Hotel Pasa Beach ****

8,1

522 reviews over Hotel Pasa Beach in het Nederlands

Pasa Beach

Amy, 21-9-2017

Wij zijn 15 dagen verbleven in Pasa beach prijs-kwaliteitverhouding is goed. Eten wat er is, is goed keuze kan gevarieerder. Bedjes aan strand moeten vervangen worden zijn doorgezakt.

Strandjongen werd betaald om handdoeken op de bedjes te leggen waardoor er om 08.00 uur of eerder al geen plek meer was en er ruzie om de bedjes kwam.

Hotelkamer was hartstikke netjes en schoon!

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima hotel,maar wel 1 groot minpunt!!

Connie Verpaalen, 17-9-2017

Prima hotel,mooie ruime kamer,goedwerkende airco, goede doucheruimte.

Eten goed,personeel vriendelijk. locatie goed en gemakkelijk met dolmus te bereiken.In de omgeving veel winkeltjes en restaurantjes. In het hotel was geen gastrelation aanwezig om problemen op te lossen. Op het strand waren er elke dag grote problemen, om te beginnen zijn de bedjes hoognodig toe aan vervanging. oud, versleten, doorgezakt. Maar het ergste is het grote tekort aan bedjes. wij kwamen iedere dag om 7.15 op het strand en dan was het zoeken naar een plaatsje, en vanaf 8.00 was er geen plaats meer. Dit komt mede door de strandjongen die elke dag de eerste 2 rijen apart hield, dit gebeurde al s´avonds laat voor de volgende ochtend. Betalende gasten hadden de beste plaatsen, terwijl ze pas rond de middag aankwamen. Dit leverde iedere dag de nodige ruzies op. Als het strand eindelijk is aangepakt zou worden zien ze mij zeker voor de 4e keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Keurig verblijf, wat je ervan mag verwachten

Elwin, 4-9-2017

Kamers waren schoon, airco werkte top, alles was goed geregeld. Het buffet was ook goed geregeld, vers eten en goed schoon. De borden waren echter niet altijd goed afgewassen. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

De ligging van het hotel is top. Iets verder lopen vanaf het centrum (40 min) maar met de dolbus (0,50 euro) is het 5 minuten. 1 min lopen en je ligt aan het zwembad of aan de zee. Wél op tijd je handdoekje leggen...

Wij hebben geboekt via reisorganisatie, maar vlogen met andere reisorganisatie. De vluchttijden werden een paar dagen voor vertrek gewijzigd, dus let hier goed op.

Uitjes moet je niet bestellen via reisorganisatie, maar via het lokale booking office links naast het hotel aan de boulevard. Dat is namelijk 3 keer zo goedkoop. De lokale bevolking is erg aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Al met al hebben we het erg naar onze zin gehad. Veel vakantie voor je geld.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pasa Beach bij:

Panoramische lokatie om lekker te chillen

Appeltjes, 1-9-2017

Resort ligging direct aan zee,gescheiden middels boulevard met een panoramisch uitzicht gelegen en omringd door baaien. Animatie is ver beneden peil. Eten is gevarieerd en goed.kamers verzorgd en netjes. Doucheruimte keurig. Er zijn tal van uitstapjes te maken in omgeving.bv. op ma. met taxiboot naar turunc voor bezoek market.boek je uitstapjes via de lokale bookings office aan de hoofdstraat of boulevard. Avonds kun je lekker struinen over de boulevard op loopafstand naar de haven.a la carte restaurant is niet gratis zoals wel genoemd in de omschrijving.de 4* uitstraling v.h resort doet zich meer voor dat het lijkt.gezien de groote van resort wat onpersoonlijk allemaal.resort voorzijde aan zeer drukke hoofdweg.achterzijde lekker rustig aan zee.boek je kamer aan zeezijde. hou je van shoppen dan zit je hier gebeiteld.alles is hier makkelijk met dolmus of op loopafstand te bereiken.een lokatie om lekker te chillen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijke vakantie in een super hotel!

Reina, 29-8-2017

We kwamen 's avonds rond 21.30 aan en het diner was net afgelopen, maar men zei, we houden het buffet nog even open, kunnen jullie nog even wat eten. Dat was al een leuke start! We hadden een voordeelkamer voor 2 volw en zoon van 17, prima kamer, stond 2 pers bed en 2x 1 persbed. Kamer was goed, goede airco, lekkere douche, iedere dag schoongemaakt. Ontbijt. lunch, diner, was ook helemaal goed. Ik vond de variatie prima en natuurlijk wil je wel eens wat anders, maar gewoon een keer naar Bono gegaan in Marmaris, ook een toptent.

