Beoordelingen Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****

Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****
594 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****
Çam Sok. No: 1, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 594 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 273 vakantiefoto's van Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

6,7
6,6
5,7
8,4
Toon score en beoordelingen van:
"Heerlijke vakantie gehad!!!"vertalen
Sil
10,0

13-07-2014 leuk en goed hotel voor goede prijs!!varierend eten lekker zwembad nette kamer,goede ligging,leuk personeel.aanrader!!

met partner, Juni 2014
"Super fijne en zeer geslaagde vakantie gehad !!"vertalen
amy verheezen
8,0

30-06-2014 wij ware met ze 2e op vakantie .
ondanks alle reactie's wisten wij niet wat wij moesten verwachten.
we gingen van het ergste uit dat we heel veel moesten lopen.
dit is alles meegevallen.
bij aankomst konden wij gelijk inchecken .
we kwamen er gelijk achter dat we in een bij gebouw zaten dus niet bij hotel en zwembad .
maar daarin tegen hadden wij een super groot appartement met maar liefst 1 twee persoons bed en 1 keer 2 persoonbed.
zonder extra betaling !!!
alles was super schoon en hadden elke dag nieuwe handoeken en bed was opgedekt .
al snel kwamen wij erachter dat ideal panorama een zusje ( zelfde eigenaar hotel had)
ook werd bekend dat ideal's 5 hotel heeft en ze bekend staan om goede service en goede schoonmaak .
nou dat maken ze zeker waar !.
het is op je kamer zeker elke dag grondige schoonmaak en geen oppervlakkige .
het enige wat voor andere mensen een minpuntje kan zijn is het bergje wat je op moet lopen na hotel en na je kamer .
maarja dat was voor ons geen probleem.

met partner, Juni 2014
"Fijn resort... maar nooit meer"vertalen
Sanne
5,0
1,0
3,0

26-06-2014 Over de trappen is niets gelogen, maar als je een beetje sportief bent mag dit geen probleem zijn. Kamers zijn brandschoon ( ieder dag schone handdoeken ). Personeel is vriendelijk en werkt heel hard. Het eten is perfect. Goed warm en veel variatie en GEZOND!! Nadeel: de harde muziek bij het zwembad. Dag 1 was leuk.. daarna bloed irritant. klagen helpt niets. de muziek staat soms zo hard dat normaal communiceren niet mogelijk is.. Meer een pool party dan een oase van rust. Elke dag dezelfde nummers. echt niet te doen. Wij zijn de laatste dagen het resort uit gevlucht vanwege de herrie. (we zijn beide jong en gaan graag naar een feestje maar niet 9 dagen lang) Animatie team is stront vervelend. Vinden zichzelf heel wat, maar komt weinig uit. In het resort en daarbuiten een soort heksenjacht meegemaakt. Lesbiennes zien ze liever gaan dan komen, Iets om rekening mee te houden.... Personeel had er minder problemen mee dan de 'gasten'.. Daar werd helaas niets aan gedaan door het managment.

"Goed hotel!"vertalen
Ilona Van Bergen
9,0

20-06-2014 Vorige week teruggekomen uit Turkije en in dit hotel verbleven. Je moet een flinke helling en flinke trap op, maar zit in een mooie omgeving. Dicht bij strand en boulevard. Het eten is goed en gevarieerd. De kamers zijn verouderd, maar gaan naar verluid vernieuwd worden. Top week gehad!

"Super vakantie gehad!"vertalen
elisa
5,0
8,0

10-06-2014 Wij zijn afgelopen week in dit hotel verbleven. Bij aankomst, midden in de nacht, stond er geen flesjes water klaar, zoals beloofd. Jammer! Gemeld bij de reisleiding en die zou regelen dat dit wel zou gebeuren! Volgende mensen kregen inderdaad het beloofde flesje water bij aankomst.
De kamers waren eenvoudig, maar alles wat we nodig hadden. Er zijn geen mini shampoo's/douchegel op de kamer, dus even aan denken deze zelf mee te nemen! De omgeving/uitzicht was prachtig! Lag hoog op een berg en er zijn vele trappen, maar wij vonden dit zeker niet storend! Werkelijk alles ligt centraal. Je loopt de straat uit en beland zo in het centrum. Strand is klein, maar hoe veel heb je nodig? Het eten was naar ons mening perfect! Weinig variatie, iedere dag wel kip, maar altijd warm! En voor het geld, absoluut niet iets om over te klagen. Het animatie team stelde weinig voor. Weet niet of het voor kinderen echt geschikt is. Wij hebben in ieder geval een TOP vakantie gehad in dit hotel!!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Prijs/kwaliteit verhouding super!"vertalen
Natalie
9,0

