Beoordelingen Hotel Pasa Beach****

Pasa Beach****
394 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasa Beach****
Siteler Mah. No:40, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasa Beach scoort een 8,0 uit 10, op basis van 394 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasa Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 295 vakantiefoto's van Hotel Pasa Beach**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Pasa Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Pasa Beach**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,1
7,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Heerlijk hotel met smakeloos eten."vertalen
meneer Hoogeveen
5,0
5,0
7,0

21-10-2014 Er is enorm veel keuze in het buffet, helaas is de smaak wat minder. Het ligt vrij ver van het centrum, maar in de buurt zijn genoeg winkeltjes en restaurants. De service is goed, wij kregen na geluidsoverlast direct een andere kamer voor 1 nacht! De bediening is ook erg vriendelijk, vooral omdat we met een baby waren.

"Goed hotel"vertalen
wij
9,0

19-10-2014 goede ligging winkels in de buurt, de bedden op kamer zijn aan de hard kant , wifi slecht en de tv op kamer zeer slecht de helft van de uitzending staat het beeld stil , maar je ben ook op vakantie , dus geen tv kijken . eten goed voor ieders wil , schone kamers, personeel ook goed .
uitzicht op zee super .

"Prachtige ligging"vertalen
roel
7,0

17-10-2014 Prachtig hotel waar alles tot in de puntjes geregeld is. Mooi schoon en verzorgd. Enigste grote minpunt vind ik het personeel en dan bedoel ik alle maar dan ook alle mannen daar. Wat een vieze en nare mannetjes die elke heel smerig en vies na mijn vriendins kont keken zelfs als ze zagen dat ik na hun keek. Heel erg storend en genoeg voor mij om hier nooit maar dan ook echt nooit meer terug te komen zelfs al is het gratis. ik weet niet of dit in de Turkse cultuur heel normaal is maar voor zo'n hotel zou je toch verwachten dat het personeel betere manieren heeft.

"Super leuk 8 dagen Pasa Beach!"vertalen
jp_rotteveel
9,0

15-10-2014 We kwamen voor t eerst in Marmaris......Wel al 6x in andere plaatsen in Turkije geweest maar Marmaris overtreft die andere plekken waar wij geweest zijn!! We zijn 8 dagen bij Pasa Beach geweest.Super goed hotel.Mooie accomodatie...Kamer wordt alle dagen schoongemaakt.. super schoon Ontbijt..Lunch.. Dineren en ala Carte was prima , zeer gevarieerd.Personeel was zeer vriendelijk .. Prijs/Kwaliteit verhouding zeer goed.....Je kon er heerlijk wandelen over de 9km lange boulevard van Marmaris naar Icmeler.Maar de Dolmusbusjes rijden ook af en aan..Voor 2TL was je in Marmaris en voor 2.50TL in Icmeler....Advies betaal met Turkselire...ook als je op terrasje zit is het voordeliger om met TL tebetalen Prachtig uitzicht vanaf het strand richting Marmarisstad en wat eilandjes rondom...Strand ligt in een baai maar zeer gunstig wat de zon betreft.....Wij gaan zeker nog een keer naar Marmaris....We hebben onwijs genoten......

met vrienden, Sept. 2014
"Goed hotel"vertalen
Willem
10,0

30-09-2014 Hotel Pasa Beach is een goed hotel, goed eten en een prima ligging, direct aan de boulevard. Kamers zijn prima in orde. het entertainment is een beetje amateuristisch maar heb mij er wel mee vermaakt. jongens en meiden aan de Poolbar super lopen ook voor je als je geen fooi geeft.
1 minpuntje is er wel en dat is de structuur in het restaurant tijdens het avond eten, zodra de deuren open gaan van het restaurant lijkt het wel of er een wapenwedloop aan de gang is, veel mensen piepen voor en zijn in staat om de opschep lepel uit je handen te trekken.(ook Nederlanders) daar zou de directie wel iets aan mogen doen . Verder top.
Ga zeker nog een keer terug.

