Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1696 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1696 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 961 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1639 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1696 beoordelingen
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Gewoon een goed hotel"vertalen
Marcha Henke
9,0

21-07-2014 Net terug van 13 dagen.We zaten in het hoofdgebouw,vloerbedekking niet heel praktisch,de badkamer zat wat schimmel.Bedden goed te slapen.
De zwembaden onwijs schoon,(niets gehoord over ooronstekingen oid),in zowel het restaurant binnen en buiten,na elke maaltijd,werden alle stoelen op de tafel gezet,en daaronder gedweild!(dus 3x pd!)
de mannetjes bij het zwembed een paar lires geven,en je hoeft je bed er niet vroeg uit,of een "goed'" plekje te hebben.
De animatie was mwah..heel aardig,als je niet mee wilde doen,lieten ze je met rust. S'avonds was de animatie erg amateuristisch(maar onze zoon vond het geweldig!:))Maar goed,stukje lopen,en je zit op de boulevard.
Het eten was echt goed!Constant vers(&warm) aangevuld(en ik ben echt een zeur als het daar om gaat),volop keus!Alleen maar 3dagen tussen 19-21 ijs,vond ik(voor een 5sterren hotel)belachelijk!Rijen dik omdat je zelf moest scheppen,heerlijke vakantie voor redelijke prijs die we betaald hebben!

met partner, 2014
"Goed qua prijs/kwaliteit maar niet nogmaals"vertalen
Rick
7,0

05-07-2014 Vannacht teruggekomen van 10 fijne daagjes Marmaris. We zaten in het hoofdgebouw (resortkamer) en deze zijn prima, niet luxe maar het is te doen. Wel deed overigens bij aankomst de airco, de koelkast en de balkon deur het niet. Maar na dit bij de receptie aangegeven te hebben is dit netjes opgelost. We hadden een balkon met uitzicht op de ingang en een parkeerplaats, veel lawaai van vrachtwagens en bussen. Het eten in dit hotel is goed, er is genoeg keuze en het is warm. Wel is het erg massaal en is het wel altijd zoeken voor een plekje. Doordat het zo massaal is zijn ook de obers altijd druk en zo werd bij ons de tafel niet vaak afgehaald en stond het eten van de vorige eters nog op tafel.De zwembaden zijn leuk, wel ijskoud.. Her water bij ons plaatselijke zwembad in het "koude bad" is nog warmer.. Ook word hier aan het fenomeen handdoekjes leggen gedaan.Ook personeel werkt hier aan mee en legt voor een paar lira je handdoek neer op 1e rij.Goed voor 't geld maar zijn betere 5 sterren

met vrienden, Juni 2014
"Top vakantie"vertalen
Brandon
8,0

10-07-2014 om te beginnen was het een hartstikke leuke vakantie.
We hebben elke dag heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk"
Uitgaan is top in marmaris overal rijden dolmussen waar je maximaal 2,50 in lira.
Alles is ook makkelijk bereikbaar.
Zorg er wel voor dat je je accomodatie bandje van je hotel niet opvallend laat zien want, ze kennen aardig wat trucs om je de winkel in te laten komen. Zorg dat je ook kan afdingen voordat je weggaat.

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
stephanie
7,0

28-06-2014 Vandaag zijn we teruggekomen uit Green Nature. We hebben een leuke vakantie gehad maar zouden niet nog eens terug gaan naar dit hotel. We hadden een resort kamer. Na drie nachten hebben we om een andere kamer gevraagd ivm zeer luidruchtige buren. Dit is netjes opgelost door de guest relation.
De vloerbedekking in de kamer vonden we niet ideaal ivm hygiëne. De badkamer was niet schoon. Verder is de kamer prima. Goede bedden die prima sliepen.
Het eten was opzich goed. Het hotel is erg massaal en druk. De eetzaal is echt een vreetschuur.
Ook moet je vroeg (voor 08.00 uur) je bed uit om je handdoek bij het zwembad neer te leggen anders is er geen plek meer.
En laat geen henna tattoo zetten in de shop in het hotel. Niet goedkoop en het ziet er niet mooi uit!!

met partner, Juni 2014
"Prima hotel voor de prijs die je er voor betaald"vertalen
Nico en Ineke
8,0

19-06-2014 We zijn pas terug van 12 dagen Green Nature. De hotelkamer was prima, we zaten in het Resort gedeelte, Alleen de vloerbedekking vinden we iets minder mbt hygiene, Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed, gevarieerd. Alleen was het erg massaal. Nu zaten we in het voorseizoen ik moet er niet aan denken hoe het in het hoogseizoen is. Zwembaden zijn prima. Je kan altijd een parasol vragen aan de mannen die bij het zwembad horen. Ze zetten dan de parasol op voor je en zijn erg vriendelijk. Ligbedjes zijn er genoeg. De Hamam op het complex was erg lekker en voordeel dat het bij het hotel is, is dat je niet een halve dag kwijt bent .Ligging is iets minder maar het hotel uitlopen en je komt op de hoofdstraat daar rijden de dolmus busjes af en aan. Dagtochtjes kan je prima boeken bij de plaatselijke Travel agentschappen. als je naar de hoofdstraat loopt zit er al 1 halverwege. Je kan in Green Nature prima vakantie vieren ondanks de negatieve berichten

