Appartement Pem

Pem
7,6

30 reviews over Appartement Pem in het Nederlands

evelien, 29-5-2007

ik ben in 2004 samen met een vriendin geweest en net als vele op het laatste moment overgeboekt naar pem... pem is een goed appartement als je maar zorgt dat je niet op de 5de etage zit. deze worden in het hoogseizoen meegenomen als kamers voor gasten terwijl deze normaal voor het personeel zijn. we hebben een super gave vakantie gehad en elke nacht pizza en fishbowls gedronken maar de kamers waren zo en zo en zo verschrikkelijk goor en slecht..
    Gereisd anders in mei 2007

Erik, 30-8-2006

In het naseizoen goed te doen, in het hoogseizoen waarschijnlijk te druk en te weinig personeel.
    Gereisd met partner in augustus 2006

Buurman en buurman, 28-8-2006

Wat een geweldige vakantie in Marmaris. Pem is een prima appartement. Eenvoudig maar ruim. Van de drukke weg heb je geen last als je airco hebt (huren dus) en de schuifdeuren dicht houdt 's nachts. Wel erg leuk om tot midden in de nacht van boven de drukke straat te bewonderen. Personeel is erg aardig en behulpzaam (ze werken volgens mij 16 uur per dag) Ontbijt voor 3 lira is een koopje. We kregen 2 maal schone handdoeken. Loop afstand tot het centrum is prima te doen (half uurtje). Leuk langs de kust. Neem een zaklantaarn mee want de stroom in Marmaris valt geregeld uit. Kan Pem ook niks aan doen. Advies: boek lekker goedkoop Pem, dan kun je je geld uitgeven in de "barstreet"

Anouk, 16-8-2006

Het was echt een super vakantie samen met een vriendin Daniella. Super leuk personeel en een eenvoudig maar goed appartement. Voor jongeren ideaal! Centrum is wel wat verder weg maar goed te bereiken met dolmus, en pem zit aan een drukke straat dus er is genoeg en op loop afstand van de zee! Echt super dus en zou er zo weer heen gaan!

Lindsay de Rozario, 7-8-2006

Ik had er na het lezen van dit forum vertrouwen in dat we goed terecht zouden komen, maar eenmaal aangekomen was het alles behalve een paleisje..

Even kort: smerig appartement en zwembad, klein, geen water, incompleet keukengerei, vieze lakens met bloed erin.

Esther, 14-8-2005

onze eerste vakantie was in dit hotel. in eerste instantie werden we bovenin een kamertje gestopt. de keuken zag er niet uit, douchen kon je op je wc en het bed stons of zo dat de deur niet open kon of dat je de kast niet kon gebruiken. na twee dagen zeuern kregen we een ander kamer, echt super. een hele ruime kamer met airco, dat had die andere ook niet. de mensen zijn redelijk aardig, ze draaien bij het zwembad wel veel van dezelfde muziek.

als je wilt stappen moet je eigenlijk altijd met de dolmus, lopend kan wel maar das een behoorlijk stuk. helaas reden er terug geen dolmus busjes en was je voor de taxi 10 euro kwijt voor een ritje van nog geen 5 minuten.

ik vind het jammer dat de accomodatie nu niet meer in de brochure staat, het is een mooi complex en als je een mooie kamer hebt kan je er heerlijk ontspannen. wij hebben er een super tijd gehad.

Gereisd anders in augustus 2005

SYL, 6-6-2005

Vorig jaar zomer een top-tijd gehad bij pem. Vooral het personeel achter de bar is super! Hele leuke mensen. De kamers zijn prima, lekker balkonnetje, mooi zitje, en best groot. De ligging gaat wel, ver van bar street maar dicht bij het strand. Als je een beetje aanpapt met de oudste barman (die tevens eigenaar/contacten heeft met de eigenaar (is) van een openlucht disco in het centrum, dan regelt hij een openlucht bus die je voor niets naar die discotheek brengt!Kortom, vooral voor jongeren echt een top hotel

Glennos, 6-6-2005

Nou ik ben dus afgelopen jaar naar marmaris geweest...Zoals vele anderen ook in Pem via een overplaatsing...

Prima app. Prima kamer. Alleen het jammere was dat our lamp jumped...

En dat peter uit marmaris met zn sullige broer en zn domme vaarbootjes ons heeft bedrogen...en hij is nederlands die aap!!!

Maja hij gaat een nudity bar openen dus dat is dan wel weer vet en een beetje een goedmakertje!

Roxy, 6-6-2005

Ik vond PEM een erg gezellig appartement. Ik vond onze kamer alleen erg vies... De vloerbedekking was smerig. En de badkamer liet ook te wensen over. Verder hebben wij het prima naar ons zin gehad in appartement PEM.

Martin, 31-5-2005

Na te zijn overgeboekt kwamen we in de zomer van 2004 in appartement PEM terecht. Prima kamer, prima zwembad, voldoende service, kortom niks te klagen over PEM
                    Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pem in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pem scoort een 7.63 uit 10 op basis van 30 reviews.