Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Mustis** bij :

2 reviews over Aparthotel Mustis in het Nederlands

o kamerad, 2-11-2005

het eten was slecht. het zwembad koud. de boxen van het terras stonden onder je balkon en of je nog even extra voor de airco wilde betalen op de terugweg bij het uitchecken welteverstaan. Ze speelden slechts 1 nummer, maar wel de hele dag en lekker hard. misschien ken je t. "All the leaves brown.. en the sky is grey".. wij kennen m in ieder geval uit ons hoofd langzamerhand. al met al toch een leuke vakantie
    Gereisd anders in november 2005

m.franken, 18-9-2005

wij hebben een erg leuke vakantie gehad bij mustis. dit was de tweede keer dat we er waren en dat is nog niet de laatste.hotel is wel oud maar word van de winter verbouwd. de jongens van het hotel - restaurant zijn hardstikke leuk en kunnen de mensen goed vermaken. het eten is ook goed,echt een aanrader. je moet er echt geweest zijn.wij gaan in ieder geval nog een keer.
    Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mustis in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mustis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Mustis scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.