"Super resort"vertalen
Michel Rikken
9,0

03-07-2014 Het hotel/resort was echt super,we zijn ipv het oude gedeelte naar het nieuwe gedeelte geboekt,we hadden een familiekamer met bubbelbad het is alleen jammer dat er geen deur tussen de slaapkamers zit en dat de balkons aan de kleine kant zijn.het oude gedeelte is ook helemaal opgeknapt aan de binnenkant kwa interieur.we hebben een top vakantie gehad en gaan graag nog eens terug,de animatie is er goed en wendy die daar werkt helpt je graag waar ze kan ze is belgie's maar spreekt alle talen kortom een mooi hotel/resort voor een mooie vakantie/prijs

Juni 2014
"Top hotel!"vertalen
Wendy Jacobs
10,0

29-06-2014 Ik ben hier van 17 t/m 24 juni geweest en ik heb het heerlijk gehad! We zaten in het oude gedeelte, dit is inderdaad wat aan vervanging toe maar het is zeker niet vies, zoals sommigen hier zeggen. Ook lees ik dat het eten vaak koud is en eentonig, ook dit is zeker niet waar! Elke avond kon je uit iets anders kiezen, ik heb het nog nooit zo uitgebreid meegemaakt! Personeel is ontzettend vriendelijk. Die mensen die er over klagen dat het personeel ook niet vriendelijk is die hebben denk ik zelf een grote mond tegen ze gegeven, dan kan je verwachten dat ze je net zo behandelen en terecht! Die mensen doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Ik ga zeker nog een keer terug en mensen, trek jullie niets aan van de negatieve reacties, dit klopt echt niet!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Veel te massaal voor ons"vertalen
Ingrid
8,0

17-06-2014 Zojuist teruggekeerd van twee weken green nature. Is 5 dagen te lang. Op een gegeven moment ben je totaal uitgekeken op vooral het eten.
Eten zowieso erg massaal ( vreetschuur), veelal koud en doordrenkt van de olie, en na 20.00 niet meer aangevuld. Kamer achterstallig onderhoud (airco, badkamer). Zwembaden mooi en groot, wij misten wel een leuk kleuterbad. Wat mij erg stoorde, was de verschrikkelijke klereherrie bij het zwembad de hele dag, en de herrie bij de poolbar 's avonds zodat rustig op balkon zitten niet mogelijk was. Gelukkig na een aantal dagen een roomchange gevraagd en gekregen, anders had dat onze hele vakantie verpest...
Al met al gaan wij hier niet meer terug.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Slecht hotel hier komen wij NOOIT weer!!"vertalen
Sterken
3,0
4,0

26-06-2014 Kamer; slecht, kapotte onveilige baby bedjes, vieze vloerbedekking en oud. Luxere kamers tegen bijbetaling ook slecht! Eten; slecht, lauw, alles komt uit frituur. Zieke mensen waarvan 1 zwanger! Lift; angstaanjagend, dagelijks een lift kapot, blijft hangen deuren die niet open gaan. Kidsclub; zeer slecht! Niet vriendelijk op een na, weigeren kinderen omdat ze op 2 weken na geen 4 jr. zijn, ze zijn geen oppas was hun antw. Tv kijken vinden wij geen kidsclub! Op vr avond kidsparty erg slecht geregeld! Show komt heel laat dagelijks 21:00u op vr. is er een party met knutselen, dit tegen betaling. Na betalen moesten ze in 15 min alles af hebben, wat niet haalbaar was! Toen kwam eerst 'n show en dan mochten ze t afmaken. Het was 22:15 u, geen tijd voor kinderen! Wij hebben t afgemaakt vlogen die nacht naar huis, na flink woorden gehad te hebben met het team, ze kregen een grote mond! Andere kindjes zaten met 'n halve tekening moe de wachten. Entertainment is belachelijk te druk met zichzelf

met partner, Juni 2014
"Eens maar nooit meer!!"vertalen
Michel
4,0

27-06-2014 Zakelijke incheck. Inschrijven, pasje mee. Kregen wel een kaartje mee met overzicht waar en hoe laat gegeten kon worden. Verder geen uitleg wat waar te vinden was. Ook niet van jongen die ons naar de kamer bracht. Op kamer geen boek met uitleg. Rolstoelkamer geboekt. Redelijk toegankelijk Badkamer drama. Na douchen stond letterlijk badkamer blank. Om toilet en wasbak bereikbaar te houden elke ochtend barricade opgeworpen van handdoeken om het douchegedeelte.Bleek dat er een kantoor was omgebouwd tot rolstoelkamer. Geen balkon, uitzicht op parkeerplaats en onder het raam een constant loeiende airo. Eten dramatisch! Vaak koud en lauw en erg eentonig! Zwembad sluit om 18u terwijl er nog volop zon is en het personeel begint om 16.45u de parasols al op te ruimen. Daarna de 'pret'; entertainment is er nauwelijks, disco gesloten. Hotel loopt dan ook 's avonds leeg naar bars. Gelukkig aan het eind van de straat Picassobar gevonden waar het wel gezellig was en het eten wél te eten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?