Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1719 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1719 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 961 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1660 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1719 beoordelingen
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
Sandra
7,0

19-08-2014 Terug van 10 dagen in dit hotel. Absoluut geen aanrader. Dit hotel is 3 sterren waard i.p.v. 5...
Onvriendelijk personeel, spraken slecht Engels.
Weinig wisseling in het eten, veelal koud en/of niet gaar. We kregen zelfs een wesp in het gebakken ei. Toen we het personeel daarop attendeerde, haalde ze de wesp eruit en kregen we wel dat gebakken ei!
Schoonmaak slecht, bedden niet verschoond in 10 dagen, schoonmaakster ging bij ons naar het toilet! Hadden bij aankomst een sprei op bed met witte vlekken (!) erin.
Slechte wifi in de lobby, op de kamers geen wifi.
Na 0.00 uur betalen voor het drinken.
Wij gaan hier nooit meer naar toe.

met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer! Geen 5 sterren resort. Misschien 3"vertalen
N. Koolmoes
4,0

18-08-2014 Slecht hotel met veel onvriendelijke of chagrijnige personeelsleden. Bij inchecken in de middag nog geen kamers gereserveerd (4stuks). De kamers die we kregen over het hele hotel en alle verdiepingen verdeeld. Dus totaal geen rekening gehouden met de voorkeur boeking. Geen bedjes op een normale manier bij het zwembad te krijgen. Alle bedden langs de rand van het bad en die daar omheen, worden door het zwembad personeel afgelegd met handdoeken. Tegen betaling is er dan wel aan een plekje te komen. Aso gewoon. Veel bedjes en parasols zijn kapot en erg smerig, maar worden gewoon uitgegeven. Een vrouw gespiest in haar zij door een ballijn van een parasol die weg waaide, omdat je de parasols niet goed vast kan zetten. Levens gevaarlijk om aan het zwembad te liggen. Onder de bedden langs het zwembad is het een opeenhoping van vuil. Peuken, papier, bekertjes etc.
Zwemwater van slechte kwaliteit. Altijd troebel. In het hotel is het bloedheet, airco op de kamers erg slecht.en nog veel meer

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima hoor"vertalen
Laila
8,0

10-08-2014 Ondanks wat mindere revieuws, prima gehad hoor, geen wespen maar bijen. Irritant maar op zich geen probleem. "gasten "zijn gewoon niet netjes. Laten overal drinken en eten staan, tja daar komt ongedierte op af. Personeel super hardwerkend en keurig netjes. We hebben niemand hoeven te betalen en werden netjes behandeld. Het is geen "golfresort", maar een mooie mix tussen goed resort en 's avonds veel te doen in de omgeving. Zeker voor de jeugd 18+ een top resort. En kom je beetje op tijd je bed uit, eten gewoon goed en warm!! Club kamer, voegen beschadigd dus lijkt op schimmel, is het niet! Resort kamer, gewoon netjes, niet echt een groot verschil met clubkamer . Problemen werden direct en netjes opgelost!!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"1 keer maar niet meer"vertalen
wim van dam
1,0
1,0

18-08-2014 Ben net terug van green nature als ik eerlijk ben kunnen ze die 5 de ster weg halen zeg niet dat het slecht is ook niet maar verdienen de 5de ster niet eten was goed was warm veel maar na paar dagen kip ga je zelf bijna tokken maar werd altijd goed opgemaakt en smaakte erg goed dan de kamers pfff mensen neem oordopjes mee want je hoort echt alles ALLES muren zijn papier wifi in lobby erg slecht maar komt omdat iedereen erop zit dus logisch teveel mensen voor de zwembaden we kwamen aan in de middag kamer nog niet klaar uurtje moeten wachten oke kan maar bij een echte 5 sterren heb je dat niet kinderen moeten voor ijsje betalen bedjes aan zwembad worden al heel vroeg handdoeken neer gelegt maar meer door het turkse mannetje die van de parasols en dan helpt hij je aan plekje tegen kleine vergoeding hihi wel slim en je kan uitslapen wij vonden het erg druk te klein voor al die mensen al met goed naar ons zin gehad hoor mensen je kan je goed vermaken denk zeg ff de minpunten voor jullie gr

met partner, Juli 2014
"Heel goed hotel"vertalen
amy
10,0

01-08-2014 Echt 'n super goed hotel. Wij zaten in het hoofdgebouw (resortkamer), genoeg ruimte en een balkon met uitzicht op het zwembad. Super leuke animatie, er is de hele dag door genoeg te doen voor jong en oud. Eten was voor iedereen wat wils, obers werken erg hard en alles wordt super goed schoongemaakt. Enige minpuntje is dat om 8 uur in de ochtend alle zwembad bedden al bezet waren, maar dat is niet alleen in dit hotel. Op loopafstand van het strand, winkeltjes en de boulevard. Dit hotel is zeker een aanrader.

