Appartement Olive **

Appartement Olive
Olive

Onvoldoende

1 review over Appartement Olive in het Nederlands

Blij dat ik weer thuis was!

Mitch, 5-8-2012

Mijn vakantie kon niet slechter beginnen. We werden om 4:00 in de nacht bij het appartement afgedropt. Toen we de sleutel kregen werden we naar onze kamer gebracht, waar het bloedheet was. Ik was samen met een maat van mij en we hadden een kamertje met 1 bed erin, een twijfelaar, waar we samen in moesten slapen. We voelde ons al meteen niet veilig daar en hebben de volgende dag ook een ander kamer gekregen. Deze had wel echt een goede ligging (direct op de beganegrond als we de kamer uitliepen kwamen we op het terras van het zwembad). Je moet er echt niet veel van verwachten! Voor een week voor ons 2 was het te doen, maar met een gezin zou ik er niet naar toe gaan. Ook zou ik eerst eens verder kijken waar je voor misschien een paar tientjes meer, of wellicht de zelfde prijs, beter terecht kunt! Er is maar één iemand die daar engels praat en dat is de barman. Die trouwens ook telkens probeert dingen te verkopen aan je zoals excursies.Oja, het zwembad stinkt naar chloor!
Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olive in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olive scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.