Beoordelingen Hotel Pasa Beach****

Pasa Beach****
398 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasa Beach****
Siteler Mah. No:40, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasa Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 398 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasa Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 295 vakantiefoto's van Hotel Pasa Beach**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Pasa Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Pasa Beach**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,1
7,4
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Okt. 2014
"Toplocatie"vertalen
GD
7,0

26-10-2014 Mooie plek, leuke winkels en restaurants in de omgeving. Prachtig uitzicht vanaf terras.

Met vrienden, 2014
"Geweldig"vertalen
Miranda van den Ber...
10,0

23-10-2014 leukste vakantie ooit, prima hotel, goed eten.
niks is het personeel te veel, wij lagen aan de straatkant, konden niet goed slapen, kregen de volgende ochtend meteen een nieuwe rustige kamer
wij gaan volgend jaar zeker terug, tophotel

"Superhotel op toplocatie"vertalen
Jolanda van der Wei...
8,0

26-10-2014 Wij zijn geen Turkije vakantiegangers en houden helemaal niet van resorts Liggen vaak in the middle of nowhere.. Maar dit was super. Je loopt het hotel uit en sta op de boulevard en het strand. Voorkant hotel loop je zo de hoofdweg op met winkeltjes. Marmaris is leuk. Het hotel was schoon, bedden aan de harde kant, Ligbedden op strand/zwembad aan vervanging toe. Eten top (voor een week want dan heb je het wel weer gehad). Vriendelijk personeel. Als wij weer naar Turkije gaan wordt het zeker weer de locatie.

Met vrienden, Okt. 2014
"Geweldige vakantie gehad."vertalen
Andre Sigger
9,0

23-10-2014 Pasa Beach super goed Hotel, eten prima - personeel erg vriendelijk - kamers super schoon, animatie is zeer slecht dat is het enige min puntje.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Heerlijk hotel met smakeloos eten."vertalen
meneer Hoogeveen
5,0
5,0
7,0

21-10-2014 Er is enorm veel keuze in het buffet, helaas is de smaak wat minder. Het ligt vrij ver van het centrum, maar in de buurt zijn genoeg winkeltjes en restaurants. De service is goed, wij kregen na geluidsoverlast direct een andere kamer voor 1 nacht! De bediening is ook erg vriendelijk, vooral omdat we met een baby waren.

"Goed hotel"vertalen
wij
9,0

19-10-2014 goede ligging winkels in de buurt, de bedden op kamer zijn aan de hard kant , wifi slecht en de tv op kamer zeer slecht de helft van de uitzending staat het beeld stil , maar je ben ook op vakantie , dus geen tv kijken . eten goed voor ieders wil , schone kamers, personeel ook goed .
uitzicht op zee super .

"Prachtige ligging"vertalen
roel
7,0

17-10-2014 Prachtig hotel waar alles tot in de puntjes geregeld is. Mooi schoon en verzorgd. Enigste grote minpunt vind ik het personeel en dan bedoel ik alle maar dan ook alle mannen daar. Wat een vieze en nare mannetjes die elke heel smerig en vies na mijn vriendins kont keken zelfs als ze zagen dat ik na hun keek. Heel erg storend en genoeg voor mij om hier nooit maar dan ook echt nooit meer terug te komen zelfs al is het gratis. ik weet niet of dit in de Turkse cultuur heel normaal is maar voor zo'n hotel zou je toch verwachten dat het personeel betere manieren heeft.

"Super leuk 8 dagen Pasa Beach!"vertalen
jp_rotteveel
9,0

15-10-2014 We kwamen voor t eerst in Marmaris......Wel al 6x in andere plaatsen in Turkije geweest maar Marmaris overtreft die andere plekken waar wij geweest zijn!! We zijn 8 dagen bij Pasa Beach geweest.Super goed hotel.Mooie accomodatie...Kamer wordt alle dagen schoongemaakt.. super schoon Ontbijt..Lunch.. Dineren en ala Carte was prima , zeer gevarieerd.Personeel was zeer vriendelijk .. Prijs/Kwaliteit verhouding zeer goed.....Je kon er heerlijk wandelen over de 9km lange boulevard van Marmaris naar Icmeler.Maar de Dolmusbusjes rijden ook af en aan..Voor 2TL was je in Marmaris en voor 2.50TL in Icmeler....Advies betaal met Turkselire...ook als je op terrasje zit is het voordeliger om met TL tebetalen Prachtig uitzicht vanaf het strand richting Marmarisstad en wat eilandjes rondom...Strand ligt in een baai maar zeer gunstig wat de zon betreft.....Wij gaan zeker nog een keer naar Marmaris....We hebben onwijs genoten......

Met partner, Sept. 2014
"Ons favoriete hotel in Marmaris!"vertalen
Joelle
10,0

23-11-2014 Het verblijf in Pasa Beach is echt wat u verwacht... een rustvakantie, op loopafstand van de bazaar met de fantastische haven, barretjes en restaurantjes. Voor nog geen euro heb je ook een dolmus die je binnen 10 minuten brengt naar je bestemming.

Pasa Beach beschikt over twee gebouwen, meerdere zwembaden en ligt aan een mooi zandstrand.

Wij hebben een top vakantie gehad en komen in 2015 zeker weer terug!

Met vrienden, Sept. 2014
"Goed hotel"vertalen
Willem
10,0

30-09-2014 Hotel Pasa Beach is een goed hotel, goed eten en een prima ligging, direct aan de boulevard. Kamers zijn prima in orde. het entertainment is een beetje amateuristisch maar heb mij er wel mee vermaakt. jongens en meiden aan de Poolbar super lopen ook voor je als je geen fooi geeft.
1 minpuntje is er wel en dat is de structuur in het restaurant tijdens het avond eten, zodra de deuren open gaan van het restaurant lijkt het wel of er een wapenwedloop aan de gang is, veel mensen piepen voor en zijn in staat om de opschep lepel uit je handen te trekken.(ook Nederlanders) daar zou de directie wel iets aan mogen doen . Verder top.
Ga zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?