8,3

22 reviews over Appartement Sariana in het Nederlands

Yvonne Brosens, 18-9-2007

Sariana ligt heel dicht bij de het centrum, vanuit de barstreet ben je er in 5 minuten. Naar het strand is het ongeveer 15 min. lopen. Het ligt echter in een afgelegen steegje, voor een groep meiden dus geen aanrader. De eerste avond dat wij terug kwamen van de barstreet was de poort op slot en degene die bij de receptie zat was in slaap gevallen. Kortom het personeel neemt alles niet zo serieus. Het appartement is wel schoon en redelijk ruim. Voor ons geen Sariana meer, toch vanwege de ligging in combinatie met de slechte service.
Gereisd met vrienden in juli 2006

A.H.Velt, 13-11-2006

Rustig apartement.

Geschikt voor de wat oudere vacantieganger.

schoonmaak elke dag.

Het personeel is prettig in de omgang.

Gereisd anders in november 2006

Westlanderr, 4-8-2006

Wij zijn van 18 juli tot 29 juli hier heen geweest..Wij vonden het erg tegen vallen..de eerste nacht zat het hek dicht..!en dat is 5 x zo geweest.we kregen voor niks een boeten dat we nacht gezwommen zouden hebben volgens hun terwel wij dat dus niet waren..personeel waren niet aardig die avond bewakers vooral niet ..!ze wouden een ding Stappen wij hadden daar geen zin in...het was erg rustig bij onze appartement we hadden wel meer jongeren verwacht maar dat was helaas niet zo.in het zwembad was je meestal al1..wij vonden dit erg tegen vallen..we hadden eerst een heel klein kamertje gelukkig was hij om geruilt

hadden we speciaal gevraagt daar luisterde ze wel naar

maar de rest van onze vragen luisterde ze niet na,ik vond dit een erg slecht appartement!srry,we zijn zelf nog 5nachtjes ergens anders gaan slapen omdat het hier echt nie uit te houden was!!al1 maar last gehad daar.en dat voor dat geld nauw daar had k dan liever een hoteltje voor gehad.helaas.!ja en dit appartement w0rdt natuurlijk verkocht is al een deel verkocht dus hun boeit niks die

klachten.'n vriendin was 2 jaar geleden geweest.en die zei dat het top er was nauw.viel tegen!Staat in het boekje dat je er kan eten.KLOpt niet dat is helaas helemaal weg.en drinken klopt ook niet is allemaal weg!Ja en dan kom je van uitgaan thuis en wat zie je dan dat mensen daar eten Ja zo bewaker met zijn vrienden!dat was echt matig en dan poes lief doen kom er bij zitten nauw we zijn er niet in getrapt.!dit appartement krijg van mij ckr geen 10

Gereisd anders in augustus 2006

sabine, 4-8-2006

hallo hier sabine

ik kom al jaren in mamaris en dit is de 2x dat ik in dit apartement verblijft.

2 jaar geleden was het top personeel goed geregeld en alles was gewoon goed alles liep goed op rolletjes en we mochte alles drankje bij de bar bestellen en zo.

nu zijn wij dit jaar terug gegaan en is dit apaetement heel slecht bevallen.

weinig spullen maar 3 glazen geen schaar niks in het apartement je krijgt geen waar voor je geld je kan geen drank je bestellen niks je kon vroeger heerlijk luche daarzo nu ook niet meer der zijn delen verhuurd. de poort is altijd dicht al kwamen wij aan lopen dat is niet normaal hoor. de bewaker let nooit goed op. ts echt aan het einde toe van het apartement sarinana ik hoop dat de nieuwe eigenaar de onderhoud beter bij houd

suc 6

Gereisd anders in augustus 2006

Annemiek en Joke, 24-7-2006

Zijn 5 jaar achtereen naar Sariana

geweest. Mooie schone appartementen.

Lekker overal dichtbij (5 min. lopen van centrum/haven/restaurants) Gaan dit jaar naar Side, laatste jaar was alles wat minder want de boel wordt verkocht. Per appartement wel te verstaan. Dus grote kans dat het dit jaar nog minder is. De eigenaars waren al niet vriendelijk het laatste jaar was het niks. Jammer van dit leuke adres!!

Gereisd anders in juli 2006

Cindy, 18-7-2006

De dames in het appartement zijn wat stilletjes, maar als je eenmaal kennis heb gemaakt met de jongens is het er supergezellig en willen alles voor je doen. Het is er lekker rustig, ligt op een steenworp van Barstreet vandaan, dus niet te lang lopen met je dronken kop, ligt niet te ver van de hoofdstraat, je bent lopend eigenlijk zo overal.
          Gereisd anders in juli 2006

vakantieganger, 22-8-2005

ruim appartement, zeker voor 2 personen. goed personeel: niet heel enthousiast, maar tenminste geen schreeuwerige lui, gewoon vriendelijk. heerlijk zwembad: niet al te groot, maar genoeg bedjes waar je niet om 7 uur al je handdoekje moet opleggen om te reserveren. op elk uur van de dag wel een bedje vrij, prima dus. eten bij het barretje ook goed te doen. goede ligging, naast barstreet en bazar(geen last van) en naar strand heel goed te lopen voor mensen zonder beenklachten! Absolute aanrader, zou er zo nog een keer naar toe gaan terwijl ik daar in principe helemaal niet van hou...
            Gereisd anders in augustus 2005

Harry, 11-8-2005

super vakantie gehad, nergens problemen mee, mooi uitzicht, ruime kamers, en de locatie is geweldig.
              Gereisd anders in augustus 2005

jan en riek, 20-6-2005

we zijn dit jaar met onze vrienden

naar sariana geweest voor ons de eerste keer voor onze vrienden de vijfde keer

maar kan niet anders zeggen dat het een schitterend appartement is. schone kamers heerlijk bedden goede service in een woord geweldig moet ik er ook bij zeggen dat we een super vakantie hebben gehad in mamaris echt een aanrader.

Gereisd anders in juni 2005

em(20), 1-6-2005

ik heb in 2003 in sariana geweest, heel leuk appartement, vorig jaar weer in marmaris geweest, ander appartement, maar vrienden in sariana bezocht, personeel was minder leuk dan het jaar dat ik er was...Toen was het helemaal perfect, op 1 ding na: kakkerlakken!! Maar die ben ik vorig jaar in ander appartement weer tegengekomen, waarschijnlijk door het warme weer in Turkije.. Ik moet zeggen dat het personeel in Sariana ons ERG GOED heeft geholpen nadat we die kakkerlakken gezien hadden..Niemand verder heeft ze gezien...VERder een PRIMA hotel, vlak bij de barstreet en bazaar..wou er dit jaar weer heen alleen ik vond het echt veel te duur..dat is jammer..
                  Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sariana in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sariana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sariana scoort een 8.27 uit 10 op basis van 22 reviews.