Beoordelingen Appartement Kaptan Poyraz***

Kaptan Poyraz***
136 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Kaptan Poyraz***
Siteler Mah. 209 Sok., TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptan Poyraz*** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptan Poyraz*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Kaptan Poyraz scoort een 8,4 uit 10, op basis van 136 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptan Poyraz*** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptan Poyraz***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Kaptan Poyraz*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 81 vakantiefoto's van Appartement Kaptan Poyraz*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Appartement Kaptan Poyraz*** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

8,7
7,6
7,4
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Mooi en Gastvrij"vertalen
Marijn Brokx
9,0

19-07-2014 Je voelt je meteen thuis in dit complex. Het personeel heb ik nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Als er iets geregeld moest worden stonden ze direct voor je klaar. Ook het eten in het restaurant is lekker en de kamers zijn ruim en netjes. Er zijn genoeg ligbedden vrij aan het zwembad en ze komen cocktails naar je bedje brengen! Ook zit er een klein winkeltje waar je spulletjes voor het ontbijt kan halen. Je haalt je geld er driedubbel uit. Met kinderen kan het ook prima, er is een ondieper kinderbadje en je zit niet in al te druk gebied. Barstreet is een half uurtje lopen en maar tien lira met de taxi.

met vrienden, Juni 2014
"Topplek voor wat je ervoor betaald"vertalen
Tamara Markus
7,0

16-07-2014 Je wordt enorm warm onthaald bij Kaptan Poyraz. Daarnaast zijn de appartementjes echt super. Ze willen idd graag dat je bij ze komt eten. Maar dat vind ik ook niet zo gek. Voor de kamer hadden we amper iets betaald dus dat is waar ze aan moeten verdienen. De keuken is erg goed dus ik raad ook zeker aan om er te gaan eten. Maar als je vertelt dat je erg van het strand houdt en graag daar eet snappen ze dat ook echt wel. We hebben ook een boottocht gemaakt met de Nederlandstalige Lenie. Maar 15 euro voor de hele dag inclusief lunch! Je gaat dan naar allemaal mooie zwemplekken. Zeker een aanrader is dat. Lenie is een enorm lieve vrouw die je van alles verteld onderweg en de Kaptan Poyraz boot is een boot waar geen keiharde muziek draait in tegenstelling tot de meeste boten. Een heerlijk rustige dag dus.

met vrienden, 2013
"Super appartement"vertalen
Bianca en Carla
9,0

01-10-2013 Voor de eerste keer naar Kaptan Poyraz geweest, helemaal aan de verwachting voldaan. Wat een super appartement! Ruime kamers, voor het eerst in een appartement goede zachte bedden. En wat een vriendelijk personeel, aan al je wensen werd gehoor gegeven.
Arif, Cerkan,Hakan,Barbara,Leni en niet te vergeten onze geweldige kok bedankt voor de geweldige vakantie! Knuffel voor Hachi en wie weet tot de volgende keer!

"Geweldige vakantie gehad!!!"vertalen
Nikki Starreveld
10,0

08-10-2013 Van 30 september tot 7 oktober verbleven in appartement kaptan poyraz. Dit was voor ons de tweede keer en wij zijn zeker van plan om nog heel vaak terug te komen. Wij kwamen pas laat aan maar het personeel stond nog altijd vriendelijk op ons te wachten, koffers werden naar de kamer gebracht enz.
Personeel erg vriendelijk, altijd behulpzaam en in voor een geintje. Ze zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Kamers waren ruim en werden goed schoongemaakt.
De avonden bij de bar van het hotel waren erg gezellig. Toen wij wat koude avonden hadden werden er direct heaters geregeld zodat we het niet koud hoefden te hebben.Elke dag iets anders gegeten van de kaart maar alle dagen was het eten heerlijk!! en zeker goed betaalbaar.

Barbara en Lenie waren altijd vriendelijk, stonden altijd open voor een praatje of wat goede tips!

Arif, serkan, hakan, barbara, leni en alle anderen ontzettend bedankt voor een leuke vakantie en tot volgend jaar!!
Liefs van Dwayne en Nikki uit Bodegraven.

