6,9

30 reviews over Hotel Sarba 7 in het Nederlands

Top Hotel !!!

Shirley, 12-8-2009

Super leuk hotel

Animatie team is super leuk voor de kinderen ze houden je de hele dag beig met verschillende activiteiten

De bar mensen zijn heel erg aardig

Als er iets is bijvoordbeeld je bent gevallen iedereen komt je helpen van de bar de lobby ook erg gezellig alleen 1 dingetje als je daar in je bikini zit dan krijg je geen drinken amphitheather ook erg leuk mini disco s heel anders dan alle andere hotels

Ik zou de mensen aanraden om naar dit hotel te gaan

En nog 1 ding Het ijs is niet gratis !!

En je heb ook gezellige winkels naast het hotel en als je naar het strand toe loopt heb je ook lekkere winkeltjes

Gereisd met vrienden in augustus 2009

echt een aanrader gewoon goed

jan, 8-6-2009

wij zijn daar 3 jaar geleden in september geweest het was eigenlijk niet de bedoeling maar het andere hotel was vol geboekt,uit mijn ervaring is het een eenvoudig hotel netjes aardige mensen eten is daar prima gezellige bar en voor dat geld een leuke vakantie gehad,alleen nu willen wij graag weer terug maar weten niet hoe je het kan boeken.
    Gereisd met partner in juni 2009

miranda, 18-9-2007

zijn in augustus aangekomen en schrokken heel erg vies zwembad, vieze kamer, vieze kopjes en borden bij het ontbijt we hebben snel een ander hotel geboekt waar we het heerlijk hebben gehad
    Gereisd anders in augustus 2007

Lisette, 31-5-2007

Hoi

We zijn in 2002 in SARBA 5 geweest... Dit omdat SARBA 6 overboekt was !

Het was het een rustig hotel (waar voornamelijk engelsen zaten) aan de andere kant van Marmaris.

Maar met de shuttle was je zo in het centrum/haven...

We verbleven hier op LO en we aten meestal bij Hassan op de hoek, supertent !

Gereisd anders in mei 2007

Gina, 27-5-2006

ik ben 2 jaar geleden naar marmaris naar hotel sarba 6 geweest en toen was alles er perfect hoor alleen wij hadden wel last van 1 of 2 dagen een overboeking...moesten we naar een ander hotel maar het personeel en alles was er heel goed en het eten was toen ruime keuze!
      Gereisd anders in mei 2006

Fleur en Marc, 3-1-2006

Hallo,

Wij zijn 1/8 t/m 15/8 naar Sarba 6 geweest en het was heerlijk. De mensen lopen echt de benen onder hun k*nt uit voor je. Ik heb het super naar m'n zin gehad in Sarba 6. Het was zelfs zo leuk, dat we besloten hadden om een Nederlands voetbalshirtje cadeau te doen!Ik wil zeker nog een x terug naar Sarba 6.

Groetjes Fleur en Marc

Gereisd anders in januari 2006

Peer en Gerry, 22-9-2005

Ook wij zijn van 4/9 t/m 18/9 in Sarba 6 geweest. We hebben het geweldig naar ons zin gehad. Goede service, goed eten en drinken en prima personeel. Ook wij gaan volgend jaar zeker terug.

Ook voor een wandelingetje ben je hier op de goede plaats!

Berco, Jolanda en Beau, 20-9-2005

Wij zijn van 4-9 t/m 18/9 in Sarba6 geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. We waren voor het eerst in Turkije en de indruk was zo goed, dat we weer gaan boeken voor volgend jaar.

Goed hotel, prima eten en hardwerkend, vriendelijk personeel !

Mensen die zeuren zijn waarschijnlijk ee 5 sterren hotel gewend. Nou...wj gaan zeker weer terug.

Personeel van Sarba6..we love you !!!

steenbok, 6-9-2005

he ik zat vorig jaar op deze datum in sarba 6 heel leuk hotel...

we hebben daar mensen leren kennen allemaal nederlanders we waren op het laatst met 20 man heel leuk goed hotel leuk personeel we hebben een goeie vakantie gehad!! we doen het graag nog een keer over!!

groetjes

nina, 20-8-2005

Kamers zijn wel te doen, balkon is klein. Douche lekte wel heel erg.

Receptie spreekt klein beetje engels , soms wel vervelend.

Ontbijt was niet veel bijzonders, we hebben hier ook maar 1x een ontbijt op.

Strand ligt om de hoek dat is wel erg fijn.

Kamers werden bijna niet schoongemaakt en je kreeg geen nieuwe handdoeken.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sarba 7*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sarba 7 in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sarba 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sarba 7 scoort een 6.9 uit 10 op basis van 30 reviews.