Beoordelingen Aparthotel Halici Holiday Village****

Halici Holiday Village****
583 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Halici Holiday Village****
Çam Sok. No: 1, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Halici Holiday Village**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Halici Holiday Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Halici Holiday Village scoort een 7,3 uit 10, op basis van 583 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Halici Holiday Village**** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Halici Holiday Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Halici Holiday Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 253 vakantiefoto's van Aparthotel Halici Holiday Village**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Aparthotel Halici Holiday Village**** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,5
5,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Schoon, maar over de houdbaarheidsdatum"vertalen
HaVe
6,0

19-9-2013 We boekten zeer lastminute, was op zich niet onze keuze, want die vonden we even niet, dus geboekt. Maar gelet op prijs, heerlijke vakantie gehad. Met minimaal in hotel vertoeft.

bedden 1 oke, 1 niet oke
over de bruikbaarheidsdatum, maar wel schoon
klacht; stoel kapot op balkon niet verholpen
snackbar zwembad uit gebruik, erg rommelig

laatste dag, al uitgeboekt, maar gelet op late vlucht, gewoon even douchen in beschikbare kame !+

tip: de prijzen op de luchthaven zijn met name als je met EURO betaalt eeerrrggg hoog ! Bij aankomst, vooral als je voor douane bij kiosk wat besteld, dus handig wat T-Lira;s beschikbaar te hebben, of even geduld.

met partner, Sept. 2013
"Bijzonder goed hotel maar met erg veel trappen."vertalen
BikeBizz
6,0

2-10-2013 Het hotel is tegen een berg gelegen met erg veel trappen en gedateerd, de kamers worden zo goed als mogenlijk is schoon gehouden de handdoeken als je ze op de grond legt worden elke dag gewisseld, het personeel is vriendelijk, en aan de receptie wordt je correct te woord gestaan.al het eten is in buffetvorm, zeer goed en er is ruime keuze,
Aan de bar wordt echte cola en sinas etc geschonken, ook op het bier en de sterke drank wordt hier niet bespaard.
Het zwembad heeft genoeg ligbedjes en wordt regelmatig schoongemaakt.
Het complex ligt hoog en heeft onvoorstelbaar veel trapjes, voor mensen die slecht te been zijn is dit dan ook niet aan te raden.

"Teleurstellend"vertalen
Tom Hendrix
1,0

12-9-2013 We werden bij aankomt in het gebouw buiten het resort geplaatst. Daar was het rommelig, vies en verouderd. Snachts lagen er schreeuwende bezopen russen in het zwembad, helaas geen personeel in dat gedeelte aanwezig waardoor het lang door ging. Volgende dag beklaagd bij de receptie en een kamer gekregen binnen het resort. Deze was in ieder geval stukken beter. Helaas ook binnen het resort veel rotzooi van lege pizza dozen, flesjes tot borden met etensresten. Na een week stond dit er nog allemaal. Beddengoed en handdoeken inderdaad vol gaten en gore vlekken. Tot overmaat van ramp ook geld van onze kamer gestolen dat in een beurs in het nachtkastje onder een stapel sokken lag. Hoe langer de vakantie vorderde hoe vaker we hoorden dat dit ook bij anderen was gebeurd. Management speelt de grote onschuld.

"Smerig"vertalen
jos Filius
4,0
2,0

4-9-2013 Ik ga al jaren naar Turkije en heb nog nooit de behoefte gehad om een commentaar op Zoover te zetten. Nu wel!!
Hotel gedateerd, maar prima. Eten erg goed. Personeel niet het allerbeste maar niet storend.
Geen Animate. Geen tv op kamers (niet erg, maar staat wel vermeld). 1 groot zwembad met de hele dag (harde) top 40 muziek.
Kleiner zwembad bij bijgebouw: zwembad zelf schoon. Maar om het zwembad rotzooi en Vuil. erg vuil. Wordt nooit opgeruimd of schoongemaakt. Bekers worden incidenteel opgeruimd. Handdoeken hebben 2 weken in allerlei hoekjes gelegen. Oud opblaasmateriaal (en dus ook lek) bleef twee om en in het zwembad gelegen. Ondanks 2 x een klacht te hebben ingediend werd er niets gedaan. Dame bij de poolbar, deed absoluut helemaal niks. Zit van 10 tot 17 uur op een stoel en schenkt af en toe een drankje in.
Het is er zo vuil, dat zelfs ik me zorgen maakte om de gezondheid.
Sorry, maar nooit meer naar Halici, en ik raad U ook aan om een ander hotel te zoeken.