"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Jarlin Bordewijk
8,0

01-10-2013 Super leuke vakantie gehad, waren met ze 3e. Bij aankomst werden we gelijk warm ontvangen door het personeel koffers werden netjes naar boven gebracht. Kwamen pas laat aan maar we konden gewoon nog eten bestellen dus dat was super. Er zaten al leuke gasten in het hotel dus de sfeer was gelijk goed en we voelden ons erg welkom. Volgende dag kwam Barbara ( de nederlandse gastvrouw van het appartement) ons gelijk begroeten en heeft ons het 1 en ander uitgelegt over marmaris. Er is heel veel te doen jeepsafari, hamam, scooters kan je huren en de Kaptan Poyraz boottocht is zeker een aanrader. Heerlijk eten in het hotel en de Coctails waren super! Kamers waren simpel maar goed. Personeel staat altijd voor je klaar zowel bij de boottocht als bij het appartement. Bedankt iedereen voor een super vakantie en misschien zien jullie ons volgend jaar weer terug! Groetjes uit Den-Haag xxxx

"Grote appartementen"vertalen
Desiree
5,0
7,0

17-10-2013 Eerst in appartement 207 geplaatst nou daar wil je echt niet zitten!!! overal schimmel, douche hing los van de muur, smerig appartement.
Uiteindelijk appartement 307 gehad wat een opluchting, goed appartement schoon. Personeel is vriendelijk alleen erg opdringerig om daar te dineren.
Het is 10 minuten lopen naar het strand en je hebt op korte loopafstand verschillende supermarkten.

"Geweldig appartement."vertalen
willie elders
8,0

29-09-2013 Appartement Kaptan Poyraz in Marmaris is een schoon en net appartement.
Iedere dag schoonmaak en schone handddoeken, om de dag verschonen van bedden. Super vriendelijk, behulpzaam personeel. Zeker Serkan, met zijn heerlijke coctails, Arife en Harkan en Barbara die de hele dag voor je klaar staan. We mogen zeker Leni van de boot niet vergeten en de tuinman/beveiliging waarvan we helaas de naam niet weten. De keuken was geweldig, de lekkerste gerechten toverden zij op tafel. Een leuk team met gevoel voor humor. Voor jullie allen namens ons, hartelijke bedankt voor deze onvergetelijke week.( Barbara, jij vertaald het wel even voor de jongens)

met partner, Sept. 2013
"Voor de vierde keer een fantastische plek!!!!!!"vertalen
Piet en Elly
10,0

06-10-2013 Voor wie van vrijheid, blijheid houdt, en niet van all-in, is bij Poyraz Kaptan op het beste adres! We hebben weer genoten. Barbara en de jongens deden er weer alles aan om het ons naar onze zin te maken. Bleef je eten, oké, bleef je niet, ook oké. We hebben weer leuke mensen ontmoet, het was 's-avonds altijd gezellig aan de bar. Ook op de Poyrazboot was het als vanouds genieten. Lenie, bedankt voor de goede zorgen, volgend jaar spring je samen met mij ook van het tweede dek in de zee; misschien durft Piet dan ook. Ismael , bedankt voor je lekkere salades op de boot ! Groetjes en tot volgend jaar. Elly en Piet

"Geweldige vakantie gehad!"vertalen
Jan Vis
8,0

03-10-2013 We zijn nu 2 weekjes terug van onze vakantie in Kaptan Poyraz, Marmaris.
Super! Qua prijs/kwaliteit is er voor dit bedrag waarschijnlijk geen betere.
Heel vriendelijk personeel, we troffen het ook nog met de mede gasten, Anita, Coby,Wesley, Savannah, Karin en Herman, Annelies, Henk en alle anderen hebben ons een fijne week bezorgd. Wat hebben we gelachen! Fantastisch eten (ze kunnen toveren met kruiden), niks is te veel voor ze, geen probleem als je ergens anders wilde eten, Barbara, die ons, in tegenstelling tot wat anderen beweerden, alles voor je deed. Lenie, de boottocht was fantastisch, mede door jouw gezellige aanwezigheid. Hakan (lekker windje), Serkan, Arif, allemaal even aardig.Komen zeker nog eens terug. Tot de volgende keer!!

met partner, Sept. 2013
"Zeer leuk en erg mooi"vertalen
bonestroo
8,0

27-09-2013 voor de tweede keer geweest wat een fijn app vriendelijke mensen niks teveel volgend jaar weer barbara vraag het en je krijg antwoord bedank nog voor je brommer arif en harkan zerkan super mensen en dan de groep erg gezellig veel samen gedaan jan en marjolijn ook leuk savanna ik hoop dat alles doorgaat tot de volgende keer groetjes annelies en henk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?