met partner, Juli 2014
"Geen 5 sterren waard"vertalen
nieke
9,0

07-08-2014 Wij zijn gisteren terug gekomen van een week in dit hotel. Onze kamer (hoofdgebouw) was erg groot&netjes, alleen vloerbedekking vonden we iets minder ivm hygiëne. Ligging is prima, stukje wandelen(10min) naar het strand&winkels. Service vonden wij niet zo goed(tafels niet afruimen, chagrijnig) en wij vonden ook 's avonds tijdens animatie plastic bekers en het niet naar de tafel brengen van drank erg jammer. Het was uiteindelijk prima omdat wij weinig in het hotel zelf waren maar voor ons volgend jaar een ander hotel.

met jonge kinderen, 2014
"Niet 5 sterren waardig"vertalen
van der List
9,0

28-07-2014 Net terug van 12 dagen op Green Nature. Hadden een kleine kamer in bijgebouw boven de achteringang waar iedere nacht de busjes de luidruchtige jeugd terugbrengen van stapavond . Eten was goed en door showcooking ook redelijk warm. Zwembaden goed en temperatuur prima. Wel moet voor bijna alles betaald worden:voor tafeltennis, 30 euro voor kluisje,met sleutel ipv code zodat heel de dag met sleutel aan zwembad zit, wel handdoekservice maar je betaalt wel 10 euro borg voor ieder kaartje. Wi-Fi verbinding die alleen 's morgens goed werrkte. Bij de koffie-automaat in de lobby foambekertjes ipv kop en schotels.. op resort wordt alles in plastic bekers geschonken wat logisch is ivm zwembad maar bekers worden kennelijk met een chemisch middel gereinigd en slecht nagespoeld want alle drank (en vooral de cola) smaakt raar. Is een leuk resort maar van de 5 sterren resorts waar we tot nu toe geweest zijn wel de allerminste!! Door de kleine ergernissen krijg je niet het luxe 5 sterren gevoel

met een groep, Juli 2014
"Geen 5 sterren waart"vertalen
fam 6 personen
10,0

15-08-2014 2 weken in augustus in het resort verbleven. Afstand winkrlstraat is te doen ongeveer 10 min lopen. Stad marmaris is wel zeker 30 min lopen. Zwembad is schoon en lekker koud, eten was slecht weinig variatie veel is koud en vullen weinig bij. Ook te weinig tafels doordat er te veel mensen verblijven. Kamers waren prima te doen ook veel Nederlands in het hotel. Maramros leuke stad voor jong en oud

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi hotel wel erg massaal"vertalen
paul
7,0

03-08-2014 Mooi hotel erg massaal(veel te veel mensen).
Kamers in Club gedeelte waar wij lagen wel erg verouderd maar netjes.
Het eten in restaurant gevarieerd maar veel te veel kip,weinig warme groenten variatie.Aan de zwembaden genoeg bedjes als je maar op tijd een handoek neerlegde dus na 7 uur anders halen ze je handdoek weg(terecht).Wiffi vh hotel erg slecht tip ga lekker naar Cafe Picasso aan de hoofdweg lekkere drankjes eten en super wiffi en super personeel.

met vrienden, Juli 2014
"Fijn hotel voor in het 'laagseizoen'"vertalen
Stephanie
8,0

18-08-2014 Half juli zijn wij 12 dagen naar dit hotel gegaan (club). Toen was het nog aangenaam (niet teveel mensen aan het zwembad en bij de bars), maar een week later stikte het van de mensen. Bijna geen bedjes meer te krijgen aan het zwembad, dus vaak naar het strand in Icmeler gegaan. Daar kun je gratis gebruik maken van ligbedjes, mits je eten/drinken bestelt. Het eten in het hotel was prima, vooral de buitenkoks maakten 's avonds lekkere dingen klaar. Maar ook op het eind van de vakantie was het hier steeds erg druk. Schoonmaak was iedere dag goed. Wifi in lobby: heel slecht bereik. Alleen 's ochtends kon je nog een beetje internetten. En er was 's avonds weinig ruimte om gezellig te zitten; de 2 barren zaten vaak vol. Locatie van het hotel was prima; met dolmus naar Marmaris (aanrader!), Icmeler (niet zo bijzonder). Wat ook leuk is om te bezoeken is Turunz (naast Icmeler), met watertaxi heen en terug met dolmus. Excursie naar Dalyan was niet heel bijzonder. Vriendelijke bediening!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?