Hotel Green Nature Resort & Spa *****

Green Nature Resort & Spa
7,4

104 tips over Green Nature Resort & Spa

Angelina, 6-9-2015

Vlakbij zit restaurant Emporium hier kan je goed eten voor goeie prijs. Ook jan de wit kan je goed eten.

Wifi bij de receptie maar ook bij het zwembad, gewoon goed.

Neem de boottrip naar turtle beach,incl modderbad erg leuk.

Bij de bar van het kleine zwembad zit dame gozleme te maken, moet je proberen erg lekker (met suiker, feta, spinazie, aardappel of gehakt (onze favoriet).

eline18, 11-8-2015
Geef het personeel van de ligbedjes wat fooi, en hij houd de periode waarin je verblijft de bedjes vrij!!
Jose, 6-8-2015
Ga lekker savonds eten in mamaris bij Jan de Wit! Zeer goed eten vriendelijke bediening en voor zeer schappelijke prijs!!

Johan, 12-7-2015
Neem voldoende geld mee, om obers, personeel , kamermeisjes om te kopen, zodoende een betere service te krijgen, na zoveel jaar in Turkije op reis te zijn geweest, nooit verwacht dat dit nog bestond in een hotel.
Lieke, 24-11-2014
Een eindje van het hotel zit het restaurant ´The Britisch Corner´. Als je een avondje ergens anders wil eten echt een aanrader. Deze zit op loopafstand maar je kunt er ook goedkoop met de taxi heen. Heerlijk eten, ook veel keus voor vegetariers!
Kolonist, 29-10-2014

Huur een scooter bij pasa( wel dooronderhandelen)

Op de tweede verdieping is de terrace bar(goeie service en gezellig) maar hier moet je wel betalen. Prima gezien de alternatieven

H. De Vries, 19-10-2014
In Icmeler is alleen nog groente en fruitmarkt dus voor kleding etc. naar de markt in Marmaris. Dit is ook een hele leuke plaats om te bezoeken.
NOTEBOOM, 15-10-2014

min punt het zwembad binnen en buiten veel te koud en moeilijk wanneer je beperkt ben in te bewegen.

Wij gaan zeker terug want prijs/kwaliteit is dit zeker heel goed

Joey Croonenbroek, 3-10-2014
Let op met de prijzen in Marmaris, er wordt (net als in veel landen) veel meer gevraagd voor artikelen dan dat ze waard zijn.
Boudara, 11-9-2014
Bar Street is leuk om een keer gezien te hebben. Bij sommige discotheken kunnen ze echter wel opdringerig zijn. Zo werden we er bij 2 achtervolgd door een medewerker en werden we meerdere malen gevraagd of we wat wilden bestellen, terwijl we net binnen waren.