Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa) *****

Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa)
Marmaris Resort (Delphin Park & Spa)
7,5

324 reviews over Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa) in het Nederlands

Slechste 5-sterren hotel ooit meegemaakt!

Joey Hengst, 22-8-2014

Jeetje wat is dit hotel zo niet 5-sterren waardig zeg. Bediening is super slecht alleen maar gericht op russen en polen ze spreken amper engels. Russen lijken wel geen manieren te hebben bij het halen bij het eten dringen overal voor. De barmensen van het hotel hebben ook nog nooit gehoord van wie het eerst komt wordt geholpen maar helpen alleen mensen die recht voor hun staan. De russen zouden ook niet even zeggen sorry maar die mensen waren eerst laat hun maar bestellen. A la carte restaurant wat ze hebben was een aanfluiting van het ergste soort je moest nota bene zelf uit het all in assortiment je patat etc.. gaan halen omdat ze alleen vis hadden. En karig dat het was geen aardappeltjes erbij oid alleen een visje op je boord. En overal wespen. Het eten is flauwtjes en niet 5 sterren waardig meer like 3 sterren.Je zit een flink stuk van marmaris ong.v 15 a 20min en qua prijs is het alleen te doen met de bus die om het uur gaat wil je met de "taksi" dan ben je zo idd 40 euro kwijt.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Never again!!!!

timmy , 21-10-2012

Puur Russisch hotel. 2 helse weken doorgebracht! Wat spijtig is want het uitzicht is 20/10 waard en het hotel op zich is ook wel mooi, maar verneukt door de Oostblokkers
Gereisd met partner in september 2011

Fantastische plek

Brigit, 30-9-2012

We waren voor de tweede keer en er waren inderdaad alleen maar russen en polen maar dit jaar heb ik me niet geërgerd. Ze spreken geen engels dat is jammer. De enige Nederlanders die er waren werden binnen een kwartier uit het hotel gezet wegens wan gedrag dus ze maken korte metten met lastige mensen. Het hotel is fantastisch en voor gaande verhalen hadden mij een beetje angstig gemaakt ik heb een top vakantie gehad een "fantastisch park" Je moet het dus gezellig hebben met je partner of Nederlanders ga gewoon weer.
Gereisd met partner in september 2012

Te Gek hotel met super personeel

Jan Hagen, 10-9-2011

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer bij dit hotel geweest. Alle verwachtingen zijn uitgekomen. Het verhaal over de Russen heb je overal en ja mensen laten we eerlijk zijn de Hollanders kunnen er ook wat van. Entertainment is helemaal te gek iedere avond weer. Eten voor ieder wat wils, en als je afwisseling zoekt dan moet je niet iedere dag het zelfde op je bord gooien maar elke dag wat anders nemen van bloemkool tot Kebab. Mijn gezin bestaat uit Pap en Mam, zoon 12 en dochter 10. Het hotel ligt 22 kilometer vanaf het centrum voor 2 euro per persoon zit je midden in de stad, maar je hebt totaal geen last van andere hotels of gasten die later terugkomen van het stappen. Zelfs de entertainment zorgt ervoor dat je lekker kan stappen in de stad dus dat is ook geregeld. Zelfs de WiFi is gratis, waar vind je dat nog. Ze hebben zelfs luxe villa's gebouwd helemaal te gek. Personeel staat altijd voor je klaar en er is een goede doktor in het hotel.

Volgend jaar weer.

Gezin uit Kortenhoef

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Laatste keer

Jan en Francine, 4-9-2011

We kwamen hier al een paar jaar. We zien het hotel jaarlijks slechter worden. Daar waar eerst nog veel westeuropeanen kwamen gaat men steeds meer op de oosteuropese tour met Russen, Polen en Turken. Blijkbaar zijn deze mensen tevreden met minder. Eten was slecht, steeds hetzelfde. Kamers in hotel uit vervlogen tijden, schimmel in badkamer airco die het niet deed. Hotel was overvol, onvoldoende tafels en lang wachten bij eten. Uit pure armoede paar keer savonds in Marmaris wezen eten met dure taxi terwijl het all inclusief is. Ook het personeel klaagt steen en been over de russen maar kan er niets aan doen. Voor ons was dit nu echt de laatste keer.
Gereisd met partner in augustus 2011

Te duur voor deze kwaliteit

M. Bolk, 29-8-2011

Gericht op russen en polen.Lange rijen bij eten. Eten vaak hetzelfde en lauw. Animatie alleen russen en turken die vrijwelgeen engels spreken. Ligging mooi in baai maar niets in de buurt. Met de taxi 40 euro naar Marmaris. Kamer in hotel verouderd. Villa's zijn mooi maar zijn er veel te weinig. Transfer ook erg lang. Heb veel 5 sterren hotels gezeten in Turkijke dit was echt de minste van allemaal
Gereisd met vrienden in januari 2011

Vakantie

Melissa, 29-8-2011

Een vakantie geboekt bij veiling.

We kwamen aan en dachten al direct mm is dit het een 5 sterren hotel?

En ja hoor daar begonnen de problemen al.

We kregen een supper mooie kamer, bleek voor onze kamer een disco te zijn tot 2 uur snachts wij hadden dus al 2 geen slaap gehad omdat we aan het reizen waren en nu dit.

Midden in de nacht is me vriend naar de receptie gegaan we moesten maar tot morgen wachten dan kregen we goeie kamer. weer midden in de nacht naar de receptie direct andere kamer gekregen spullen in de andere kamer moeten laten en voor nood in een andere kamer. de volgende dag direct touroperator gebeld , maar nee hoor deze wouden alleen maar smsen en zeiden ze niks voor ons konden doen omdat wij via veiling hadden geboekt dus we hadden niks te vertellen.

Touroperator komt niet langs zoals alle anderen en als je via hun een excursie boekt betaal je 20 meer!

,Laatste dag geen airco meer,Overal wespen,Zelfs op de toetjes, Nooit meer. Marmaris zelf is supper!

Echt geen 5 sterren

B. de Boer, 28-8-2011

Ligging op zich schitterend in natuur, echter ver van bewoonde wereld. Kamers in hotel oud en aan renovatie toe. Wel mooie villa;s maar die zijn niet voor iedereen weggelegd. Eten slecht tijdens lunch iedere dag aardappelkroketten en kipnuggets. Spekglad bij zwembaden iedere dag veel valpartijen met soms erge gevolgen. Verder alleen maar russen en polen
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

zeer mooi hotel

adri-niks, 21-8-2011

zeer mooi hotel eten en drinken goed voor elkaar

als je verwacht dat je een nederlandse maaltyd krijgt moet je echt niet naar turkije gaan

personeel zeer vriendelijk

kamers meer dan ruimte zat netjes schoon

zo vanaf het terras de zee in 15 meter lopen stoelen en parasol gratis

nadeel vanaf bodrum 3 uur in de bus

wil je naar marmaris toe elk heel uur de bus zowel heen als terug tot 0000 uur

half heen en half uur terug kosten 2 euro pp en kele reis

veel russen en polen van 99% geen last

Leuke vakantie

Jacqueline, 27-7-2011

Weinig Nederlanders, hooguit 6 kamers bezet door Nederlanders in deze periode, voornamelijk Polen en Russen...
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa) in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marmaris Resort (Delphin Park & Spa) scoort een 7.47 uit 10 op basis van 332 reviews.