Beoordelingen Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****

Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****
610 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****
Çam Sok. No: 1, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 610 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 292 vakantiefoto's van Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Aparthotel Ideal Panorama (vh. Halici Semara Holiday Village)**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,6
5,8
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Goede vakantieplek!"vertalen
B.J. Luijk
5,0
9,0

04-08-2014 Algemene indruk is zeer goed hotel ziet er netjes uit alleen gelijk zeggen, wie slecht is ter been heeft een vreselijke vakantie wij hadden namelijk +/-200 treden tot ons kamertje, dat terzijde. Verder goede service overdag vermaak voor jong en oud, entertain team is zeer goed ingespeeld op elkaar en zeker 's avonds Showtime is geniaal. Daarna elke avond/nacht Bar Street met de hele groep! Maar verder hotel, de kamers lopen zwaar achter op de rest van het hotel maar als het goed is wordt dit Oktober 2014 hersteld is ons ter oren gekomen. Maarja met 45'C zit je weinig op je kamer dus weinig last van gehad. All-Inlcusive is prima maar wel veel hetzelfde maar prima eten. Niet veel russen, tijdens ons verblijf juist veel Nederlanders, en in alle leeftijdsgroepen. Prijs/Kwaliteit is goed maar de kamers zijn echt aan vervanging toe....

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijn hotel, maar heel veel hoogteverschillen."vertalen
C. Guliker
7,0

09-08-2014 Bij aankomst kregen we een 3-pers. app. i.p.v. de geboekte 4-pers. met 2 hele kleine, aparte balkonnetjes met plaats voor amper 1 stoeltje, terwijl we graag met z'n vieren op het balkon zitten.
Aangezien er dus ook geen slaapplaats was voor onze jongste zoon hebben wij gelijk geklaagd bij receptie en vrijwel gelijk een ander app. gekregen dat ook een groter balkon had.
minpunten: in de bijgebouwen geen sateliettv. en geen wasrekje. Bij het zwembad vaak hele harde muziek. Hele slechte, gratis wifi verbinding.
Het restaurant gaat voor het avondeten pas om half 8 open, dat vonden wij wel iets aan de late kant, bovendien stonden er zeer lange rijen voor het buffet en was er rond 8 uur geen tafeltje meer vrij, dus zorg dat je vòòr half 8 voor de deur staat of anders pas om half 9 eten.
pluspunten: Gratis bedjes en drinken op het strand. Vriendelijk personeel. Schoon. Goed eten! Dolmusjes zijn geweldig en goedkoop vervoermiddel. Goedkoop winkelen in megastores in Marmaris.

met vrienden, Juli 2014
"Voor de prijs een redelijk hotel"vertalen
Oud
2,0
3,0

07-08-2014 Hotel is redelijk. Omgeving is goed maar er valt nog heel wat te verbeteren. Wifi/Internet is waardeloos. Restaurant is te klein voor het aantal gasten. Lange wachtrijen voor het eten. Tijden van de lunch moeten worden aangepast. Binnen 1,5 uur kun je er haast niet terecht omdat het te druk is. Kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Het is geen kindvriendelijk hotel. Animatie is wel goed.

Juli 2014
"Fantastische locatie/vriendelijk personeel"vertalen
Frans & Marian
10,0

25-07-2014 Super locatie en een schitterend uitzicht over de stad, over de zee richting de haven of de bergen.
niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn, want de appartementen zijn gesitueerd tegen de bergen aan. op 5 min. lopen van de hoofdstraat waar ook de dolmusjes te vinden zijn en de winkeltjes en ongeveer 7 min. van het strand. Ook mag je gebruik maken van het strand de bedjes en hapjes en drankjes van het zusterhotel dat op ongeveer 10 min. lopen.
De appartementen zijn ietwat verouderd, maar werden iedere dag goed schoongemaakt en zien er verder netjes uit, iedere dag schone handdoeken en de bedden netjes opgemaakt.
Het eten is er heerlijk en vers, en voor iedereen wat wils en genoeg. Tijdens de lunch en het diner wordt je door de obers van drankjes voorzien, die echt keihard werken. Dit geld ook voor de overige personeelsleden.

met partner, Juli 2014
"Fantastische vakantie!"vertalen
Maurice

05-08-2014 Algemene indruk;
Ideal Panorama (eerder halici semera holiday village) is een prima hotel op een geweldige locatie, voorzien van alle gemakken.

Omgeving & Uitzicht;
Dit hotel/dorp ligt tegen een berg aan waardoor je automatisch een geweldig uitzicht krijgt over de baai en natuurlijk Marmaris zelf. Hierdoor is het een aantal graden warmer dan als je 'beneden' zou verblijven.

Buurt;
Ik denk dat elk hotel zo'n beetje in dezelfde buurt ligt. Veel winkeltjes en toch veel rust omdat het een beetje afgelegen ligt. Verkeer komt er bijna niet omdat het tegen een berg ligt.

