Hotel Ideal Panorama ****

Ideal Panorama

748 reviews over Hotel Ideal Panorama in het Nederlands

Fantisch

Rowena, 5-10-2017

Alles uitstekend het eten vooral😍 voor ieder wat wils! Prachtig uitzicht aardig personeel ( behalve gokhan van de animatie die is niet aardig tegen vrouwen!! Wanneer er bijvoorbeeld geen berichtje op iets word terug gestuurd gaat die je negeren en kleinieren!! En stomme opmerkingen maken waar iedereen bij is. ) behalve dit stomme mannetje een top vakantie gehad!!! En gaan er zeker naar terug
Gereisd met vrienden in september 2017

Panoramagrad

Sewerd, 3-9-2017

Marmaris is een gezellige grote badplaats. Vanuit het centrum loopt er richting het westen een 6 kilometer lange prachtige wandelboulevard met barretjes, restaurantjes en hotels. Parallel aan deze boulevard loopt een drukke weg met nog meer barretjes, restaurantjes, hotels en winkeltjes. Bijna aan het einde van de boulevard, 250 meter de berg op vind je hotel Ideal Panorama. Eén van de goedkopere all-inclusive hotels in Marmaris. Dit uit zich in de ligging (geen eigen strand), de mindere voorzieningen (geen eigen hammam, fitnessruimte etc) en de mindere service (geen airport ontbijt bij vertrek voor 7.30 uur ’s ochtends etc).

Voor dit budget hotel is het zwembad prima. Kwam je voor 11.00 uur had je altijd wel een bedje. De vele Russen slapen hun wodka roes lang uit. Kamers zijn gedateerd en erg gehorig. De meeste kamers zijn overigens in de bijgebouwen tegenover het steile hoofdcomplex. Eten krijgt ook een voldoende. Restaurant is zoals bij zoveel all-inclusive hotels chaos. Helaas is het personeel niet heel vriendelijk. Met name het barpersoneel en de schoonmaak kunnen wel een cursus hospitaly (en Engels!) gebruiken. Dat dit ook anders kan hebben wij in vergelijkbare hotels ervaren.

Voor ons komt er geen tweede keer Ideal Panorama. Volgende keer geven wij liever iets meer uit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed eten, maar veel Russen

Kim, 27-8-2017

Ongeveer de helft van de gasten zijn Russen, onbeschoft volk en zeer storend. Het restaurant is prachtig en ruime keuze qua eten. Ook zeer hygiënisch en goede bediening. Het overige personeel laat wel te wensen over. Het animatieteam kon géén Nederlands en straalt weinig activiteit uit. Het barpersoneel maakt veel 'grapjes' en is matig behulpzaam. Bij de receptie wordt slecht Engels gesproken. Het zwembad is ruim genoeg, net als de hoeveelheid bedjes. De muziek staat hier wel enorm hard, maar kan na aandringen zachter gezet worden. Het strand is vlakbij en beschikt ook over voldoende bedjes.
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ideal Panorama bij:

Super enthousiast en voor herhaling vatbaar

Beerens, 25-8-2017

Een mooi hotel opgedeeld in meerdere gebouwen met een flink hoogte verschil, dus als je rolstoel hebt of slecht ter been bent geen aanrader. Ben je nog in goede conditie dan is het een super hotel. Er is een leuke lobby met receptie met vriendelijke medewerkers. Vooral de receptionist die tijdens ons verblijf de nachtdienst deed was super aardig en erg behulpzaam. Wij hadden een familiekamer in een gebouw schuin tegenover de receptie met een grote woonkamer met 2 slaapbanken voor de kinderen en een grote slaapkamer voor ons. De bedden waren wat hard, maar alles zag er netjes uit en was super schoon. Een mooi en groot balkon aan de straatkant wat lekker achter de bomen verscholen was, helaas maar 2 stoelen, maar kinderen zitten toch niet lang. Twee mooie zwembaden, waarvan 1 met glijbanen. Het zwembad met de glijbanen was wel wat koud omdat hier het water continue ververst wordt, maar de kinderen hebben heel wat gegleden als de glijbanen aan waren wat 2 keer per dag een uur het geval was. Verder een heel leuk animatieteam waarvan een deel er al meerdere jaren werkt. Ze doen erg hun best om iedereen bij de activiteiten te betrekken op een vrijblijvende manier. Ze hebben overdag voor zowel de ouders als de kinderen de nodige spelletjes in petto. Wij hebben er veel plezier mee gehad en onze oudste zoon huilde bij het afscheid nemen, omdat hij het zo leuk had gehad. Het eten is trouwens heel erg lekker en de variatie super veel. De koks zijn erg goed en het bedienend personeel super hard werkend en attent. Wij zijn er 12 dagen geweest en waren het nog lang niet beu. We overwegen zelfs om nog eens terug te gaan, terwijl we dat eigenlijk nooit doen. Echt een aanrader dus.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Annemiek, 22-8-2017

