Hotel Ideal Pearl ****

Ideal Pearl
8,5

44 tips over Ideal Pearl

Arrr, 14-7-2015
Boottrip via Corendon gehad, echt een heerlijke dag gehad op het water met een zalige lunch, hammam in het hotel ook echt TOP en heel uitgebreid! Gezellig winkelen bij de haven van Marmaris of een drankje doen bij Jan de Wit.
Monique, 9-7-2015
de boottocht die Ferdi aanraadt.misschien iets duurder maar je krijgt absoluut waar voor je geld!
helma, 8-6-2015

Bezoek de Hamam in het hotel,tien keer beter dan de hamam via de reisleider.(beide ervaren).

strand mamaris is erg smal pak de dolmus en met een paar minuten zit je aan het bredere strand van iclemer.Gratis ligbedden van lokale horeca,wel even drankje bestellen natuurlijk.

rp_visser, 15-5-2015
Stap op maandagochtend rond 09.00 uur eens op de domus (busje) naar Turunc. Het kost rond de 4 euro voor 2 personen. Je gaat met busje door de bergen heen (erg hoog) naar het dorpje Turunc. Hier is een heel leuk marktje waar je beter kan afdingen, dan de plaatselijke winkeltjes in Marmaris en goedkoop. Aan het baaitje kan je later dan nog even heerlijk wat drinken en dan met de taxiboot (€ 8,- voor 2 persoenen) weer terug naar Marmaris. Dit is echt een aanrader. Veel plezier!!
klaas en wil groen, 8-5-2015

Zeer aan te bevelen

Gaan in het najaar er weer heen

W.Marijs, 30-10-2014

Echt een gezellig hotel met veel jonge mensen (niet onder de 18)

Met kleine kinderen moet je dus ergens anders naar toe gaan.

Vanhove - Osaer, 21-10-2014

Zeker aan te raden voor koppels met of zonder vrienden.

Heel familiar en rustig,zonder kinderen .

Jason & Joyce, 18-10-2014

Een aanrader is om in het centrum van Marmaris naar de fonteinenshow te gaan kijken!.Is echt de moeite!.

Wij hebben ook enkele excursies gedaan en we raden zeker Dalyan en Pamukkale aan. En voor de mensen die graag snorkelen is Cleopatra Beach ook heel leuk!

jaap, 8-10-2014

Goed eten niet te uitgebreid maar voor ieder wat wils.op de boulevard ong.9km lang leuk wandelen en vele horeca gelegen heden.

Wij hadden kamer 324 aan achterzijde met vrij iuit zicht ,voorkant op bar en terras dus s'avonds lang muziek.wij hebben ons vermaakt

manon92, 31-8-2014
Er zijn veel leuke excursies te boeken zoals een jeepsafari, een dag naar Rhodos, een boottocht langs vele baaien, zwemmen met dolfijnen. Aan de boulevard is het zeker aan te raden om een keer te gaan eten en niet duur. Het is een hotel waar veel stelletjes komen, en vrienden/vriendinnen... GEEN grote groepen jongeren en geen kinderen. Wij hebben een top vakantie gehad, ik zal de bestemming en de accommodatie aanraden en kom hier ook zeker terug!!!