Beoordelingen Appartement Kaptan Poyraz***

Kaptan Poyraz***
142 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Kaptan Poyraz***
Siteler Mah. 209 Sok., TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptan Poyraz*** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptan Poyraz*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Kaptan Poyraz scoort een 8,4 uit 10, op basis van 142 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptan Poyraz*** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptan Poyraz***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Kaptan Poyraz*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 89 vakantiefoto's van Appartement Kaptan Poyraz*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Appartement Kaptan Poyraz*** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,6
7,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2014
"Wat een gezelligheid!"vertalen
denisemarco
6,0
8,0

09-10-2014 Wij hebben echt een fantastische vakantie gehad. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Kleinschalig, maar vooral gezellig appartementencomplex. Goede ligging, 5 minuten lopen naar het strand en ongeveer 20 min lopen naar het centrum, maar eventueel de bus stopt voor de deur!

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Aanrader voor dichtbij Marmaris!"vertalen
Rachel Gerards
9,0

30-09-2014 Wij hebben een hele ontspannen week gehad. Wij waren onder andere met onze dochter van 10 maanden en de Turkse mensen zijn stuk voor stuk gek op (kleine) kinderen. Ze helpen je allemaal erg goed. Ondanks dat het einde seizoen in zicht is, waren de mederwerkers nog vrolijk en kwamen iedere dag even een praatje met je maken. Het eten was lekker, en of je er nou wel of niet iets kwam drinken of eten, alles was goed. Ze dringen nergens op aan. De inrichting van het appartement was zeker voor Turkse begrippen best oke. Alles zat er op en eraan, zelfs een behoorlijke keuken inrichting. Ons hoor je absoluut niet klagen. Ons appartement zat aan de achterkant, best een leuk uitzicht de straat in. Wel iet wat gehorig, maar na een nacht ben je gewend en heb je er geen last van. Zwembad was nog steeds super schoon en helder. De temperatuur van de zee was zo eind september heeerlijk te doen.

"Fantastische plek!"vertalen
Mark Commandeur
9,0

29-09-2014 Appartement Kaptan Poyraz is voor iedereen een aanrader! Super aardige mensen! Arif, serkan, hakan en de rest zorgen goed voor je en doen alles voor je! Onze kamer zag er prima uit. Het gebouw ziet er van buiten wat verouderd uit. Van binnen is alles netjes. Als je van lekker eten houdt ben je bij Arif en zijn collega’s en het goede adres. Ze kunnen bijzonder lekker voor je koken! Alles bij elkaar hebben wij gewoon een top vakantie gehad bij Kaptan Poyraz.

"Weer een super vakantie!!"vertalen
Elly
10,0

28-09-2014 Voor de vijfde keer bij Poyraz Kaptan geweest: We hebben het weer heerlijk gehad. Arif, Serkan Hakan, Adiz en alle anderen hebben ons weer prima verzorgd. Gezamenlijke kipmaaltijd en een leuke barbecue. Fijne boottochten gemaakt, Weer nieuwe dingen gedaan zoals Rhodos, fietsen gehuurd en een dagje strand bij Icmeler. ook de Ottoman hamam was nieuw voor ons.

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Gewoon goed"vertalen
bonestroo
9,0

21-09-2014 voor de derde keer geweest heel veel schrik gehad kim kevin fabian michella annelies en ik zij de gek elke dag was er wel wat arif scherkan harkan alles was mogelijk mooie boottrip met lennie gehad en bemanning erg goed eten elke dag jan en ellen herman karrin cobbie shavanna mevrouw tiebout ook weer aan wezig al met al erg leuk gehad

"Prima plek"vertalen
Robert
6,0
8,0

03-09-2014 Qua prijs/kwaliteit is het top en met de juiste instelling zit je hier prima. De 10-en in andere beoordelingen gaan wel ver want er valt zeker eea aan te merken zeker op het interieur. Maar als je voor niet teveel geld op een leuke plek in Marmaris wilt zitten zeker doen.

met partner, 2014
"Mooi en Gastvrij"vertalen
Marijn Brokx
9,0

19-07-2014 Je voelt je meteen thuis in dit complex. Het personeel heb ik nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Als er iets geregeld moest worden stonden ze direct voor je klaar. Ook het eten in het restaurant is lekker en de kamers zijn ruim en netjes. Er zijn genoeg ligbedden vrij aan het zwembad en ze komen cocktails naar je bedje brengen! Ook zit er een klein winkeltje waar je spulletjes voor het ontbijt kan halen. Je haalt je geld er driedubbel uit. Met kinderen kan het ook prima, er is een ondieper kinderbadje en je zit niet in al te druk gebied. Barstreet is een half uurtje lopen en maar tien lira met de taxi.

met vrienden, Juni 2014
"Topplek voor wat je ervoor betaald"vertalen
Tamara Markus
7,0

16-07-2014 Je wordt enorm warm onthaald bij Kaptan Poyraz. Daarnaast zijn de appartementjes echt super. Ze willen idd graag dat je bij ze komt eten. Maar dat vind ik ook niet zo gek. Voor de kamer hadden we amper iets betaald dus dat is waar ze aan moeten verdienen. De keuken is erg goed dus ik raad ook zeker aan om er te gaan eten. Maar als je vertelt dat je erg van het strand houdt en graag daar eet snappen ze dat ook echt wel. We hebben ook een boottocht gemaakt met de Nederlandstalige Lenie. Maar 15 euro voor de hele dag inclusief lunch! Je gaat dan naar allemaal mooie zwemplekken. Zeker een aanrader is dat. Lenie is een enorm lieve vrouw die je van alles verteld onderweg en de Kaptan Poyraz boot is een boot waar geen keiharde muziek draait in tegenstelling tot de meeste boten. Een heerlijk rustige dag dus.

met vrienden, 2013
"Super appartement"vertalen
Bianca en Carla
9,0

01-10-2013 Voor de eerste keer naar Kaptan Poyraz geweest, helemaal aan de verwachting voldaan. Wat een super appartement! Ruime kamers, voor het eerst in een appartement goede zachte bedden. En wat een vriendelijk personeel, aan al je wensen werd gehoor gegeven.
Arif, Cerkan,Hakan,Barbara,Leni en niet te vergeten onze geweldige kok bedankt voor de geweldige vakantie! Knuffel voor Hachi en wie weet tot de volgende keer!

met partner, Sept. 2013
"Geweldige vakantie gehad!!!"vertalen
Nikki Starreveld
10,0

08-10-2013 Van 30 september tot 7 oktober verbleven in appartement kaptan poyraz. Dit was voor ons de tweede keer en wij zijn zeker van plan om nog heel vaak terug te komen. Wij kwamen pas laat aan maar het personeel stond nog altijd vriendelijk op ons te wachten, koffers werden naar de kamer gebracht enz.
Personeel erg vriendelijk, altijd behulpzaam en in voor een geintje. Ze zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Kamers waren ruim en werden goed schoongemaakt.
De avonden bij de bar van het hotel waren erg gezellig. Toen wij wat koude avonden hadden werden er direct heaters geregeld zodat we het niet koud hoefden te hebben.Elke dag iets anders gegeten van de kaart maar alle dagen was het eten heerlijk!! en zeker goed betaalbaar.

Barbara en Lenie waren altijd vriendelijk, stonden altijd open voor een praatje of wat goede tips!

Arif, serkan, hakan, barbara, leni en alle anderen ontzettend bedankt voor een leuke vakantie en tot volgend jaar!!
Liefs van Dwayne en Nikki uit Bodegraven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?