7,7

16 reviews over Hotel Salute in het Nederlands

marjon, 31-8-2007

Goed hotel. De kamers zijn alleen een beetje klein. Niet zo ver van het strand, maar wel van het oude centrum.
    Gereisd met vrienden in augustus 2007

Baki, 27-8-2006

Net terug van 12 dagen Marmaris, waarbij we verbleven in Salute Hotel. Het personeel was echt meer dan Top. Werken drie zeer nette Turkse jongens waarbij er twee voortreffelijk engels spreken. De eigenaar spreekt ook zeer goed Engels. het is een familie hotel en de kamers zijn prima. klein maar goed verzorgd. prima badkamer en de schoonmaaksters maken ook zeer goed schoon. Het is een heel erg rustig hotel. Altijd plek bij het riante zwembad en men is binnen 5 minuten bij de boulevard. Als ik terug ga naar marmaris behoort dit Hotel zeker tot de kandidaten! Prima sfeer, netjes, goed personeel en aandacht voor de gast!
    Gereisd anders in augustus 2006

Vivian, 21-8-2006

Net teruggekomen van een heel klein weekje Salute Hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ontbijt is eenvoudig, maar voor 2,50 Euro krijg je ook een ontbijt met spek en ei. Personeel vond ik niet zo heel erg vriendelijk. De heren hadden niet zo heel veel zin om ons in het Engels toe te spreken. Voor mij was dit de 1e en laatste keer Salute. In september ga ik weer naar app. bonjorno in Marmaris.
    Gereisd anders in augustus 2006

Sonja van Zijl, 26-7-2006

Ben net terug van een weekje in dit hotel!! het was echt super! vriendelijk personeel, schone kamers, echt goed voor een twee sterren hotel!! ik ga zeker terug!
      Gereisd anders in juli 2006

stefan berk, 26-7-2006

ben er 18 tot en met 25 juli gewees en heb het daar reuze naar me zin gehad.. was mooi verzorgt.. die werknemers waren top.. je kan goed met ze lachen en zijn heel vriendelijk... zwembad vindt ik voor een 2 sterren hotel ook netjes.. ik zou zo weer trug wille naar dat hotel..
      Gereisd anders in juli 2006

yael, 25-5-2006

ben hier 2 t/m 9 mei een week geweest. zeer goed hotel voor de 2 sterren die ze hebben. ligt rustig maar toch alles op loopafstand. ga er 24 juni weer een week heen.
      Gereisd anders in mei 2006

cecile en evelien, 22-5-2006

Een leuk, schoon, verzorgd en goedkoop hotelletje. Goede ligging. Rustig maar toch alles op loopafstand. Wij zijn net terug en hebben het er prima naar onze zin gehad. Een aanrader!

Gereisd anders in mei 2006

corrie, 1-11-2005

erg leuk en gezellig hotel..ben er 2 keer achter elkaar geweest en zou zeker nog wel eens gaan...
      Gereisd anders in november 2005

vera, 30-8-2005

Had niet veel te besteden, maar wilde er met het slechte weer in nederland nog even tussen uit! Suntravel adviseerde mij Salute hotel, wist niet of ik het wel moest doen ivm maar 2 sterren. Maar ik kan het iedereen aanraden, echt een leuk familiehotel met leuk personeel. Ik heb me prima geamuseerd in marmaris!
      Gereisd anders in augustus 2005

Bjorn, 14-8-2005

Top Hotel! De prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel is echt een 10 waard. Niet duur, slechts twee sterren..

Het hotel is vrij klein maar de ligging is ideaal, in een zijstraat van de grote boulevard, alles dicht in de buurt: strand, bank, supermarktjes (24/7 open).

Het hotel is erg schoon.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Salute** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salute in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salute zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Salute scoort een 7.69 uit 10 op basis van 16 reviews.