Hotel Samoy ***

Hotel Samoy
Samoy
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Samoy bij:

2 reviews over Hotel Samoy in het Nederlands

Juriaan, 16-6-2005

Klopt, je moet je er echt niet veel van voorstellen, maar daar betaal je ook voor.Water is altijd koud,ontbijt was heel simpel. Wel hele aardige mensen (van het hotel), maar je krijgt een "bloody"hekel aan Engelsen.Het ligt aardig dicht bij t strand en zeer dicht bij de dolmus en de moskee!Je moet jezelf goed kunnen vermaken als je hier boekt.
Gereisd anders in juni 2005

Priscilla Rijnbeek, 9-6-2005

Vorig jaar hebben wij via Peter Langhout dit hotel geboekt. De mensen in het hotel zijn heel erg gastvrij en proberen het iedereen naar zijn zin te maken. Het nadeel van dit hotel is dat het vol zit met Engelsen. Die zijn vaak erg luidruchtig. Ik ben geen aansteller, maar midden in de nacht werd er door hen echt met deuren gegooid. Daar werden wij, op de bovenste etage gewoon wakker van. De ligging van het hotel is goed, het strand is ongeveer 100 meter lopen. De dolmus komt langs op een afstand van 50 meter. De douche was vaak koud, meer dat is in Turkije niet vreemd. Een ander nadeel is dat de moskee ook op 50 meter afstand staat en midden in de nacht tekeer gaat.

Al met al hebben wij toch een hele leuke vakantie gehad. Voor weinig geld is dit een leuk hotel. Je moet er gewoon niet al te veel van verwachten.

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samoy in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samoy scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.