Appartement Pandora ***

Appartement Pandora
Pandora

4 reviews over Appartement Pandora in het Nederlands

Janine, 11-1-2008

Ik ben in 2007 in dit appartement op vakantie geweest en ik heb een geweldige vakantie gehad.

Het personeel is erg vriendelijk en je voelt je echt thuis.

Een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2008

Kelly, 30-6-2004

Ik ben hier nu 3 keer geweest en iedere keer wordt het personeel minder. Het is wel netjes en schoon en de hamburgers zijn heerlijk maar het personeel is niet vriendelijk. De schoonmaaksters zijn reuze aardig ze maakten voor ons zelfs bloemen hartjes op bed.

en de ligging is ook niet helemaal verkeerd want je kan 's avonds wel rustig slapen.

Gereisd anders in juni 2004

Locoos, 1-6-2004

In 2001 geweest. Onze indruk was zeker positief te noemen. De ligging was ietwat veraf waardoor je een stuk moest lopen om bij het strand/ centrum te komen. In de reisgidsen staat dat er kamers zijn met balkon met uitzicht op de binnentuin: die absoluut niet nemen, die kijken rechtstreeks uit op de galerij dus echt lekker rustig zitten doe je niet om over het uizicht maar niet te spreken. Verder ruim en net app. en vriendelijk personeel
      Gereisd anders in juni 2004

m. reijers, 9-3-2004

Best leuk op zich! MAAR

- de extra bedden zijn uitschuifbare stoelen met een lengte van 1.80 liggen je benen buiten je bed!

Het personeel is 's nachts niet aanwezig dus iedereen kan in en uit lopen (voor je het weet staat er een roemeense drugsverslaafde in je kamer) echt gebeurd!!!!!!

- het personeel zoekt snel ruzie en slaat wijnflessen stuk op de bar!

kortom het zag er leuk uit maar er moet nog veel veranderen wil ik er ooit naar terug gaan!!!!

Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pandora in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pandora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pandora scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.