"Heerlijke vakantie!"vertalen
Nancy
6,0

23-8-2013 Net terug van 15 dagen Halici Semera. De huisjes zijn wat verouderd met wat gebreken, maar het is er schoon. In de handdoeken en lakens zaten gaten en vlekken. Wij zaten helemaal bovenaan met een geweldig uitzicht! Het hotel heeft een heerlijk zwembad. Jammer genoeg te weinig parasols en erg jammer dat er 's avonds laat al bedjes gereserveerd worden. Je moet er 's ochtends echt vroeg bij zijn. Het eten is echt heerlijk! Lekker vers en goed van temperatuur. Het drinken was soms lauw en ze spoelen de bekers alleen om, erg smerig! Van het animatieteam hadden wij meer verwacht, stelt echt niks voor. Je ziet ze alleen maar verschijnen als het etenstijd is. Ook geen avondshows. Geen idee wat ze de hele dag doen. Het hotel heeft wel veel trappen, maar dat wisten we van te voren. Het centrum is erg goed te bereiken. De heuvel af lopen en je staat in de hoofdstraat. Daar kun je de dolmus pakken naar het centrum. Ook is het strand dichtbij. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

met vrienden, Aug. 2013
"Geweldige vakantie!"vertalen
B.
8,0

12-11-2013 Ik snap niets van alle slechte reacties! Wij zijn in het hoogseizoen van 2013 in dit hotel geweest en hebben een top vakantie gehad! Het personeel was vriendelijk en deed hun best om Engels te praten. De kamers waren gedateerd maar schoon. Er zijn veel trappen maar dit is van te voren bekend, wij waren alleen maar blij om wat beweging te hebben op vakantie! Het eten was super lekker en heel gevarieerd! 1x in de week is al het eten typisch turks. Het personeel in het restaurant was super gezellig en gingen af en toe met ons mee naar barstreet. Deze jongens werken van 5u 's ochtends tot 22.30u 's avonds en hiervoor verdienen ze +- 100 euro per maand. Ik heb ze niet één keer horen klagen! Het uitzicht vanuit het hotel kan niet mooier. Je kijkt zo de zee op en ziet dagelijks paragliders. Wij lagen in het complex met de familiekamers. Hierbij was een apart zwembad. Voor snacktime en lunch moesten we dan wel naar het hoofdcomplex. Echt een super vakantie gehad!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Leuke village met geweldig uitzicht"vertalen
Ronald
4,0

31-7-2013 Net terug uit mamaris halici Holiday Village.
De Village heeft een geweldig uitzicht over zee. Het eten is variabel en goed.Voor de oudere jeugd is er genoeg te doen in Mamaris en wordt vanuit de Village goed geregeld.
Mamaris is een leuke stad en de prijzen zijn zeker niet duur.
Als je van luxe houdt is het zeker geen aanrader want de kamers zijn zeer gedateerd maar wel schoon.
In de avond waait er een zachte bries zodat het erg aangenaam is. personeel is vriendelijk en al met al kunen we hier zeer geslaagd op terug kijken.
ps: zorg dat je conditie op peil is want die trappen zijn kuitenbijters.

met vrienden, Juli 2013
"Fantastische Hotel. Snap het commentaar niet!"vertalen
Tessa
3,0

19-9-2013 Ik ben hier in juli 11 dagen met mijn beste vriendin geweest. We hadden een super kamer met uitzicht over heel Marmaris. Het personeel was vriendelijk en erg behulpzaam. Er was altijd keus genoeg qua eten en het eten was ook echt lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

met partner, Juli 2013
".. In het hoogseizoen te veel jongeren"vertalen
Petra
2,0

13-8-2013 Het hotel ligt mooi en rustig. Veel trappen maar dat was bekend.
De kamers zijn gedateerd en de bedden TE hard.
Eten is goed allen weinig variatie dus op een gegeven moment ken je het buffet wel. Personeel is vriendelijk spreken alleen geen Engels.
Onze eerste week was rustig heerlijk tweede week veel jongeren die voor overlast zorgen en daar doen ze jammer genoeg niets aan. De barmedewerkers werken niet altijd hygiënisch glazen worden niet gewassen allen even snel onder de kraan omgespoeld . Marmaris is prachtig veel te doen voor iedereen wat wils. Het hotel is geen 3 sterren waard.

met partner, Juli 2013
"Fantastisch Hotel!"vertalen
Jeffry
9,0

22-7-2013 We kregen een kamer met uitzicht over de zee. Als we op het balkon stonden konden we mooi over de boulevard heen kijken.

De service van het personeel is ontzettend goed. Je hoeft maar te vragen of ze iets voor je willen doen en het is binnen 1 minuut gebeurt.

Het eten in het hotel was ontzettend lekker en netjes op temperatuurt. Ook voor de moeilijke eter was er vanalles om op te scheppen. Veel variatie in de gerechten en ook iedere dag weer een heerlijke soep.

Het animatieteam was ontzettend leuk en verdient wat ons betreft een dik compliment. Elke dag zorgde ze ook voor een leuke avondshow. Er was zelfs Nederlands sprekende animatie aanwezig.

De paar nadelen van het hotel:

- Veel trappen.
- Geen cocktails.

Maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding krijgt dit hotel van ons een dikke 9.

Een echter aanrader!!!

Misschien een zeer positieve reactie, maar dit was de leukste vakantie die wij tot nu toe in onze levens hebben gehad en ook een positivie ervaring mag gedeeld worden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?