Hotel Kervansaray Marmaris ****

8,1

544 reviews over Hotel Kervansaray Marmaris in het Nederlands

Fantastische

Priscilla, 24-9-2017

Het hotel is erg groot en schoon, het eten is erg lekker.

Coco van het animatieteam verricht super werk, dit hotel is erg aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2016

Alles was goed

Istwan, 20-9-2017

Alles in dit hotel was goed. Goede en lekkere vakantie gehad. Speciale dank aan CoCo, heeft ons erg geholpen door al onze vragen te beantwoorden. Niks was te veel gevraagd. Ga zo door!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel

Yolanda Grevenstuk, 20-9-2017

Ik kan me niet vinden in de slechte beoordelingen. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad in Kervansaray. Natuurlijk zijn er kleine verbeterpunten, maar het is een 4* hotel. Mijn kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. Ik was zeer tevreden met de kamer. Het gebeurd zelde dat een hotel zulke ruime kamers heeft. Het eten was prima. Ikzelf ben niet zo'n moeilijke eter. Misschien voor wat moeilijkere eters, dat het eten wat tegenvalt. De ligging is prima. Jammer dat je een hugje opmoet, maar je bevind je buiten het centrum dus geen getrek in de winkeltjes in de buurt. Taxi meteen bij het hotel, dus binnen een paar minuten op het strand of in het centrum voor weinig geld. We hadden mooi uitzicht op de bossen vanaf ons balkon. Het entertainment team was leuk. Elke dag een andere show. De shows waren leuk om te zien. Vooral Turkse avond en de vuurshow van CoCo. Jerry en CoCo waren erg vermakelijk om naar te kijken en kregen door hun energie ook mensen mee voor activiteiten. Kortom:super
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

Sandy, 20-9-2017

Ik ben in augustus in dit hotel geweest. Ik heb een hele leuke vakantie gehad. Het hotel is redelijk schoon. Kan iets beter, maar niks te klagen. Het eten is redelijk. Redelijk lange wachtrijen maar het eten smaakt goed en er is elke dag iets anders.

Het animatie team is geweldig. We hebben veel gelachen om CoCo. Hij is altijd grappig en heeft altijd tijd voor een geintje. Verkleed rondlopen of verkleed waterpolo spelen. Ook doet hij de microfoon leuk tijdens bingo.

Dit hotel is zeker een aanrader als je voor een leuke gezellige vakantie komt. Ik heb geen een dag de behoefte gehad om buiten het hotel te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Piet, 19-9-2017

Super hotel zeker een aanrader en entertainer Coco is fantastisch wij gaan zeker weer terug
Gereisd met partner in juli 2017

Top verblijf

M.Mulder, 19-9-2017

Super hotel met ruime kamers en heerlijk gevarieerd eten. Het Coco animatieteam was een top team. de kids hebben zich prima vermaakt.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk

Marieke, 19-9-2017

Een heerlijke vakantie gehad! Zeker CoCo deed het super. Wat een fijn persoon! Ook de kamers zijn groot en lekker schoon en ook het eten is lekker en vooral een ruime keus. We komen zeker terug! Dank jullie wel!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig

Liana Hoots, 19-9-2017

Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen. Personeel is altijd even vriendelijk. De kamers zijn erg groot. Een standaard kamer heeft 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Genoeg ruimte. Hotel en kamer waren beide schoon. Het restaurant is groot genoeg en genoeg ruimte voor iedereen. Eten is goed klaargemaakt en er zit altijd wel iets tussen wat lekker is. Zelfs voor moeilijke eters. Het zwembad is wat klein maar prima te doen. Her entertainment team is geweldig. Vooral CoCo zorgt voor een goede sfeer in het hotel. Echt super. Het team zorgt er op een leuke manier voor dat mensen meedoen aan activiteiten. Elke avond een show. CoCo doet ook mee met sommige shows, echt super goed gedaan. Zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed hotel voor deze prijs

Rinus N, 19-9-2017

In Juni met mijn gezin hier op vakantie geweest. Wij vonden het een goed hotel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was goed genoeg. Ruime keus en werd goed klaargemaakt. Er was elke dag wel iets te eten. De kamers zijn erg ruim en werden elke dag goed schoongemaakt. Het hotel zelf was ook schoon.

Het animatie team was super. Voor elke leeftijd was er wat te doen. Zelfs mijn dochter van 21 deed af en toe mee met de activiteiten. Vooral CoCo van het animatie team was geweldig. Altijd even vriendelijk en grappig. Hij bepaalde voor een groot deel de sfeer in het hotel, super.

We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Verschrikkelijk

Tina, 13-8-2017

Dit hotel is vreselijk, dus snap ik niet vanwaar die goede score komt! Denk dat er hier niet eerlijk beoordeelt wordt. Waar start ik? Heel vies, vuil hotel, mede door bepaalde nationaliteiten. Personeel doet zijn best maar zijn onderbemand waardoor ze de drukte niet aankunnen (fout management). Eten van het goedkoopste, heel veel kip. Gelukkig lust ik wel redelijk veel maar je moet gewoon snel zijn, want op is op... desserts worden na 15 minuten niet meer aangevuld dus rennen is de boodschap als je toch een lekker toetje wil. Kamer viel gelukkig mee maar hotel op zich is verouderd en vies. Staff neemt eten VOOR de hotelgasten, kan niet!!!! Men neem te veel hotelgasten aan en kan de drukte helemaal niet aan.Ik ben zo'n hotel echt niet gewend, nog nooit meegemaakt. Marmaris is wel een echte aanrader, ga er allen heen maar niet naar dit hotel. Kervansaray, tot NOOIT meer.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Op zich geen slecht hotel

B, 12-8-2017

Op zich is het geen slecht hotel. We hebben ontzettend genoten van onze vakantie hier al zijn wij wel meer gewend ( gaan meestal naar 5 sterren hotels ). Kamers zijn groot genoeg alleen idd schoonmaken is niet wat het zou moeten zijn ! Te weinig personeel. Personeel werkt erg hard en maken erg lange dagen maar zijn altijd ontzettend vriendelijk. Het eten vonden wij wel lekker, maar ja smaken verschillen. Shows s'avonds stellen idd niet zo veel voor.Bars voor drinken idd altijd lange rijen als je iets wilde drinken.Marmaris zelf is prachtig. Mocht je een boottocht willen maken is super !! Alleen boek bij de haven en afdingen. e25,00 betaalt voor een hele dag all in . Het enige echte minpunt in dit hotel waren zeker de Engelse mensen ! Had geen vooroordelen voorheen, maar deze mensen ( niet allemaal natuurlijk ) zijn anti sociaal, brutaal, onbeschoft. Hebben zelfs kinderen zien vechten en mensen zien ruzie maken. Zeker om deze reden zou ik niet meer terug gaan naar dit hotel .
Gereisd anders in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kervansaray Marmaris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Marmaris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Marmaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Marmaris scoort een 8.11 uit 10 op basis van 634 reviews.