08-06-2014 We zijn net terug van 8 dagen Ideal Panorama (naam is pas veranderd). Het hotel heeft mijn verwachtingen overtroffen! Uitzicht is fantastisch, alleen de heuvel opklimmen is best zwaar (met kind en buggy bijv). Personeel is geweldig, goede service en super lief voor kinderen! Ik vond het alleen wel erg jammer dat er geen ijsjes verkrijgbaar waren, daarvoor moesten we toch de heuvel af en naar een winkeltje gaan. Animatieteam redelijk, ik vond persoonlijk dat er overdag te weinig voor kinderen gedaan werd. Wel 's avonds vanaf 21.00 uur, maar dat was te laat voor mijn kind (bijna 4) helaas! Ook vond ik het jammer dat er bijv. geen glijbaantje bij het kinderbad was, dat had mijn zoontje super gevonden. Voor de rest absoluut geen klachten, kamers iedere dag schoongemaakt, het eten was super en de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. De nieuwe eigenaar gaat het complex dit najaar renoveren, ik ben benieuwd! :-)

met partner, Mei 2014
"Mooi uitzicht over de baai van Marmaris"vertalen
marc_crombe
10,0

06-06-2014 Algemene indruk was zeer goed.
Restaurant dagelijkse afwisseling eten.
Prijs kwaliteit, zeker aan te raden.
Vele trappen, niet geschikt voor rolstoel of ouderen die slecht kunnen stappen.
Enigste minpuntje misschien: wifi verbinding ( gratis) enkel rond het zwemband en zeer moeilijk om verbinding te maken.(code verkrijgbaar receptie)
300mtr van strand, mooie wandelboulevard aldaar, Marmaris gemakkelijk te bereiken met de vele busjes, 2TL per persoon
Mooie streek, mooie boottochten, kortom het Monaco van Turkije.
Kamers worden elke dag schoongemaakt, airco gratis, in de kamers geen kluis, enkel te huur aan receptie.
Naar het schijnt wordt alles vernieuwd tegen volgend jaar, hierdoor zal waarschijnlijk de prijs ook hoger worden

"Paradijsje in Marmaris"vertalen
Katy Kerstens
10,0

23-05-2014 Halici Semara is sinds enkele weken onderdeel geworden van de Ideal-keten en heet nu Ideal Panorama. Voordeel is dat je als gast gebruik mag maken van de ligbedjes en eten+frisdranken aan het strand van Ideal Prime, op 5 minuten lopen van Panorama.
Panorama ligt prachtig bovenop een helling, deze helling is wat pittig om daarna de trap naar de receptie op te gaan, maar wij hebben dit dagelijks gelopen en het wordt steeds makkelijker naar boven komen.

De service is werkelijk fantastisch, niets is teveel voor het personeel, zowel in de bar/het restaurant als de receptie. Wij hebben wel wat overlast gehad van ' gezellige' Russen die 's nachts doorgingen met muziek en luidruchtige gesprekken, maar melding bij de receptie maakte hier snel een einde aan. Het eten is heerlijk en gevarieerd, het uitzicht vanuit het restaurant is fenomenaal, de drankjes aan de poolbar, de kamers zijn eenvoudig, maar worden dagelijks schoongemaakt. Enige minpunt is de soms harde muziek bij het zwembad.

"Prima hotel, heerlijke vakantie!"vertalen
Kirsten
9,0

22-05-2014 Prijs/kwaliteit is prima! Het eten is erg afwisselend en lekker. Als je wil, kun je bijna de hele dag door eten.
Er is een leuk animatieteam, bijna elke avond is er iets te doen. Overdag zorgen zij voor activiteiten als darten, aquagym, yoga en pingpong.
Het personeel is erg vriendelijk en ze werken hard.
Wij zaten helemaal bovenin en dat betekende dat we veel trappen op moesten lopen. Wanneer je slecht te been bent is het dus handig om aan te geven dat je niet zo hoog wilt. Voor het eerste gedeelte is er namelijk een lift. Alleen het stuk naar de receptie toe is geen lift en moet je wel een trap op, dus voor mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel is het geen aanrader.
Ook ligt het hotel hoog, dus als je vanaf de stad of strand komt, moet je eerst een helling op.
De kamers zijn eenvoudig, maar wel schoon en alles wat je nodig hebt is er.
Voor ons was dit allemaal geen probleem en hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad hier!

met partner, Sept. 2013
"Schoon, maar over de houdbaarheidsdatum"vertalen
HaVe
6,0

19-09-2013 We boekten zeer lastminute, was op zich niet onze keuze, want die vonden we even niet, dus geboekt. Maar gelet op prijs, heerlijke vakantie gehad. Met minimaal in hotel vertoeft.

bedden 1 oke, 1 niet oke
over de bruikbaarheidsdatum, maar wel schoon
klacht; stoel kapot op balkon niet verholpen
snackbar zwembad uit gebruik, erg rommelig

laatste dag, al uitgeboekt, maar gelet op late vlucht, gewoon even douchen in beschikbare kame !+

tip: de prijzen op de luchthaven zijn met name als je met EURO betaalt eeerrrggg hoog ! Bij aankomst, vooral als je voor douane bij kiosk wat besteld, dus handig wat T-Lira;s beschikbaar te hebben, of even geduld.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?