Ligging hotel uitstekend, aan het strand, voor 2,50 TL met dolmus naar centrum. Boottrip (15 euro) geboekt bij een reisbureautje in de straat, goedkoper dan bij touroperator. En hamam gedaan bij hotel Emre, zit vlakbij, dat kan je ook boeken bij de reisbureautjes (heb ik gedaan voor 15 euro) maar bleek dat je dan bij Emre terecht komt, dus daar kan je zelf ook even heen lopen. In het hotel is ook hamam maar is duurder. En ja handoekje leggen voor een bedje werd er gedaan, maar dat is tegenwoordig bij bijna ieder hotel. Wij zijn er 10 dagen geweest en wij vonden het er helemaal leuk! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Petra baggen, 18-8-2017

Leuk 4 sterren hotel.na meer recensies te hebben gelezen beetje huiverig.

Eten was wel warm steeds aangevuld met nieuw eten.

En ja als je twee weken gaat wordt het vaak hetzelfde maar eerlijk is eerlijk thuis eet ik niet dagelijks kip kebab friet rijst en alles bij elkaar.

Dus mensen niet zeuren

Zwembad druk maar als je wil uitslapen tot 11 uur moet je niet verwachten dat er voor jouw en je gezin nog plekjes vrij zijn naast elkaar aan zwembad en strand. Personeel vriendelijk

Marmaris is druk en heeft een mooie boulevard

Wij gaan zekerterug

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Eenmalig

Erkay, 17-8-2017

Pluspunten:

1.Ligging perfect vlak bij de centrum en zee.

2.Aardige personeel en behulpzaam

Minpunten:

1. 3x moeten vragen voor een handdoek (je krijg elke dag een nieuwe handdoek) na 1,5 uur wachten uiteindelijk er een gekregen.

2.Wifi slecht (we gingen elke avond buiten bij een cafe zitten voor betere wifi)

3. Kamer zeer slecht onderhouden, schimmel en bepaalde plekken schade (zie google voor fotos)

4.Eten gaat wel maar je moet er niet veel van verwachten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Belinda, 6-8-2017

Ontzettend mooi gelegen, het is wat je er zelf van maakt! Geen plek meer bij het zwembad dan lekker naar het strand, no spang om handdoekje leggen dit is in bijna ieder hotel zo en eten koud ja doe dan de deksel weer dicht want dat vergeten er velen! Voor wat wij kwijt waren heb ik geen op of aanmerkingen!
Gereisd met partner in mei 2017

Was een prima verblijf, maar veel verbeter punten.

Sophie, 28-7-2017

Voor het geen wat wij er voor hebben betaald (500 incl koffers etc), vond ik het prima. Meer zou ik er niet aan uit geven.

Eten was niet heel lekker, weinig variatie en vaak koud. Laat ontbijt van 10 tot 11 uur slaat nergens op, om kwart over 10 is alles al opgeruimd.

Zwembad was prima, al vond ik de muziek wat te hard staan. Animatie sloeg nergens op en was ronduit irritant.

Jammer dat je niet echt kan uitslapen, om 7 uur 's ochtends (!!!) zijn de helft van de bedjes al bezet aan het zwembad/strand. Echt te gek voor woorden. Bij vakantie hoort ook uitslapen vind ik.

Kamer was erg schoon, werd netjes iedere dag schoongemaakt en zag er goed uit.

Ligging is ook heel goed, je zit zo in Marmaris centrum waar je goed kunt winkelen.

Gereisd met partner in juli 2017

Super

Anoniem, 28-7-2017

Hotel was proper, kamers ook, alles werd meteen afgeruimd in het restaurant.

De ligging is fantastisch aan de baai, wandelmogelijkheid. Prachtig zicht bergen en zee, het zand was goed, in het water moet men wel even wennen aan de steentjes maar voor de rest alles prima.

Het eten was goed, er zijn enkele zaken bijvoorbeeld de desserts die beter kunnen.

Diversiteit aan toeristen is zeker ook een troef, zowel buitenlanders van alle hoeken als Turken.

Het personeel is zeer dienstwillig en vriendelijk.

Zeker een aanrader, vooral voor families.

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pasa Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pasa Beach scoort een 8.14 uit 10 op basis van 537 reviews.