Hotel Park Metropol ****

5,7

26 reviews over Hotel Park Metropol in het Nederlands

wat een vakantie

peter, 30-11-2009

fantastische reis gehad en leuk hotel toch zeker voor de prys eten was goed bediening was z goed als je meer luxe wil dan betaal je er ook veel meer voor e je weet toch als je zo een hotel boekt dat je nie gaat baten in de luxe e anders moet je er maar voor betalen prys is zzer goed voor wat je krygt in het hotel al by al alles zeer netjes met hier en daar een defo personeel is heel vriendelyk tip top voor de prys
Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

sandy, 8-5-2007

wij zijn net terug van vakantie in metropol.we zijn er geweest met ze vieren.stel,zoon 15 jaar en me moeder 67 jaar.we zijn er twee weken geweest.en we hebben het er te gek gehad.zeer goed eten,voor ieder wat wils.zeer vriendelijk personeel.en leuke animatie.van vier jongens/mannen.ik vindt het een zeer geslagde vakantie met veel zon.
Gereisd anders in mei 2007

Reggers Katrien, 2-12-2006

De kamers zijn in orde, het eten is lekker, je hebt altijd keus uit een buffet. De obers zijn zéér vriendelijk. Over het algemeen hebben wij geen problemen gehad, buiten met de lift die te traag ging.
Gereisd anders in december 2006

Gelmer, 7-10-2005

We zijn naar dit hotel overgeplaatst omdat er in Club Palm legeonella bleek te zijn.

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard,erg oud en vervallen.

Van het personeel kan bijna geen lachje af en bijna ombeschoft.

Het eten was wel heel goed en dat was weer een pluspuntje.

De reisinfo geeft aan dat het strant op 250 meter van het hotel is, maar dit is 1 km dus valse info....verder heel veel mooi weer en dat maakt en boel goed,maar nooit meer naar dit hotel.

Gereisd anders in oktober 2005

klaasje, 9-9-2005

Let op, park metropol, ligt niet in marmaris, maar in het centrum van icmeler, dat op zich hoeft geen bezwaar te zijn. Dichtbij het brede strand.

Het zegt echter niets over de geboden "kwaliteit"van het hotel

Gereisd anders in september 2005

Sheqiel, 24-8-2005

Wij zijn hier 1 week geweest in Augustus en dit hotel is bij lange na geen 4 sterren! de medewerkers proberen het beste ervan te maken dus de service is goed maar de airco stelt niks voor, bijna alles is stuk en oud. Eten is eentonig smaakt wel goed maar altijd naar paprika.

Bijna iedereen die ik sprak in het hotel had dezelfde klachten.

Tip, Marmeris zeker doen! Park Metropol zonde van je geld!!

joo, 23-8-2005

sober hotel 3 sterren waard kamers proper goed zwembad drank was altijd fris eten te weinig keus maar wat er lag was lekker hotel is wat verouderd is aan een opknap beurt toe is geen hotel voor mensen die nouw kijken de prijs dat je betaalt kun je niet alles hebben he we hebben 10 toffe dagen gehad maar ja het is geen luxse hotel he al bij al viel alles goed mee

Marlies, 20-8-2005

Wij zijn hier vorig jaar geweest en willen mensen behoeden voor een flop-vakantie ! Kijk dit is een redelijk hotel, maar echt geen 4 sterren waard hoor ! Dat zeiden zelfs de reisleidsters ! Maar die 4e ster is nog van een hele lange tijd geleden.Prijs is dus erg hoog voor hetgeen je krijgt. Wij hebben naderhand klachtenbrief geschreven naar Touroperator en zelfs geld teruggekregen, niet voor niets lijkt me !

Succes.....

an en thea, 20-6-2005

wij zijn in metropol geweest .

het hotel is netjes erg stil

Gereisd anders in juni 2005

Jeffrey Fabian van den Brink., 17-5-2005

Het is de tijd van m'n leven geweest, het was lekker eten, gunstig gelegen. En mooi uitzicht niks om op aan te merken. Die andere mensen die zeggen dat het hotel niks is zijn verwende nesten. Het is een aan te raden hotel.
      Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Metropol in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Metropol scoort een 5.65 uit 10 op basis van 26 reviews.