Hotel Konak Beach **

Konak Beach
8,2

26 reviews over Hotel Konak Beach in het Nederlands

Virginia en Ivan, 23-7-2007

Ik ben met mijn dochter 7 dagen in het Konak Beach hotel geweest.

Het hotel is ontzettend gezellig, het personeel ook en niks is hun te veel.

We hebben een hele fijne tijd gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik wil het personeel nog heel erg bedanken voor hun gastvrijheid en de gezelligheid die we samen hadden.

Virginia en Ivan

Gereisd familie in juli 2007

Anja, 14-7-2007

Helaas konden we niet terecht in Konak. Dit heeft ons niet weerhouden onze vakantie hier grotendeels door te brengen. De ligging is fantastisch, dicht bij het oude en nieuwe centrum en direct aan de zee, het personeel is vriendelijk en het eten is goed/

Ik hoop in de toekomst hier wel terecht te kunnen

Gereisd familie in juli 2007

Anja, 4-7-2007

In meii 2007 hebben we hier een fantastische vakantie gehad. Het weer zat enorm tegen maar de vriendelijkheid van het personeel en de prima ligging maakten veel goed.

Zozeer dat we besloten na 6 weken opnieuw naar Konak Beach te gaan.

Helaas heeft onze touroperator om zeer dubieuze redenen het contract verbroken en kregen we op de luchthaven te horen dat we in een ander hotel zijn geplaatst.

Enorme teleurstelling.

Voor diegen die zoeken naar een leuk klein vriendelijk hotel direct aan het srand

Gereisd familie in mei 2007

Brenda, 22-6-2007

Zeer kleine kamers, vaak koude douche, slechte bedden, vieze badkamer... dat wat betreft het hotel. Het restaurant.. tja, oké voor een gemakkelijke lunch, maar diner is niet veel soeps. Alles komt uit de vriezer en dat is te proeven. Verder een baas die de hele dag tegen zijn personeel loopt te tieren... Erg jammer en dit alles bevordert niet de vakantievreugde. Wellicht was dit hotel voorheen een topper, maar op dit moment toch echt een grote domper.
Gereisd anders in juni 2007

Dam, 12-6-2007

Hotel is netjes verzorgd,ligging perfect.

Personeel vriendelijk,je kunt alles vragen en ze regelen het voor je.

Restaurant La Vita is uitstekend,zelfs mensen van andere hotels komen daar eten.

Een leuk hotel voor weinig geld.

Met eigen prive strand,met gratis ligbedden en parasols.

Een aanrader.

Gereisd anders in juni 2007

M Janssen, 29-5-2007

In mei 2007 ben ik een weekje op vakantie geweest bij Konak Beach

in Marmaris.

Het hotel is schoon en de kamers zijn simpel maar netjes. Het restaurant beneden is één van de beste in Marmaris, dat wordt ook beaamd door werknemers van andere uitgaansgelegenheden! De bediening is erg netjes en gezellig. Ze proberen iedereen aan het lachen te maken en ze zijn niet te beroerd om een praatje te maken over vanalles.

(Zonnebedjes aan het water zijn gratis!)

Bij deze wil ik al het personeel bedanken voor de geweldige vakantie. Het was zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in mei 2007

eva, 30-10-2006

Hallo iedereen

Mn vriendin en ik zijn net terug uit dit hotel. Kamers zijn eenvoudig maar werden goed schoongemaakt. Badkamer was idd erg klein en alles werd nat maar daar konden wij ons niet erg aan storen.Ontbijt was goed geregeld!Kortom wij hebben ons wel vermaakt en sliepen er toch alleen maar.

kim, 19-10-2006

wij zouden 8 dagen in konak beach zitten maar vonden 1 dag al te lang..

Kamer stonk echt,de schimmel zat overal in de badkamer, alle spiegels te laag (op hurkhoogte).Geen douchegordijn dus alsje'n douche nam was de hele badkamer zeiknat.Vind't raar dat dit hotel zo goed aangeschreven staat,dat zal wel komen door't personeel van la vita denk ik want hun zyn't enige positieve samen met de ligging, die is verder super.Nee't was echt slecht en vies. Ook spraken we meer mensen die ook klachten hadden.Onze sluitel lag paar x open en bloot op de balie ook zo slecht. Gelukkig kwamen we na 1 dag 'n kennis tegen waar we in het hotel konden verblijven dus dat aanbod hebben we meteen aangepakt en de rest van de 7 dagen heerlijk vertoeft in een super schoon hotel! Nooit meer konak beach voor ons!!!

Carla en Frans, 8-10-2006

Konak beach is een prima hotel.Het is klein maar knus.Het personeel is ook geweldig.Alles kan en mag,gaan volgend jaar ook zeker terug.

Liesbeth en Gert-Jan, 6-9-2006

we zijn in kuni 2006 voor de 2e keer in Konak Beach geweest.

Zoals bij de eerste keer was het er uitstekend.

Gezellige crew en staan altijd voor je klaar.

September hebben we reeds geboekt en raad eens? het wordt de 3e keer Konak Beach

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Konak Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Konak Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Konak Beach scoort een 8.19 uit 10 op basis van 26 reviews.