6,4

Matig

58 reviews over Appartement Maxwell 2 in het Nederlands

Madonna , 2-7-2008

in mei 2004 geweest, Was netjes, beneden niet veel soeps, maar prijs/kwaliteit prima te doen. Met 4 vriendinnen geweest.Personeel uiterst vriendelijk, behulpzaam, niks mis mee !
    Gereisd met vrienden in juli 2008

Lola, 1-8-2007

Komen al 12 jaar in Marmaris.

Dit is het meest verschrikkelijke complex wat wij ooit hebben meegemaakt.

Valse rekeningen....associaal personeel.

Vooral de manager, die moeten ze ontslaan en nooit meer ergens toelaten.

Gereisd met partner in augustus 2006

angie, 12-1-2007

vorig jaar ben ik samen met een vriendin naar maxwell2 geweest,dat was eens maar ook nooit weer.we hadden een kamer vol met kakkerlakken en daar werd niks aan gedaan.vreselijk personeel vooral mustafa die geen nee kan horen van vrouwen en het dan nodig vind om ongevraagd met een loper de kamer binnen te komen en je dan bij het zwembad voor alles uitscheld.rekeningen die niet kloppen,kamers die niet schoon werden gemaakt.wij waren blij dat de 2 weken voorbij waren en we terug in de bus naar dalaman zaten.
      Gereisd anders in januari 2007

smiley, 1-8-2006

het is wel grappig, er verdwijnen gewoon geplaatste beoordelingen.

wij zijn hier ook geweest.nou wij waren over dit hotel niet te echt te spreken, maarja als je jong bent en niet veel eisend is dit misschien de plek to be.

maar ik zeg je eerlijk wij waren niet echt tevreden over het personeel(zijn niet eerlijk), reken gelijk alles af en laat het niet een of twee uurtjes wachten, want het kost je altijd meer.er worden gewoon dingen op je rekening gezet die je niet hebt besyeld.

en het zwembad is pas echt schoon als je dolfijn op de bodem kan zien.

Gereisd anders in augustus 2006

ginger, 26-6-2006

nog nooit zo'n vreselijk appartement meegemaakt. Wij werden dus ipv in het complex zelf naar de andere zijde van de straat geloost met 4 volwassen en 2 kinderen echt een varkensstal was er niks bij. na 2 dagen konden we ander appartement krijgen kilomters verderop dus weer inpakken en uitpakken enz. dit bleek van een familielid te zijn ook daar vreselijk personeel en kapsones dus mensen niet naar maxwell als je een leuke vakntie wil wij waren er 3 weken en al dat gedoe heeft ons vakantie behoorlijk verpest
            Gereisd anders in juni 2006

Edwin H, 3-4-2006

Wij waren met 5 jongens, en meteen bij aankomst was er al gezeik met de lift, die overigens ons hele verblijf kuren had. Dus na 6 trappen met loodzware koffers uit eindelijk onze kamers bereikt. 1e indruk was goed, 1 van de kamers had het grootste balkon van het complex!

1e avond meteen al trammelant, de manager had klachten gehad van het a-sociale A'damse gezin onder ons. kom op wat verwacht je dan? dat we om 23u al slapen? de rest van de dagen verliep prima, mede omdat het a 'damse gezin vertrokken was. Van personeel hoef je niet veel te verwachten, bediening in welke vorm dan ook, tenzij je lang blond haar hebt! BBQ is (bijna) verplicht, geen aanrader, vriend van me heeft er een infectie aan zn maagwand aan over gehouden. Verder is Marmaris een hele leuke stad, gezellige drukte, leuke barretjes, mooi strand, leuke restaurantjes, maar Maxwell 2 zou ik niet zo gauw weer doen

Gereisd anders in april 2006

U. Trecht, 13-2-2006

We zijn met een groep jongens gegaan dus kamer etc. interesseerde ons geen zak...wel vet was dat onze kamer op 4 hoog was en we dus het dak op konden om daar aan het einde van de dag je krantje etc kon lezen..heerlijk vertoeven dus.

Verder was de bewaking irritant met zn gessst...Je moet er niet eten verder prima jongerenapp.

Gereisd anders in februari 2006

Kellyyy, 29-1-2006

ik ben met 3 andere vriendinnen eind juli geweest naar Maxwell2. 1e avond bij begon al beetje vreemd- we werden uitgenodigd door het personeel voor het avonden, dus ons leek t wel leuk- bleek dus dat we met zn 7en in een kleine auto werden gebracht naar het binnenland.. we dachten serieus dat ons laatste avondmaal was, maar eenmaal weer trg bij het app. vroegen ze of wij mee wilden uitgaan & wij wilden liever gwn met zn 4en uit- ze waren beledigd & ik denk dat daarom ook er steeds wel iets mis was in ons app. Bed/bank was kapot, en werd pas gemaakt op de laatste dag. Airco deed t zelden tot nooit. In het zwembad zag je soms je tenen niet, zo troebel was het. & owja, altijd een koude douche..

Onze vakantie was leuk, maar dat kwam niet door het personeel/app. Geen aanrader dus..

Gereisd anders in januari 2006

Rianne, 23-1-2006

Wij hebben helemaal geen problemen gehad. Ik kon heel goed met Atilla en Mustafa opschieten. Het eten vond ik ook wel goed het was altijd warm.

Heb nu nog vaak via msn contact met hun.

Heb een hele leuke tijd hier gehad.

Gereisd anders in januari 2006

Luuk, 4-11-2005

Ik lees hier een heleboel minder goede verslagen, hoewel ik hier toch een onwijs goede week heb gehad! Atilla, de manager was naar mijn idee heel vriendelijk, kwam altijd even praatje maken met de gasten. De twee 'zwembadjongens' waren qua engels geen sterren, maar wel erg vriendelijk. De receptie was ik minder tevreden over, maar vooral met DJ Ozi, Ozcan hebben wij erg leuke dagen gehad. Hij ging mee de stad in etc. Verder was helemaal niks teveel voor deze mensen, als er wat niet goed was met het eten kreeg je wat anders, laatste dagen bepaalden wij wat iedereen at (erg leuk) en Atilla regelde vanalles voor ons. Kortom, ik heb helemaal niks te klagen!
                      Gereisd anders in november 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Maxwell 2 bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maxwell 2 in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maxwell 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maxwell 2 scoort een 6.41 uit 10 op basis van 58 reviews.