met vrienden, Sept. 2014
"Fantastische plek"vertalen
Gina
10,0

15-10-2014 Hotel Pasa Beach in Marmaris is een super hotel wij zijn er nu voor de 2e keer geweest. Het hotel heeft mooi schone ruime kamers. Goede service iedereen is erg vriendelijk ook achter de bar. Het Animatie Team is altijd bezig om het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken van 's ochtends tot 's avonds. Ook gaan zij elke avond met de gasten naar Barstreet. Super Team wij hebben en leuke vakantie gehad mede dankzij deze geweldige mensen..

met partner, Sept. 2014
"Super hotel ,eten goed ,alles goed zijn hier."vertalen
pabreuk
7,0

10-09-2014 Komen hier voor de12 keer ,elke keer weer een thuiskomst,met klachten wordt serieus omgegegaan.aanrader.zijn hier voor drie weken.

met partner, Sept. 2014
"Gewoon doen"vertalen
irma
10,0

15-09-2014 zijn hier 2 jaar geleden voor het eerst geweest en nu dit jaar weer 1 week hier geweest.
en het is in alle opzichten een heel stuk beter geworden.
neem maar alleen maar het ontbijt , wat een luxe zeg, en wat een keuze, dit geld ook voor de lunch en diner.
ook zeer veel fruit. en inderdaad :om half acht gaat het diner van start , en dan kan je lang in de rij staan, :dus gewoon later gaan heb je hier geen last van.
animatie veranderd alleen niet , dus elk jaar het zelfde.
bedden zijn zeer hard ,met ook een hard hoofdkussen.
vind ik persoonlijk heel naar . je kan je niet lekker omdraaien , en zet de airco niet op 18 graden , want je ligt te bevriezen.
alleen dat bedje reserveren moeten zij wat tegen doen.
staat wel niet voor 8 uur mag je niet reserveren , maar dan kom je voor 8 uur zit de meneer van de strandstoelen gewoon te kijken en doet er niets mee.

met vrienden, Aug. 2014
"Goed hotel."vertalen
Kevin
9,0

08-09-2014 Ik en een maatje van me verbleven 12 dagen met veel plezier in dit hotel. Ons kamer op de 4e verdieping (B blok) was mooi en schoon met zijzeezicht. Vanuit het hotel wandel zo de boulevard en het strand op, ideaal. Keuze uit 2 zwembaden. De 1 druk en met entertainment en de ander rustig en dichtbij het strand en restaurant. Het eten van ontbijt tot avondeten was prima. Puntje van kritiek was de kip, vaak koud helaas en het Front Office(Receptie) personeel dat slecht of geen Engels sprak. Ontvangst in het hotel was daarom ook niet perpaald goed. Na het inchecken moesten wij zelf ons kamer zoeken en de koffer meenemen, dit zonder wegwijs. Overal was het geweldig. Dit hotel is een aanrader.

met partner, Aug. 2014
"Heerlijke vakantie."vertalen
Dirk Hibma
9,0

04-09-2014 Top vakantie gehad, schone kamer, mooi hotel en mooie zwembaden, paar kleinigheidjes werden meteen opgelost!!!
Ik vindt de bedden wel hard, maar dat komt omdat er nieuwe matrassen op liggen, opgelost met een paar extra dekens op het matras.
Vriendelijk personeel en goede service.
Eén minpuntje vindt ik dat 's avonds de eetzaal pas om 19.30 open gaat zodat het tijdelijk erg druk is met het diner.( tijdens hoog seizoen ???)
Het eten is heerlijk en genoeg keus en afwisseling.
Wel een paar keer geërgerd aan Turkse gasten die eten lieten staan omdat ze veel eten voor elkaar meenamen.
Entertainment vonden wij niet zo bijzonder,maar er is in Marmaris genoeg te doen, voor 2 TL p.p. ben je zo in het centrum met een busje.
Al met al een aanrader vinden wij.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?