7,1

54 reviews over Hotel Royal Maris in het Nederlands

Goed te doen

Baars, 23-8-2009

We hebben het erg naar ons zin gehad de twee weken dat wij er waren. het personeel was vriendelijk, alleen het ontbijt was minder.. nogal eentonig, het uitzicht was mooi en er was redelijk veel te doen in het hotel. kortom dit hotel is best een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2009

ga er nooit meer heen

mark schipper, 9-10-2008

de service was ronduit slecht, we hadden een dokter nodig. Vraag ik aan de receptie of ze een dokter willen bellen, vragen ze aan mij welke, hoezo service? Ik ken er niet een in Turkije!

Het ontbijt was ook onder de maat voor een 4 sterren hotel.

We hadden een balkon van een meter breed, dan een meter lucht en dan een blinde muur. Niet dat het ons zoveel uitmaakte.

voor 4 steren verwachte ik wel wat, ik zou ze niet meer geven als 3 en dat is al hoog

Gereisd met partner in oktober 2008

goed hotel ,zonder avond eten

klaas en ria, 16-9-2008

wij zijn net terug ,we hebben het heerlijk gehad,we hadden alleen ontbijt ,en dat ging.maar de kamers en de schoonmaak was uitstekend.wij zijn iedere avond uit eten geweest en dat heeft ook wel wat.leuke mensen ontmoet .personeel was aardig.

als weer weer naar mamaris gaan ,gaan we zeker in dit hotel .

Gereisd met partner in september 2008

uitstekend hotel!

Myrna, 3-9-2008

Wat een gezeur al die mensen die hier een rotvkantie hebben gehad..

Ik heb voordat ik op vakantie ging naar dit mooie hotel, recensies gelezen en ik werd vreselijk bang dat het een ramp zou worden!

Nou, het tegendeel is waar.

Wij hebben ontzettend gelachen met verschillende medewerkers! De kamers werden elke dag keurig schoongemaakt en zagen er prima uit. De ligging van eht hotel is prima! Heerlijke airco die je zelf kan bedienen. En zonder te betalen.

Het eten is misschien wat aan de mindere kant, maar wij hadden echter alleen ontbijt, aangezien in veel hotels in Turkije toch altijd eentonig eten is. Dus ik zou geen all-inclusive aanraden, maar verder! Een heerlijk hotel!

Gereisd met partner in september 2008

vreselijk slecht!!!

Maaike, 31-8-2008

wat een vreselijk slecht hotel!

het personeel is vreselijk onbeschoft en onvriendelijk! wij zijn letterlijk uitgescholden! de hotelkamer was vreselijk, het water liep niet weg, de fohn deed het niet, het was heel muf, de airco deed waar ie zelf zin in had en we hadden uitzicht op een grote muur!

het eten was erg slecht, echt niet te eten! een vreselijke tegenvaller dus! hadden we niet verwacht van zo'n prijzig hotel! het zwembad ziet er mooi uit, maar is vreselijk klein!

het is een hotel voor de turkse en russische elite, vreselijk! die mogen ook alles daar, snachts herrie maken, er een smerige boel van maken, etc. heb ontzettend veel spijt van de keuze voor dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanrader!!

Joyce Rutter, 31-8-2008

Voor een 4 sterren hotel een grote tegenvaller! Het eten was slecht, heel eentonig.. Personeel sprak geen engels of gebrekkig engels en was zeer onvriendelijk. De kamer was muf, het water in de douche liep niet weg, fohn werkte niet en we hadden uitzicht op een grote muur! De kaart/sleutel van de deur moest tot 4 keer toe opnieuw geactiveerd worden..Qua ligging perfect, maar daar is ook alles mee gezegd!!
Gereisd met partner in juni 2007

goed hotel

renee, 14-7-2008

Goed hotel, perfecte ligging, mooi zwembad op dakterras en prachtig strand erbij.
Gereisd met partner in mei 2008

Jessy, 24-6-2008

Ik heb een supervakantie in dit hotel gehad. Ideale ligging, bij het strand en als we savonds weg wilden gingen we te voet of met een taxi. Lunchen deden we meestal op het strand of bij het hotel. Het avondeten vond ik niet bijzonder, vrij eentonig.

De kamers waren netjes en ruim. En het zwembad op het dak ook prima.

Bediening was vriendelijk maar niet opdringerig. Kortom, persoonlijk vond ik het hotel een aanrader!

Gereisd anders in juni 2008

engelien, 10-6-2008

Wij komen al jaren in Turkije maar ik heb nog nooit zo'n slecht hotel gehad.Het eten is bar slecht.Ik zou dan ook niemand aanraden om naar dit hotel te gaan.Het personeel dat er loopt kan geen vriendelijk lachje af.In een woord waardeloos voor zo'n duur hotel.
Gereisd met partner in juni 2008

w.kloppenburg, 2-6-2008

Net terug (24 mei)uit Royal Maris. Voor de 6e keer in het hotel geweest.

Kamers schoon, iedere dag schone handdoeken. Ontbijt minder keuze dan andere jaren, geen cake, geen fruit. Voor het diner hadden ze geen buffet meer maar een standaard 3 gangen menu. Dit was niets. Ga lekker uit eten en boek geen halfpension. Het personeel was 100% anders dan vorige jaren. De ontbijtzaal werd goed schoon gehouden, tafels keurig gedekt, ook de kamers werden goed schoon gehouden. Voor een 4 sterren hotel matig, voor een 3 sterren zou het voldoende zijn.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Maris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Maris scoort een 7.13 uit 10 op basis van 55 reviews.