Hotel Gultekin Enjoy **

Gultekin Enjoy

Matig

1 review over Hotel Gultekin Enjoy in het Nederlands

Wilma, 10-9-2006

Ben er in agustus geweest erg klein hotel kleine kamers. Had logies ontbijt wat bestond uit een bordje met komkommer, tomaat een stukje kaas en wat brood stond al gewoon klaar op een bordje elke ochtend hetzelfde!! Koffie of thee dat was het. Het hotel ligt in een wijk met woonhuizen helemaal aan het eind van Marmaris waar de weg naar Icmeler begint. Schoonmaak was absoluut niet optimaal vieze handdoeken werden weggehaald maar kreeg geen schone ja,nadat ik erom

gevraagd had. Het hotel word gerund door turkse mensen niet al te vriendelijk en spreken alleen turks of duits. Had het geboekt bij Touroperator (dit was overigens prima) Ok het was niet al te duur iets van 400 euro maar ik geloof dat je voor die prijs wel iets beters kunt krijgen. je moest ook alles met de Dolmus doen omdat het zover weg van alles was. Ging altijd naar het strand in Icmeler is een mooier strand dan in Marmaris. het hotel is dus absoluut geen aanrader ik was alleen.

Gereisd alleenreizend in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gultekin Enjoy in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gultekin Enjoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gultekin Enjoy scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.