Beoordelingen Hotel Pasa Beach****

Pasa Beach****
369 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasa Beach****
Siteler Mah. No:40, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasa Beach scoort een 7,8 uit 10, op basis van 369 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasa Beach**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 250 vakantiefoto's van Hotel Pasa Beach**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Pasa Beach**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Pasa Beach**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,6
6,9
7,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, aug 2014
"Helemaal TOP"vertalen
Angelique
10,0

27-08-2014 Wat een super goed schoon en geweldig hotel, helemaal Top gewoon.
Kamer was erg mooi en heel schoon, zwembad was goed en erg schoon.
Eten helemaal niets op aan te merken, was gewoon goed en voor ieder wat wils, ook voor de moeilijke eters.
Animatie was aanwezig maar niet opdringerig, deze gingen s'avonds met busje van het hotel om 23.00uur naar Barstreet toe en om 03.00uur weer terug dit was service van het hotel ik vind dit super voor de jongeren.
Hotel is echt een aanrader, overal erg schoon super vriendelijk personeel.
Ook de haman was daar super goed, en waar voor je geld.
Het strand echt heerlijk, er waren altijd wel bedjes vrij en schoon.
Badlaken service ook goed elke dag gratis schone badlakens.
Marmaris is gewoon een hele leuke badplaats waar je veel kunt doen.
Dus ik zeg we gaan zeker nog een keer terug

met partner, Aug. 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Steffi&Randy
10,0

26-08-2014 Ik ben 4 jaar geleden hier geweest en toen was het al super.
Dit jaar ben ik samen met mijn vriend geweest & het was weer fantastisch! Animatie is top, kamer zijn heel netjes, personeel is vriendelijk, noem het maar op. Ontbijt, lunch & snacks krijgen van mij een 10. Het diner vond ik persoonlijk wat minder, maar het was nog steeds goed want ik ben een moeilijke eter.
Nogmaals het hotel is geen 4 maar 5 sterren***** waard!
Volgend jaar gaan we lekker terug.

met een groep, Aug. 2014
"TOP VAKANTIE!"vertalen
TOP VAKANTIE!
10,0

26-08-2014 Super mooi hotel met zeer vriendelijk personeel ! Veel Nederlandse jeugd dat met elkaar optrok. Het ontbijt was SUPER GOED het middag eten was HELEMAAL TOP bij het zwembad en in het restaurant het avond eten was GOED! Veel keuze!!! Vriendelijk personeel die wel tegen een geintje konden. het animatie team was SUPER elke avond met de jeugd naar de barstreet en daar een leuk feestje er van maken! De kamers waren super mooi en super schoon de schoonmaaksters waren ook heel erg lief en behulpzaam en zeker te vertrouwen! VOLGEND JAAR WEER TERUG ! SUPER HOTEL ! SUPER PERSONEEL ! ALLES WAS TOP

ZEKER GEEN 4 **** WAARD MAAR 5 *****

met partner, Aug. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Claudia
1,0
2,0
5,0
7,0

16-08-2014 Het eten is te koud en niet te ETEN. De 4 sterren is het zeker niet waard. Mijn eerste keer all inclusive en we moeten nu al 4 dagen buiten de deur eten omdat het niet te eten is. Er zijn zelfs beestjes in het eten aangetroffen

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Pasa beach geweldig!"vertalen
angelique
10,0

14-08-2014 voor het eerst 8 dagen pasa beach! wij vonden het super goed. eten veel keus en ieder dag weer wat anders. s,morgens en s,middags was het niet druk om eten te halen , s,avonds begon het om half 8 en dan moesten we wel even in de rij gaan staan. 2 mooie zwembaden en de zee wel op tijd handdoekje leggen helaas!! leuke animatie ons zoontje van 6 jaar heeft zich heel goed vermaakt. vriendelijk personeel. voor 2 lira (80 cent) naar de bazaar / jachthaven met de dolmus 5 minuten. kamers waren erg netjes en worden iedere dag schoon gemaakt. bij het grote zwembad is de animatie en muziek. wie rustig wil liggen kan naar het andere zwembad of de zee.je kunt er zelfs een pasje krijgen dat je iedere dag een schoon badlaken kunt gaan halen.het hotel staat aan de drukke hoofdweg met veel winkels. wij hadden een kamer met zicht op de hoofdweg maar hoorde niet veel van het lawaai s,avonds als de deur dicht was. goede airco. al met al een super vakantie en zou zeker terug gaan.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Volgend jaar weer...!"vertalen
T
10,0

22-08-2014 Heerlijke vakantie gehad, eten was goed, niets mee aan de hand , veel keus, er was altijd wel iets bij wat je lust , als je niet de van de Turkse keuken houd moet je stampot gaan eten in een roompotpark. A la cart aan het strand was super.Restaurant was groot en druk , maar als je na half 9 gaat eten zijn de gezinnen met kinderen weg . Kamers netjes , goed schoongemaakt. Personeel is erg vriendelijk, behandel iedereen met respect dan krijg je het ook terug. Goede kapper beneden , maar geen nep nagels laten zetten vallen af. Animatie team was leuk, Ibrahim en Mickey vooral.
Uitstapjes boeken aan de overkant, waterslide boat was super ,voetballen kijken bij Picasso en heerlijke restaurantjes waar je voor weinig geld kunt eten.Bij het zwembad kun je de hele middag "snacks" eten.
Helaas nog wel handdoeken op de bedjes leggen als je een eigen plek wil, maar de vriendelijke poolman haalt ze wel weg als je erom 10 uur niet bent dus dan waren er weer bedjes beschikbaar..was een top vakantie

met oudere kinderen, Juli 2014
"Komen hier zeker terug"vertalen
Koemans
7,0

05-08-2014 Ligging aan strand. Shops dichtbij. Met dolmus zo in centrum. Voor t hotel bananenboot/jetski tegen betaling. Hammam/massage goed. Annimatie ook goed (mickey & ibrahim). Duikschool nautilus ook te boeken in hotel.

Onze kamer was niet groot maar t uitzicht was super (extra bijgeboekt). Super schoon ook!

Eten was goed en smakelijk! Niet altijd even warm. Alla carte was super!

S ochtends wel vroeg op voor n strandbedje.

met vrienden, Juli 2014
"Leuk hotel"vertalen
Anna & Lindsey
9,0

02-08-2014 Voor de tweede keer Pasa Beach echter dit keer zonder ouders maar met een vriendin.
Leuk hotel voor herkhaling vatbaar

met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor de 3e keer weer heel goed bevallen!!!!!"vertalen
MIRANDA
9,0

04-08-2014 In 2009 - 2013 en nu dit jaar geweest!! En elk bezoek erg goed geweest! In de loop der jaren is er veel vernieuwd en verbeterd! Ook tussen vorig jaar en nu! En wat eten betreft, er is voor ieder wat wils en goed warm. Je kunt zelf gevarieerd eten! Kamers zijn schoon. En de verblijven worden ook continue schoongehouden.

met vrienden, Juli 2014
"Beter dan ooit!"vertalen
Salesha
9,0

18-07-2014 Een aantal jaar geleden daar geweest, maar dit jaar zeker verbeterd vergeleken toen.
Eten is perfect alles goed warm, veel keus en de bediening is niet te lui om drinken rond te brengen, echt top!
We komen zeker nog een keer terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?