Hotel Oskar ***

5,6

8 reviews over Hotel Oskar in het Nederlands

Slecht, vies

Janet van Milligen, 3-8-2008

Vorige zomer ben ik samen met een vriendin naar Hotel Erden & Oskar geweest in Marmaris. We hebben een geweldige vakantie gehad maar aan het hotel heeft dat niet gelegen. We kwamen om 4u 'sochtends aan en werden door een receptionist die geen woord Engels sprak naar onze kamer gebracht, waarvan het slot en de airco stuk waren. Dit zou de volgende dag gemaakt worden maar is niet gebeurd. De schoonmaakster vroeg ons elke keer om geld, en het eten was alles behalve lekker. Elke dag hetzelfde en alles was taai & koud. Van hoeren geen last gehad, wel van erg opdringerig en handtastelijk personeel, ze kwamen ons achterna de zee in waarna we zo'n beetje zijn aangerand. De ligging was het enige positieve: je hoeft maar de hoek om of je bent op de boulevard met discotheken & strand! Het oude centrum is wel even lopen maar ook prima te doen. Marmaris was fantastisch, maar Erden & Oskar?
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Rietje, 14-10-2007

De Russen verpesten het. Komt ook door de Directie. De obers en de kok waren geweldig aardig. Die kunnen daar niets aan doen. Er werd verschil gemaakt. Als wij om een biertje of raki kwamen was alles op. Dat gebeurde dagelijks maar de Russen liepen met 2 consumpties. Het is geen aanraden.
Gereisd met partner in oktober 2007

Rita, 20-10-2006

Hebben een goede vakantie gehad.Voor een 3 sterrenhotel was het een prima accomodatie,kamers waren schoon de bedden waren prima.Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.Doordat de bezetting minimaal was was er geen doorlopend buffet maar plateservice in het restaurant aan de voorkant.All inclusive was minimaal maar toch voldoende.Maar sommige mensen willen voor een dubbeltje eerste rang zitten!!!

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad en zouden zo weer daar naar toe gaan,maar er zaten deze week geen

russen want wat wij begrepen van de gasten die er eerder waren is dat rumoerig en onbeschoft volk.

Gereisd anders in oktober 2006

vitt, 27-6-2006

Ik heb een supervakantie gehad in ERDEN & OSKAR! Die hoertjes waren er idd maar ik heb daar geen last van gehad. Vond het eigenlijk wel leuk om het in de gaten te houden! Ze namen de mannen niet mee naar boven, maar gingen met de mannen mee en kwamen 's ochtends om een uur of 10 weer terug in het hotel.

Het personeel was uitstekend: ik heb zelden zulke leuke obers meegemaakt die van 's ochtends 8 tot 's avonds 12 voor je klaar staan en zo nu en dan een praatje met je maken! Ik heb enorm met ze gelachen!

Als er iedere middag en avond 15 verschillende salades op het buffet staan, hoe durf je dan te zeggen dat het eentonig is? Naast salades was er een warm buffetje met vlees/vis, er was twee keer per dag soep en het dessert was fruit en baklava.

Het zwembad was zeker 10x4. In juni stond er de hele dag zon op dus t water was helemaal niet koud.

Kortom: ERDEN & OSKAR is een prima hotel!

Gereisd anders in juni 2006

chantal, 12-6-2006

personeel was ok erg behulpzaam,eten eentonig geen vlees kamers werden goed bijgehouden all in was minimaal en het verhaal russen was nu ook aan de gang als vrijgezel kwam je er aan je trekken ze aten ook alles op,onbeschoft en niet aardig erden leek wel van hun het leek wel een hoerenkeet weinig hollanders of ander volk.
Gereisd anders in juni 2006

Henny, 9-11-2005

De ligging van dit hotel is prima. Het is samen gegaan met hotel Erden, zo beschikt het over 2 zwembaden en glijbaan. De Russen maken dat het hotel minder aangenaam wordt. Ze eten onbeschoft, het gedoe met de hoertjes is vervelend en ze zijn erg luidruchtig. Het All Inclusive is niet erg uitgebreid. Het eten is redelijk in verhouding tot de prijs. Het schoonhouden van de kamers kon beter.
Gereisd anders in november 2005

marrivon, 1-11-2005

Het eten was niet slecht van kwaliteit, maar erg eentonig. De balkonnetjes zijn heel klein. Wij keken uit op een muur met ramen. Achter die ramen werkten de russische hoertjes. Er waren in hotel Erden dat aan Oskar vastzit zeker 20 dames. Je zag ze de verschillende heren mee naar boven nemen. Het zwembad is niet groot en erg koud omdat de zon niet de hele dag erop staat het all-insysteem hier is miniem. Niets extra's tussen de maaltijden en weinig variatie in drinken.
Gereisd anders in november 2005

ilona, 24-8-2005

Wij gaan nooit meer all inclusive, het eten was heel slecht,eentonig het hotel was volgeboekt toen we aankwamen. Mensen achter receptie konden amper engels praten!!personeel was niet vriendelijk, behalve het personeel van het restaurant van hotel Erden(wat bij onze komst blijkbaar aan hotel Oscar vastzat!!het uitgaan was leuk, leuke winkeltjes in de straten, maar mensen kies AUB geen hotel OSCAR of ERDEN. Ook de russische vrouwen verdienen daar wat bij op hotelkamers en de russische mannen dachten jij als nederlander ook wel wat extra geld wilde verdienen NIET DUS!!

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oskar in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oskar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oskar scoort een 5.63 uit 10 op basis van 8 reviews.