Appartement Hibiscus **

6,8

63 reviews over Appartement Hibiscus in het Nederlands

gezellig

Leith, 17-6-2017

Ruim en schoon appartement, leuk personeel, gemengd publiek
Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer

E., 19-8-2016

Wij hebben samen met mijn broertje dit appartement geboekt voor 11 dagen maar zijn er uiteindelijk 2dagen gebleven ivm de smerigheid onvriendelijke mensen. De sanitair was zo vies in de koelkast lagen bedorven eten. Ik heb zelf zwart haar maar lag overal blond haar het Zwembad was zo vies als je er een keer in ging en eruit kwam zat je onder de haren me broertje kreeg er vieze bulten van ik hoop dat niemand net als ons zijn vakantie verpest en geld verspild in deze vieze appartement!!!!!!!!!
Gereisd anders in augustus 2016

Spijt

Ahmet, 19-8-2016

Hibiscus appartment, het was niet om aan te zien en we hebben er heel veel spijt van ik raadt dit me vijanden niet eens aan het was een smerig appartment en niet om in te verblijfen ons hele vakantie is verpest we hebben betaald voor 11 dagen en hebben maar 2 nachten overnacht in dit appartment want het was niet om aan te zien we konden amper fatsoenlijk douchen en het toilet was niet te gebruiken we konden niet eens doorspoelen dus mensen a.u.b boek dit appartment nooit van uw leven het personeel toont geen begrip voor niets het is niet wat het lijkt.
Gereisd anders in augustus 2016

super tijd

wouter dolman, 2-8-2015

het is echt een super app en personeel is vriendelijk het is app staan in een rustig omgeving 15 lopen naar het strand het eten is erg goed .ik kan niet anders zeggen het is super verblijf
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super!!!!

Esther, 17-8-2013

Zeer vriendelijk personeel! Schoonmaaksters waren heel lief en appartement werd iedere dag schoon gemaakt en de bedden verschoond. Eten was prima, ik snap de negatieve meningingen niet! Rijst, patatjes en vlees, niks mis mee. Met de dolmus kun je makkelijk overal komen..zee, strand en het centrum. Fontein is een aanrader. Bij de receptie zijn ze behulpzaam en het personeel is zeer kindvriendelijk. Ik heb last gehad van mijn oren dus niet teveel onder water. Verder alles prima! Dikke 10!!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Dit nooit meer

fam richters, 9-8-2013

Wat ik niet begrijp is dat de recenties zo uit een lopen. Ik kan niet begrijpen dat iemand hier een plezierige vakantie heeft kunnen vieren. Misschien ligt het eraan in welke lokatie je geplaatst wordt. Nou ik kan je vertellen dat het echt onprettig is geweest; - onvriendelijk personeel, personeel wat sommige bezoekers voorkeursbehandelingen geeft, voedselvergiftiging op de eerste dag, omdat we hadden gevraagd nog wat te kunnen eten op de dag van aankomst, dat hadden we beter niet kunnen doen. eten was oud en toen we de onverzorgde vieze kok naar buiten zagen komen hadden we erg veel spijt er iets gegeten te hebben. Daarnaast stond de muziek er echt elke dag veelste hard aan en was erg eenzijdig, hard-core. schoonmaaksters waren vriendelijk. rest van het personeel verdiend het echt niet om te mogen werken in de dienstverlening; geen kwaliteit en klantvriendelijkheid. Echt heel blij dat we weer naar huis konden na een week!
Gereisd met partner in augustus 2012

niet echt klantgericht/-vriendelijk

meneer Stravers, 26-7-2013

Slechte ontvangst - zeer lang wachten op eten - eten wat de post schaft (geen keuze) - airco niet in prijs inbegrepen
Gereisd met partner in juli 2013

prima vakantie gehad

chris, 8-9-2012

hadden een erg ruim appartement. Goed schoon gemaakt, elke 3 dagen schone handdoeken en beddengoed. Helemaal oke.

Afstand naar strand/boulevard is vrij ver maar wij hebben dit gewoon vaak gelopen. vooral 's avonds was dit heerlijk om te doen. Overdag een dolmus voor 2 lira p.p. (iets minder dan €1,=) omdat het osm te heet was om te lopen. Donderdag markt druk maar leuk om mee te maken. Boulevard is prachtih en vol met goede restaurants.

Enigste minpunt van Hibiscus is de harde muziek van de bar.

Al met al een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

Super vakantie gehad.

Elke, 23-7-2012

(Wij zaten in het hibscus apart:)

Het appartement is eenvoudig maar prima ingericht. Elke dag wordt de vloer en toilet schoon gemaakt. Eén keer per week krijg je schone handdoeken en wordt je bed verschoont. Het appartement is ongeveer 30 minuten lopen van het strand, maar er is een dolmus (busje) op een afstand van 5 minuten lopen die je naar het strand kan brengen of waar dan ook. Het eten bij het appartement is goedkoop en erg lekker. Als je reis boekt via touroperator krijg je persoonlijke uitleg wat van excursie je kunt ondernemen in de omgeving en wat er verder te doen is.

's avonds loopt er rondom hibiscus bewaking rond voor controle.

In de omgeving is genoeg te doen wij vonden met name de excursie naar rhodos erg mooi en jeefsafari met sunset was erg mooi.

Gereisd met partner in juli 2012

heerlijke vakantie gehad!

nikki, 8-3-2012

vorige zomer 15 dagen naar app hibiscus samen met mijn vriend (20 jr). ligging erg fijn: op de boulevard zijn tot snachts shows met hoop herrie, maar hib. hier 10 m lopen (max!) vanaf lag, hadden wij daar helemaal geen last van&konden normaal slapen. barstreet heel leuk om eens heen te gaan (met dolmus, 30min is soms te warm voor). wij zijn 2x uitgegaan. verder was het zwembad erg lekker, was altijd plek op een ligbedje en parasol en ze draaien er muziek (top 40, je moet ervan houden). er liggen opblaasbare dingen in het water wat wij erg leuk vonden (bal, ligbedje). kamer zelf was heel ruim, moskee hoor je wel (wen je aan) en een lekker balkon. zeker aan te raden ook door de prijs/kwaliteit verhouding. keuken was prima, maar restaurantjes zijn zo goedkoop dat wij maar 2x hebben gekookt. een koelkast is echt een must have! heerlijk om een glaasje koude cola op je balkon te drinken. wij hadden 2 aparte bedden maar die hadden we tegen elkaar geschoven. hibiscus vonden wij echt top!
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hibiscus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hibiscus in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hibiscus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hibiscus scoort een 6.84 uit 10 op basis van 63 reviews.