Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1764 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1764 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1006 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1698 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1764 beoordelingen
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Lieke
8,0

24-11-2014 Het hotel is erg groot, dat merk je vooral met het eten. Als je niet van massaal houdt, kun je beter niet naar dit hotel gaan. Verder vonden wij het prima. Het eten was gevarieerd, de ene keer wat beter dan de andere keer. Ook als vegetarier heb ik prima kunnen eten in dit hotel. Animatie was matig, tegenover wat wij hebben gezien in andere Turkse hotels. Maar het animatieteam deed wel hun best.
De negatieve reacties hier op zoover vind ik erg overdreven. Wij hebben een leuke en goede vakantie gehad in dit hotel!

Met een groep, Okt. 2014
"Super hotel"vertalen
H. De Vries
9,0

19-10-2014 Net terug van een heerlijke vakantie in Green Nature. Wij waren met het hele gezin, kinderen en kleinkinderen en hebben enorm genoten.
Super vriendelijk personeel, heel goed eten en ook de kamers waren goed verzorgd. Wij vinden dit hotel echt een aanrader en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Met partner, Okt. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Janny Renes
4,0
10,0
7,0

09-11-2014 Nee voor ons nooit meer,er is dus niemand ergens op let.Eten met mensen met blote lijven ,in zwemkleding afschuwelijk.Kinderen mogen daar alles binnen voetballen schreeuwen zelfs s,nachts om 2uur heel gewoon.Het eten is niet van een 5sterren hotel.Prive strand nou dan wel je beurs mee nemen,steeds maar vragen wil je drinken,eten.Het is niet dat we niet weten waar het over gaat,komen al 25jaar in Turkije zeker 2 tot 3 x per jaar.

Alleenreizend, Okt. 2014
"Prima plek als je goedkoop op vakantie wil"vertalen
Kolonist
3,0
4,0
8,0

29-10-2014 Prima prijs kwaliteit zeker als je van bingo en karaoke houdt en het niet erg vindt om je eigen drankje te halen en uit plastic bekertjes te drinken. Je moet ook in een rij staan om je drankje te krijgen. Er was een upgrade mogelijk naar het green diamond resort en ik ben blij dat ik hiervan gebruik heb gemaakt

"Heerlijk"vertalen
Bekkema
7,0

29-09-2014 Een mooi hotel maar erg groot voor ons. Het eten was er goed waren er in september maar moet er niet aan denken om hier het hoogseizoen te zitten want dat zal er bj het eten wachtrijen staan. De prijs is heel voordelig eigenlijk erg goedkoop voor zo'n hotel. Internet daar moet je niet veel van verwachten eigenlijk geheel niks alleen in de lobby(nieuwbouw) te verkrijgen maar een pagina downlowden kan een eeuwigheid duren en dan praat ik niet over minuten maar over kwartieren.Kamers zijn er mooi maar door de massa is het heel gehorig dit is zeker geen hotel voor de slechte inslaper want na 02.00 uur loopt het hotel vol vanuit de Disco. De lokatie is mooi en Mamaris prachtig

"Dit nooit meer."vertalen
de Ruijter
8,0

18-10-2014 Jammer voor dit best wel goede hotel ,ook animatie stelde niets voor helaas dit hotel nooit meer vanwege de herrie en aso,s. uit engeland,dronken,vechten en veel lawaai s,nachts.Kamers goed schoon en eten prima.

"Wauw!"vertalen
Joey Croonenbroek
8,0

03-10-2014 Samen met vriendin (22, 23jr) 11 dagen in het club gedeelte gezeten. We hadden een grote en mooie kamer die dagelijks werd schoongemaakt.

Het resort is erg mooi en we hebben geen moeite gehad met het vinden van een plek bij het zwembad. personeel is de hele dag hard aan het werk om alles schoon te houden, zodra iets omvalt wordt het snel schoongemaakt. Bijna al het personeel was in voor een grapje en regelmatig met mensen van het animatieteam en barpersoneel gepraat, de meest spreken goed engels.

Het beste in het resort vonden wij het animatie team die elke dag om 10:00 al bezig zijn met het entertainen van gasten, leuke spellen, gezellig om mee te kletsen, 's avonds is er een leuke bingo en dagelijks een show, tevens zijn er voetbal, volleybal, waterpolo en tafeltenniswedstrijden.

Let op: als je zelf saai bent, geen humor hebt en een zeurkous bent moet je hier niet zijn. Als je op zoek bent naar een leuke gezellige en actieve vakantie kun je hier zeker terecht.

"Goede prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Tuğce
7,0

20-09-2014 Je krijgt waar je voor betaald...
Als je een superdeluxe hotel verwacht, boek dan maar iets anders.
Voor wat je betaald en in ruil krijgt is dit hotel een aanrader.
Wees vriendelijk naar het personeel toe en je krijgt alles van ze gedaan, ook zonder fooien geven. Jammer genoeg zijn het de toeristen zelf die denken dat ze eigenaar van het hotel zijn en de werkers zonder respect behandelen.. echt jammer.
Het eten is gevarieerd, elke dag ruime keuze uit kip, runds, vis, etc om het superuitgebreide koude buffet niet te vergeten.
Animatie werkt zich uit de naad om iedereen te plezieren en er wordt wat afgelachen rond het zwembad :-)
Kortom: Als je geen te hoge verwachtingen hebt en je blijft realistisch dan is dit een perfect hotel om te vertoeven.

"Leuke vakantie gehad"vertalen
ruud
9,0

07-10-2014 Mooi hotel over het algemeen vriendelijk personeel, behalve de barkeeper bij de bar naast het tennisveld. Hij dacht dat hij heer en meester was, grote mond tegen mijn vrouw, mensen weigeren drinken te geven. Ook was er een groep mensen met een verstandelijke beperking als zij kwamen in de bar om ook een feestje te vieren zetten de barkeeper de muziek kei hard zodat hij ze kon horen en hij hoopte dat ze dan weer snel weg waren..Tot 2 keer toe bij de manager klacht ingediend en uiteindelijk zou hij santies krijgen. gelukkig waren we niet in nederland anders was ik wel even achter de bar kennis gaan maken want dat gedrag accepteer ik dus niet tegen mijn vrouw. Uiteindelijk hebben we ons nog om laten boeken naar green nature resort en dat was ook een super hotel.

Alleenreizend, 2014
"In oktober 2014 weer"vertalen
Gewoonfranky

14-09-2014 Dit jaar ga ik weer 8 dgn alleen vertoeven in dit hotel
(vorig jaar was super gezellig, leuke mensen ontmoet
Dit jaar maak ik er weer een super vakantie van
snap het geklaag niet
Alles was perfect
wilde er ff tussenuit,vandaar wederom omdat alles perfect was
Ja er is altijd wel wat te klagen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?