Beoordelingen Hotel Pasa Beach****

Pasa Beach****
357 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasa Beach****
Siteler Mah. No:40, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasa Beach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 357 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasa Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 239 vakantiefoto's van Hotel Pasa Beach**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Pasa Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Pasa Beach**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,8
7,1
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Beter dan ooit!"vertalen
Salesha
9,0

18-07-2014 Een aantal jaar geleden daar geweest, maar dit jaar zeker verbeterd vergeleken toen.
Eten is perfect alles goed warm, veel keus en de bediening is niet te lui om drinken rond te brengen, echt top!
We komen zeker nog een keer terug!

"Goede prijs kwaliteit verhouding"vertalen
heinki
8,0

28-06-2014 Goed gelegen hotel met een perfecte ligging. 4 sterren maar dat meer dan waard 4+

met partner, 2014
"Fantastische plek"vertalen
nijs
8,0

20-06-2014 Hotel Pasa beach is een echte aanrader.Mooie ligging,uitstekende keuken.

Juni 2014
"Helemaal top"vertalen
Mirjam
7,0

30-06-2014 1e keer bij dit hotel. Precies wat ik wilde, all-inclusive hotel direct aan prive-strand, met zelfs ook 2 zwembaden als je lieverd niet aan t strand ligt. Grote zwembad wel lawaaierig door harde muziek maar aan t strand heerlijk met briesje. Het eten was top! Schijnbaar vorig jaar erg slecht en heeft het hotel vel verbeteringen aangebracht. Zo veel keuze, salades, vis, vlees, broodjes, desserts, en snack momenten. Eerste avond rumoerige kamer, maar bij navraag direct andere kamer aangeboden gekregen. En zo ging het met alles, als iets niet naar wens was, gewoon vriendelijk vragen en ze helpen je graag.
Ik was hier met mijn moeder die rolstoel afhankelijk is, en alles is ruim opgezet en zeer toegankelijk.

"Heel goed hotel"vertalen
rianne baars
9,0

27-06-2014 Fijn hotel, heel goed eten .
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Enige minpuntje is het handdoeken leggen op de bedjes bij het zwembad en het strand en daar vervolgens niet gaan liggen met gevolg dat er te weinig bedjes beschikbaar zijn .

"Fantastische plek"vertalen
Margriet
9,0

22-06-2014 Vorig jaar in dezelfde periode dit hotel bezocht.
We hebben een heerlijke vakantie gehad
Verzorging in het restaurant goed en heel verzorgd
Lekker eten,geen lange wachtrijen voor vlees,vis enz.(vorig jaar wel)
Mooie hotelkamer,elke dag schone handdoeken.
Nieuwe matrasjes op de zonnebedden bij zwembad en zee.(klasse)
Jammer dat deze al zo vroeg door de gasten worden gereserveerd s'morgens

met partner, Mei 2014
"Voor ons een fantastisch hotel"vertalen
Berend van Petersen
10,0

11-06-2014 Al jaren gaan wij 2 weken naar Pasa Beach in Marmaris en dit jaar waren wij aangenaam verrast door het goede eten er was altijd al veel keus maar dit jaar was het gewoon veel smakelijker., de wijn frisdrank en bier werden aan tafel gebracht en de kelners liepen zich het vuur uit de sloffen vooral het ene kleine mannetje tot mijn spijt ben ik zijn naam kwijt can i take zei hij altijd bij het ophalen van de borden. O ja de matrassen op het strand en zwembad werden tijdens ons verblijf vernieuwd. Kortom tot volgend jaar!!!!

met partner, Mei 2014
"Al jaren ons stekkie"vertalen
mgpronk
7,0

01-06-2014 Het hotel etc. prima maar nu het strand dit nog nooit meegemaakt is wel een zeer armoedig en slecht onderhouden toestand geworden bedjes kapot en totaal versleten overtrekken worden kennelijk niet meer gewassen maar foto's zeggen meer dan woorden hoop dat dit snel in orde wordt gemaakt maar heb zo m'n twijfels hier wordt bewust totaal op bezuinigd.

met partner, Apr. 2014
"Geweldig hotel op een prachtige locatie!"vertalen
cindy
9,0

03-05-2014 Dit hotel is echt een aanrader! Het hotel ligt direct aan het strand welke speciaal is voor de gasten van Pasa beach. Daarnaast zijn er 2 heerlijke zwembaden die goed onderhouden worden! Elke avond is er vermaak voor jong en oud mocht je hier behoefte aan hebben.
Het centrum van Marmaris is een uur lopen via de leuke boulevard. Echter hebben wij altijd het busje genomen waarmee je binnen 10min in het centrum staat. Dit kost maar 0.80cent en is echt ideaal!!
Overigens kan je voor dezelfde prijs de andere kant op met het busje en zo kan je ook het stadje icmeler eens bezoeken of hier aan het strand gaan liggen!
De kamers in het hotel zijn super met een heerlijk bed en balkon, wij hadden een mooie kamer met zeezicht.
Ook het eten vonden wij prima! We waren een beetje bang door alle onderstaande reacties echter is er veel variatie in het eten! Natuurlijk wanneer je op het laatste moment gaat eten is er veel niet meer, maarja je houdt altijd zeurende mensen toch......

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Niet slecht maar ook niet heel goed"vertalen
T van ingen
6,0
6,0

16-10-2013 10 dagen hier verbleven en dat was ruim voldoende
Geen slecht hotel maar kan op veel punten stuk beter
Eten is een voldoende er is een ruim aanbod waardoor je zelf gevarieert kunt eten maar na een dag of 5 ben je er wel klaar mee want ze maken bijna elke dag hetzelfde klaar.vaak wordt het eten ook slecht gemaakt door de vakantiegangers zelf want wat lopen er ezels rond zeg echt verschikkelijk
de schoonmaak is ook niet heel goed ,in restaurant vooral de tafels en de sap apparaten zijn vaak vies.De laatste paar dagen kwamen er veel turken in het hotel en in een keer werd alles beter en veel schoner zelfs het eten werd veel meer dus als je als buitenlandse gast hier bent wordt je hier toch wel een beetje gediscrimineerd Er is ook veel te weinig plek bij de zwembaden als je niet vroeg een bedje hebt heb je heel de dag niks ,het hotel is heel masaal waardoor er weinig rustige plekjes zijn .Kamers en badkamer zijn goed
Toch een goede vakantie gehad maar niet meer zo'n massaal druk hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?