Beoordelingen Hotel Pasa Beach****

Pasa Beach****
378 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasa Beach****
Siteler Mah. No:40, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasa Beach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 378 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasa Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 262 vakantiefoto's van Hotel Pasa Beach**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Pasa Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Pasa Beach**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,1
7,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Super hotel ,eten goed ,alles goed zijn hier."vertalen
pabreuk
7,0

10-09-2014 Komen hier voor de12 keer ,elke keer weer een thuiskomst,met klachten wordt serieus omgegegaan.aanrader.zijn hier voor drie weken.

met partner, Sept. 2014
"Gewoon doen"vertalen
irma
10,0

15-09-2014 zijn hier 2 jaar geleden voor het eerst geweest en nu dit jaar weer 1 week hier geweest.
en het is in alle opzichten een heel stuk beter geworden.
neem maar alleen maar het ontbijt , wat een luxe zeg, en wat een keuze, dit geld ook voor de lunch en diner.
ook zeer veel fruit. en inderdaad :om half acht gaat het diner van start , en dan kan je lang in de rij staan, :dus gewoon later gaan heb je hier geen last van.
animatie veranderd alleen niet , dus elk jaar het zelfde.
bedden zijn zeer hard ,met ook een hard hoofdkussen.
vind ik persoonlijk heel naar . je kan je niet lekker omdraaien , en zet de airco niet op 18 graden , want je ligt te bevriezen.
alleen dat bedje reserveren moeten zij wat tegen doen.
staat wel niet voor 8 uur mag je niet reserveren , maar dan kom je voor 8 uur zit de meneer van de strandstoelen gewoon te kijken en doet er niets mee.

"Goed hotel"vertalen
Willem
9,0

16-09-2014 Gezellig en schoon hotel eten is goed en gevarieerd en heerlijk ontbijt met veel verschillende broodjes en er is een lekkere saladebar s,middags en s,avonds aan t zwembad s,middags lekkere snacks mooie grote kamers die goed schoongemaakt worden .Strandbedden worden vroeg bezet ,de ene keer word het getolereerd en de volgende dag worden de handdoeken weggehaald dit wekt veel frustratie .Animatie valt een beetje tegen s,avonds maar in Marmaris is genoeg te doen .Pasa Beach is top.

met vrienden, Aug. 2014
"Goed hotel."vertalen
Kevin
9,0

08-09-2014 Ik en een maatje van me verbleven 12 dagen met veel plezier in dit hotel. Ons kamer op de 4e verdieping (B blok) was mooi en schoon met zijzeezicht. Vanuit het hotel wandel zo de boulevard en het strand op, ideaal. Keuze uit 2 zwembaden. De 1 druk en met entertainment en de ander rustig en dichtbij het strand en restaurant. Het eten van ontbijt tot avondeten was prima. Puntje van kritiek was de kip, vaak koud helaas en het Front Office(Receptie) personeel dat slecht of geen Engels sprak. Ontvangst in het hotel was daarom ook niet perpaald goed. Na het inchecken moesten wij zelf ons kamer zoeken en de koffer meenemen, dit zonder wegwijs. Overal was het geweldig. Dit hotel is een aanrader.

"Heerlijke vakantie."vertalen
Dirk Hibma
9,0

04-09-2014 Top vakantie gehad, schone kamer, mooi hotel en mooie zwembaden, paar kleinigheidjes werden meteen opgelost!!!
Ik vindt de bedden wel hard, maar dat komt omdat er nieuwe matrassen op liggen, opgelost met een paar extra dekens op het matras.
Vriendelijk personeel en goede service.
Eén minpuntje vindt ik dat 's avonds de eetzaal pas om 19.30 open gaat zodat het tijdelijk erg druk is met het diner.( tijdens hoog seizoen ???)
Het eten is heerlijk en genoeg keus en afwisseling.
Wel een paar keer geërgerd aan Turkse gasten die eten lieten staan omdat ze veel eten voor elkaar meenamen.
Entertainment vonden wij niet zo bijzonder,maar er is in Marmaris genoeg te doen, voor 2 TL p.p. ben je zo in het centrum met een busje.
Al met al een aanrader vinden wij.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima vakantie gehad"vertalen
wendy

02-09-2014 Voor het eerst een All inclusief meegemaakt!!! Alles is prima
het enige waar ik (En heb begrepen dat er meerdere zo over denken) een minder prettige ervaring mee hebt, Zijn de onbeschofte Russen in het hotel!!!
En het graaien bij het eten. Torentjes bouwen op je bord en de helft laten staan. Waarom niet extra betalen bij het niet opeten???
Voor de rest. Uitstekend!!
Eten was ook niet altijd mijn smaak, Maar ik ben een pietlut. Wordt niet gelukkig van iedere dag KIP. MAar dat is mijn persoonlijke smaak.
Bus naar Barstreet met de jongeren TOP
Complimenten aan het personeel!!! Super lief en behulpzaam

"Leuk hotel"vertalen
Ria
7,0

15-09-2014 Het hotel is schoon en het eten is goed,wel veel kip maar in veel variaties s,morgens bij ontbijt vele verschillende broodjes,s,avonds een heerlijke saladebar teveel om op te noemen.aan het strand mag je de ene dag wel vroeg je handdoek neerleggen en weer weggaan en de andere dag is dat verboden en worden je handdoeken op een stapel gegooid wat veel irritatie opwekt ,prijs kwaliteit verhouding is goed

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super hotel"vertalen
marieanne pfeijffer
9,0

30-08-2014 super leuke vakantie goed hotel eten was ook goed GEEN BEESTJES gezien zeer leuk personeel vooral Ibrahim was erg leuk stond altijd voor je klaar zwembad ook goed wel weinig bedjes dus vroeg opstaan maar verder alles TOP herhaling vatbaar

met een groep, Aug. 2014
"Helemaal TOP"vertalen
Angelique
10,0

27-08-2014 Wat een super goed schoon en geweldig hotel, helemaal Top gewoon.
Kamer was erg mooi en heel schoon, zwembad was goed en erg schoon.
Eten helemaal niets op aan te merken, was gewoon goed en voor ieder wat wils, ook voor de moeilijke eters.
Animatie was aanwezig maar niet opdringerig, deze gingen s'avonds met busje van het hotel om 23.00uur naar Barstreet toe en om 03.00uur weer terug dit was service van het hotel ik vind dit super voor de jongeren.
Hotel is echt een aanrader, overal erg schoon super vriendelijk personeel.
Ook de haman was daar super goed, en waar voor je geld.
Het strand echt heerlijk, er waren altijd wel bedjes vrij en schoon.
Badlaken service ook goed elke dag gratis schone badlakens.
Marmaris is gewoon een hele leuke badplaats waar je veel kunt doen.
Dus ik zeg we gaan zeker nog een keer terug

"Geweldig hotel!"vertalen
Steffi&Randy
10,0

26-08-2014 Ik ben 4 jaar geleden hier geweest en toen was het al super.
Dit jaar ben ik samen met mijn vriend geweest & het was weer fantastisch! Animatie is top, kamer zijn heel netjes, personeel is vriendelijk, noem het maar op. Ontbijt, lunch & snacks krijgen van mij een 10. Het diner vond ik persoonlijk wat minder, maar het was nog steeds goed want ik ben een moeilijke eter.
Nogmaals het hotel is geen 4 maar 5 sterren***** waard!
Volgend jaar gaan we lekker terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?