7,6

38 reviews over Hotel Rima in het Nederlands

nooit meer!

Hermien, 22-6-2009

In een woord flut. Lakens met gaten, kapotte bedden, douchedeuren die eruit vallen. Ongeinteresseerd personeel. Met als klap op de vuurpijl: ik moest twee dagen weg voor de bruiloft van een vriendin. Bij 'thuiskomst' hadden ze al mijn spullen in plastic tassen gepakt en stond mijn koffer bij de receptie. Ze hadden mijn al betaalde kamer gewoon doorverhuurd!!! make-up, schoenen, alles zat los in tasjes en lag op een bureau bij de receptie waar iedereen bij kan. Erg boos geworden uiteraad. "yes, but we have great new room for you". Deze great new room was zo mogelijk nog slechter. In Turkije heb ik het nog nooit zo slecht gezien

Echt w-a-a-r-d-e-l-o-o-s. Het enige goede is de ligging, die is echt meer dan prima. Lekker dicht bij het strand.

Gereisd alleenreizend in juni 2008

klote

s & g, 1-6-2009

het enigste goede aan dit hotel is de ligging. we kregen eerst een kamer zonder airco. alls was kapot het bed was kapot, douche koud. als we gingen douchen liep het voetenbadje over en lag onze slaap kamer onder water en alles zat onder, het eten was niet te eten en onwijs slecht (stinkend) personeell

totaal GEEEEEN AANRADER!!!

Gereisd anders in juni 2009

PERFECT

de Jong, 18-5-2009

Het was perfect in het Rima Hotel.

Het personeel is superaardig ,de kamers zijn netjes en schoon.

Slechts 50 m lopen van het strand.

Locatie is perfect, in september gaan we zeker weer! Echt een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2009

toppie

conny, 5-10-2008

voor mijn een topper ben van nacht thuis gekomen .een goed hotel , ik heb het geweldig gehad en dan voor die prijs. ontbeit goed. kamers heel clean en netjes het strand 30 meter van het hotel. eten goed. ik vind rima hotel top. conny
      Gereisd met vrienden in oktober 2008

zeer slecht hotel.

Boekhouder, 28-8-2008

Wijhebben hier 12 dagen gelogeerd en vinden het een zeer slecht hotel. Het mag dan wat voordeliger zijn maar er zijn hotels met een zelfde ster maar hebben wel meer kwaliteit. Personeel zeer slecht, begrijpen niets, of willen niets begrijpen, 's morgens vaak geen koffie apparaat kapot of kan niet bijgevuld worden omdat maar 1 persoon dit kan vullen. Alles is kapot zowel in de kamers (gordijnen stuk, sluiten niet, muren valt de verf vanaf, bij zwembad ligbedjes en parasollen stuk. Er hangt totaal geen sfeer en personeel doet er ook niets aan om dit wel te behalen. Kort gezegd, geen aanbeveling en zonde van het geld. OOk niet geschikt voor kinderen.
      Gereisd anders in augustus 2008

was weer top

connie, 13-8-2008

in mei en in julie geweest was weer toppie . heel mooi geworden ze hebben verbouwd .eten heel goed gewoon toppie
      Gereisd anders in mei 2007

Edi, 16-6-2008

Ik ben hier 3 weken geweest in september 2007, het ontbijt, echt turks, vond ik prima (turks brood, komkommer, tomaat, geitenkaas, gekookt eitje, kuipje honing en jam) de ligging zo vlakbij het strand is fantastisch, de kamer is klein, maar wat geeft dat, daar ben je puur om te slapen. Op tijd douchen na het strand anders heb je koud water, wat ik zelf niet vreselijk vond met die warmte. Het enige minpunt was dat ik een rekening gepresenteerd kreeg die onmogelijk van mij kon zijn, ik die geen bier drink kreeg een beste dranknota, om van het gezeur af te zijn, maar betaald! Aanrader: alles direct afrekenen, is er ook geen openstaande rekening. Verder is Rima heel Prima.
      Gereisd met partner in juni 2008

Dana, 23-3-2008

Ik kom al jaren in dit hotel, en heb het er elk jaar wil naar mijn zin. Vriendelijk personeel, schone kamers. Kamers zijn wat klein maar ja wat heb je nodig op vakantie. Eten is goed en de ligging perfect nog geen 2 min. van het strand. Kortom ik heb het er altijd helemaal top. Dit jaar ga ik ook weer, en ik kan niet wachten!!
      Gereisd met partner in maart 2008

Marga, 19-2-2008

Kom al jaren in dit geweldige hotel. Wat voor personeel er ook staat, is nl ieder jaar weer een verassing, ze doen altijd hun uiterste best, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn eenvoudig maar goed en worden goed schoongehouden. Snap daarom ook niet dat mensen er zo negatief over kunnen doen, en wat ik nog minder snap: je kunt het hotel bijna nergens meer boeken!!!

Maar ik blijf zoeken, want ik moet en zal ook dit jaar weer naar Rima.

Gereisd met vrienden in februari 2008

bert, 30-10-2007

de liging is prima vlak bij het strand, de kamers ja wat moet je daar van zeggen,klein, smerig, geen warm water, kan zo nog wel door gaan, personeel is heel goed doen er alles aan om het je naar de zin te maken, ligt niet aan hun,maar mensen kom nou dit kan toch niet goed zijn,wat ben je thuis dan gewend,ga naar kibele veel beter,oke iets duurder maar de kamers een topie doen, tot volgend jaar bij kibele,P.S. mijn vrouw was nog voor een weekje in rima nou dus nooit meer toch kibele.
      Gereisd met vrienden in oktober 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rima** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rima in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rima scoort een 7.63 uit 10 op basis van 38 reviews.