Personeel;
Geen commentaar. Deze mensen doen gewoon wat ze moeten doen, als er iets niet klopt dan proberen ze dit voor je op te lossen. Ze zorgen daar wel dat je een geweldige vakantie hebt!

Prijs/kwaliteit;
De prijs is natuurlijk uitstekend als je bekijkt wat je daar voor krijgt! Het nadeel is wel dat je een aantal trappen moet beklimmen. Voor de mensen die slechte te been zijn? Er is een lift aanwezig.

met partner, Juli 2014
"Super vakantie !"vertalen
Stel
9,0

11-08-2014 Het hotel ligt boven op een berg waardoor je een super mooi uitzicht krijgt ! Het personeel is erg vriendelijk en werkt erg hard. Bij de lunch en het diner wordt je drinken gebracht aan de tafel. Het personeel doet hun uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Het personeel/animatie team is erg betrokken met de kinderen (zo is er ook een minidisco). De kamers waren erg schoon en werden elke dag schoon gemaakt. Het hotel ligt lekker dicht bij de winkeltjes en bij het strand. Overdag was er een fijne sfeer bij het zwembad met muziek. Sommige mensen vonden de muziek misschien te hard maar wij vonden het juist gezellig. Wifi verbinding was niet super, maar uit eindelijk ga je niet op vakantie om de hele tijd met je telefoon/i pad te zitten. Ideal Panorama is zeker een aanrader !!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede prijs"vertalen
spaans
4,0
8,0

10-08-2014 een gezellig hotel met een lekker zwembad, genoeg ligbedden, leuk animatie team, eten was echt prima. ligging op een berg, verste kamer kwam,volgens diegene die die kamer hadden, op 239 treden omhoog. Dus niet geschikt voor mensen met motorische problemen of een slechte conditie. Bediening was super vriendelijk. Familiekamers lagen tegenover het hotel in aparte gebouwen. tweekamers en in ons geval 5 bedden. dat zijn wat minder treden naar het zwembad en het restaurant waarvoor een lift. Ik vond het een aanrader

"Heerlijke vakantie gehad!!!"vertalen
Sil
10,0

13-07-2014 leuk en goed hotel voor goede prijs!!varierend eten lekker zwembad nette kamer,goede ligging,leuk personeel.aanrader!!

met partner, Juni 2014
"Super fijne en zeer geslaagde vakantie gehad !!"vertalen
amy verheezen
8,0

30-06-2014 wij ware met ze 2e op vakantie .
ondanks alle reactie's wisten wij niet wat wij moesten verwachten.
we gingen van het ergste uit dat we heel veel moesten lopen.
dit is alles meegevallen.
bij aankomst konden wij gelijk inchecken .
we kwamen er gelijk achter dat we in een bij gebouw zaten dus niet bij hotel en zwembad .
maar daarin tegen hadden wij een super groot appartement met maar liefst 1 twee persoons bed en 1 keer 2 persoonbed.
zonder extra betaling !!!
alles was super schoon en hadden elke dag nieuwe handoeken en bed was opgedekt .
al snel kwamen wij erachter dat ideal panorama een zusje ( zelfde eigenaar hotel had)
ook werd bekend dat ideal's 5 hotel heeft en ze bekend staan om goede service en goede schoonmaak .
nou dat maken ze zeker waar !.
het is op je kamer zeker elke dag grondige schoonmaak en geen oppervlakkige .
het enige wat voor andere mensen een minpuntje kan zijn is het bergje wat je op moet lopen na hotel en na je kamer .
maarja dat was voor ons geen probleem.

met partner, Juni 2014
"Fijn resort... maar nooit meer"vertalen
Sanne
5,0
1,0
3,0

26-06-2014 Over de trappen is niets gelogen, maar als je een beetje sportief bent mag dit geen probleem zijn. Kamers zijn brandschoon ( ieder dag schone handdoeken ). Personeel is vriendelijk en werkt heel hard. Het eten is perfect. Goed warm en veel variatie en GEZOND!! Nadeel: de harde muziek bij het zwembad. Dag 1 was leuk.. daarna bloed irritant. klagen helpt niets. de muziek staat soms zo hard dat normaal communiceren niet mogelijk is.. Meer een pool party dan een oase van rust. Elke dag dezelfde nummers. echt niet te doen. Wij zijn de laatste dagen het resort uit gevlucht vanwege de herrie. (we zijn beide jong en gaan graag naar een feestje maar niet 9 dagen lang) Animatie team is stront vervelend. Vinden zichzelf heel wat, maar komt weinig uit. In het resort en daarbuiten een soort heksenjacht meegemaakt. Lesbiennes zien ze liever gaan dan komen, Iets om rekening mee te houden.... Personeel had er minder problemen mee dan de 'gasten'.. Daar werd helaas niets aan gedaan door het managment.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?