1-2005

was geweldige vakantie,

personeel was lief en schattig!

Gereisd anders in januari 2005

Fam Bosker, 9-9-2003

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar marmaris geweest het app. liet veel te wensen over het personeel is ontzettend aardig niets is ze te veel maar de verschoning van de bedden werd niet gedaan dus dat was minder. De mensen die de bar draaien zijn heel gezellig zeker een aanrader.
        Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Senbay in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Senbay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Senbay scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.