2 reviews over Aparthotel Menekse in het Nederlands

Marieke, 12-8-2005

Ik ben afgelopen jaar naar die aparthotel geweest! De eerste indruk ging wel.. heel simpel maar dat had ik ook wel verwacht. maar het personeel daar is niet aardig.. onvriendelijk.. je mag niemand meenemen naar je hotel zelfs niet bij de receptie en ook niet om te zwemmen. terwijl ik bij verschillende hotels ben geweest en daar gezwommen heb. ze deden er daar niet moeilijk over! je krijgt maar om de dag schone handdoeken en de airco kost geen 3 maar 5 euro per dag! ik zou niet naar dit hotel gaan... voor een leuke vakantie echt iets anders boeken.. en de prijs... vrienden van ons zijn voor t zelfde geld naar ten eerste een mooier luxer hotel geweest en 15 dagen inplaats 8!
Gereisd anders in augustus 2005

marmaris freak, 11-5-2005

het is echt een leuk gezellig aparthotel, personeel is vriendelijk, kamers zijn prima.Ligging is erg goed, dicht bij strand dicht bij centrum en dolmus stopt precies voor de deur. Het is echt een aanrader.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Menekse in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Menekse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Menekse scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.