Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hermes*** bij :

1 review over Hotel Hermes in het Nederlands

matigjes

Mart en Marga Eijsbouts, 4-8-2010

Men wil enorm zijn best doen, personeel erg opdringerig.

Van management is geen sprake. Met ontbijt naar Turkse begrippen niks mis.

Als je 's avonds hier wilt eten, let dan wel op dat je datgene krijgt waarvoor je hebt betaald. T.a.v. drankjes die je gebruikt, één goede raad: houd het wel in de gaten en betaal iedere keer als je bestelt, anders gaat het geheid mis. We hebben vier keer in hotel gegeten (op vrijdag echt wel hele goeie barbecue, dank aan aardige kok), maar kregen van de vier keer wel twee keer rekening dat we (en we waren met z'n tweeën) vier maaltijden hadden gebruikt. Let ook op "buy one, get one free" (bogof), je gaat hiermee de mist in. Voor mijn gevoel is dit pure "verneukerij".

Personeel niet erg attent hierop, we hebben dat meerdere keren ervaren. Entertainment is belangrijker voor personeel dan voor gasten. Er wordt slecht schoongemaakt. Telefoon en tv op kamer? helemáál niet dus. Voor ons eerste maar ook laatste keer !

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hermes scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.