Het enige wat wij in dit hotel als positief hebben ervaren was het eten. De bedden waren ongelooflijk hard, receptie spreekt bijna geen Engels, animatieteam was er alleen voor volwassenen. Onze kinderen mochten nergens aan meedoen. Oh ja ze mochten naar de kidsclub (ze zijn beiden 11 jaar). De hostess van touroperator had niet het hotel geïnformeerd om iets aan eten voor ons te hebben toen we 10 minuten te laat aankwamen bij aankomst. Ongeveer 15 personen kregen niks te eten terwijl het onze schuld niet was dat we om 21.10 uur aankwamen. Het restaurant sluit om 21.00 uur. We maakten een tussenstop van vliegveld naar hotel bij een souvenierswinkel cq restaurant en dat zou 15 minuten duren. Het was 35 minuten dus te laat voor avondeten. Iedereen klaagden over de bedden en er werd bijna niks aan gedaan. Zwembad met 2 glijbaantjes was maar 2 uur per dag open. Al met al ga ik hier nog niet gratis naar terug. Dit hotel verdient geen 4 sterren, hooguit 3. Jammer maar ondanks alles hebben we gelachen
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super hotel

Renate, 22-8-2017

Prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed.

Wij hebben een leuke tijd gehad.

Alleen alle trappen was echt een tegenvaller in de hitte (40graden)

En de kamers in het bijgebouw zijn heel erg gedateerdt.

En de 3&4e etage zonder lift was ook niet zo prettig.

Verder vonden wij het heel vervelend dat je maar 1 sleutel krijgt, waar het kaartje voor de airco aan vast zit.

Dus als er iemand uit wou slapen, moest je er als nog uit, om de deur weer op slot te draaien aan de binnenkant.

Verder vonden wij het eten echt goed. Super zelfs.

Er was niet enorm veel keus, naar wat wij gewend zijn, maar wat er was, was echt super.

Het personeel in het restaurant rennen zich echt te pletter, en blijven ondanks dat en de warmte zeer vriendelijk.

Ik was blij dat wij zelf handdoeken voor het zwembad mee hadden genomen, want die hebben ze dus niet.

Marmaris is echt een leuke plek.

Wij hebben zelf nog een speedboot gehuurd, beneden aan het strand bij Ideal prime.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aanrader

Scholten, 23-7-2017

Ideal Panorama familie kamer.Erg goed schoon(lieve schoonmaakster)heerlijke bedden,vaak in Turkije te hard.Jochem van het animatie team altijd vrolijk en gezellig !Doen erg hun best voor de tieners.Soms te druk in de eetzaal, en chaotisch.Eten erg lekker.Personeel merendeels vriendelijk,compliment voor Kadri.Ligging super.Naar turtle beach geweest,erg leuk grote schilpad gezien.Heerlijk strandje daar met de taxi boot naar de koningsgraven en modderbad.Ook met de boottaxi naar Icmeler prijs p.p 15 tl kost niks ,en ja hoor

dolfijnen gezien.Zo mooi.Kortom een aanrader.

En niks gemerkt van politieke spanningen.Gewoon een prima land met leuke mensen.

Fam Scholten( Romano & Laurenz)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

goed hotel

Bruggeman, 23-7-2017

Alles is prima voor voor dit Hotel, mag alleen wat meer onderhoud worden gepleegd.

En personeel bij de informatie kunnen wat vrolijker zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi uitzicht!

Kelly Vanstaen, 3-7-2017

Hotel Ideal Panorama is een heel erg leuk ingericht Hotel, alhoewel, bij het woord hotel verwacht ik meerdere etages in 1 gebouw. Dat is hier niet het geval, her en der zijn leuke (kleine) appartementjes tegen de berg op gebouwd. De ligging is erg mooi tussen de bomen van de berg en het uitzicht op de zee is prachtig! Met kinderen is dit hotel helaas niet heel ideaal. Naar het strand toe met de kinderwagen was een makkie, maar de barre tocht die je daarna weer omhoog moet klimmen.. Laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken. Ook zijn de trappen die alle gebouwen met elkaar verbinden erg onhandig. Verder is het echt een heel erg leuk hotel, het eten is goed, de zwembaden zijn leuk, animatie top geregeld en het personeel is ontzettend vriendelijk!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Super ligging met mooi uitzicht

Suus en Coert, 15-6-2017

Vakantiepark gevoel door de bijzondere ligging met kronkelpaden naar de vakantiehuisjes. Deze bestaan uit twee verdiepingen/appartementen. We zaten in het onderste appartementje, met een terras ervoor. Veel bomen en ander groen. Mooi uitzicht over de zee. Zwembad aan de kleine kant, maar in juni wel te doen qua drukte. Vriendelijk personeel en lekker eten met redelijk wat keuze. Tussen de maaltijden door ook nog lekkernijen te krijgen. Aanrader! Zeker wanneer je ondanks een "klein budget" een bijzondere locatie en goede verzorging wilt.
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ideal Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal Panorama in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ideal Panorama scoort een 8.03 uit 10 op basis van 763 reviews.