Appartement Meridien Club **

Appartement Meridien Club
Meridien Club

3 reviews over Appartement Meridien Club in het Nederlands

Moniek, 9-8-2005

Geweldig! Uitermate geweldig! Ik ben vandaag teruggekomen. Staff is super, leuke mensen. Prachtig apartement fijn gelegen niet te druk maar toch leuke omgegeving. Ga volgend jaar zeker weer!
    Gereisd anders in augustus 2005

Greetje, 4-8-2004

Ben vorig jaar naar dit (inmiddeld ook) Hotel geweest. Wij waren daar op basis van All-Inclusive. Na afloop bleek dat er een hele hoop hier niet tussen hoorde. Wij hoorden pas aan het eind van de vakantie dat jus d'orange niet gratis was. Elke dag hadden ze voor ons een menu samengesteld die we moesten eten. Wilde je iets anders moest je maar bestellen, met de kosten voor eigen rekening. De eerste dag was nog te eten.. maar de rest van de week kreeg je veelal hetzelfde eten voorgeschoteld. Het is wel een heel gezellig hotel. Voor ieder wat wils, stelletjes, vrienden, familie. Kamers waren redelijk groot. Je kon erin leven :) (zie vervolg)
      Gereisd anders in augustus 2004

fam. vd Esker, 26-12-2003

Wij zijn in de meivakantie geweest en het was heel erg leuk. Heel erg vriendelijk personeel, en de service was prima. Ze maken het 's avonds erg gezellig en je kunt er veel lol hebben.
        Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meridien Club in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meridien Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Meridien Club scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.