Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1731 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1731 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1005 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1672 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1731 beoordelingen
7,7
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, 2014
"In oktober 2014 weer"vertalen
Gewoonfranky

14-09-2014 Dit jaar ga ik weer 8 dgn alleen vertoeven in dit hotel
(vorig jaar was super gezellig, leuke mensen ontmoet
Dit jaar maak ik er weer een super vakantie van
snap het geklaag niet
Alles was perfect
wilde er ff tussenuit,vandaar wederom omdat alles perfect was
Ja er is altijd wel wat te klagen

met vrienden, Sept. 2014
"Eerste keer en nooit meer."vertalen
Boudara
3,0
2,0
4,0

11-09-2014 Ik ben met 2 vrienden naar dit resort geweest. Wat ons opviel is dat het personeel zeer gebrekkig Engels spreekt. Ligging is niet dicht bij centrum (Bar street is iets van 5 km verder). Ontbijt is van zeer lage kwaliteit en weinig keuze. Lunch en avondeten wisselt van kwaliteit af, maar over het algemeen werden we onaangenaam verrast. Kamers worden zeer slecht schoongemaakt (vlekken badkamer, stof etc.) Animatieteam is meer bezig met het versieren van dames, dan het vermaken van alle gasten. Zijn zeer opdringerig. Van andere gasten zelfs vernomen dat er een aantal met vrouwelijke gasten drugs gebruiken, wat dus Verboden is in Turkije. Bij het restaurant hebben we tijdens het eten zeer veel hinder ondervonden van wespen. Wat ook nog opmerkelijk was, was dat er veel gasten, waaronder wij, ziek waren geworden op dit resort. Ik durf niet te zeggen wat hiervan de oorzaak was. Verder vond een medewerker van het animatieteam het nodig om mij te vragen of ze al wat aan me hadden verdiend.

met partner, Sept. 2014
"Zeer verouderd hotel!"vertalen
jan de wit
2,0
8,0

10-09-2014 Wij hebben 8 dagen in dit resort gezeten,wat een drama,Het begon al bij aankomst,mensen bij de receptie spreken slecht engels,kluisje moest je vooraf betalen,het was een ouderwetse kluis met sleutel, dus dan loop je de hele vakantie met sleutel op zak.Animatieteam bij het zwembad was zeer storend aanwezig,en vragen hotelgasten sterke drank voor hun te bestellen aan de bar,Ze zijn alleen maar bezig met zichzelf en om meiden te versieren.Personeel was heel onvriendelijk,bij de kapsalon vroegen ze eerst waar je vandaan kwam en noemde dan pas een prijs,die lag ver boven de prijs van de kappers in de omgeving. Wat goed is, zijn de behandelingen in de Spa, zeer kundige masseurs,voor een schappelijke prijs.De kamer was groot genoeg, wij zaten in het deluxe gedeelte,alleen het bed was keihard.De 5e dag zagen we in de lift en bij de receptie een briefje dat we konden upgraden naar green nature diamond, dit was voor 2 nachten helaas de moeite niet meer.Voor ons geen 2e keer in dit resort!!!!!!!

"Eenmalig"vertalen
devos christiaan
7,0

07-09-2014 Zeer druk. Opgepast voor kamer naast lift (voortdurend bel die gaat) kamers boven receptie teveel lawaai. Iedere nacht rond 3u-4 u jongeren die lawaai en ruzie maken in naastgelegen kamers. Eten afwisselend en goed. Bediening en houding afhankelijk van fooien. Sommige obers meer bezig met gesprekken jonge meisjes dan met hun werk. Nemen zeer snel borden weg. Gezien dat er volle borden in vuilbak werden gekieperd terwijl je om drank gaat. Toeristen die overvolle borden nemen en dan de helft laten staan. Arme mentaliteit. s'Morgens cross om handdoeken te leggen aan het zwembad, tenzij je weeral iemand een fooi heeft. Geen fooi, oude paraplu. 2 maten en gewichten. andere hotels worden handdoeken voor 8u weggenomen. Wifi alleen bij de receptie. Georganiseerde boottocht touroperatoren 45 Euro pers. In de haven van Marmaris bij plaatselijke mensen 13 Euro. Klacht over nacht lawaai bij hostess kwam verkeerd over. Antw: wat wil je voor die prijs. Hotel met moeite 4 sterren.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Top hotel"vertalen
gertjan renders
10,0

31-08-2014 gewoon lekker gezellig en goed hotel

met partner, Aug. 2014
"Goed hotel maar niet meer terug"vertalen
Eva_
8,0

09-09-2014 Goede vakantie gehad in het Green nature hotel in Marmaris. Onze eerste indruk was: erg massaal. Eten was goed, voor ieder wat wils.
Personeel is erg vriendelijk en maken zo nu en dan een praatje. Kamers waren netjes en schoon, iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. De kamers zijn wel erg gehorig, we werden vaak wakker van mensen die terugkwamen van het stappen rond 03.00 uur s'nachts.
Aan het zwembad waren er s'morgens weinig ligbedden meer beschikbaar omdat er door het personeel handdoeken worden neergelegd, dit is vast niet het enige hotel waar dit gebeurd maar jammer dat het personeel hieraan meewerkt.
Animatie was leuk, organiseerde spelletjes bij het zwembad voor de ouderen maar niks voor de kleinere kinderen. Ligging is goed, met het dolmus busje ben je voor 2,50 Lira aan de boulevard of in Icemeler. Er rijd ook een gratis busje heen en terug naar het strand in icemeler, heel fijn. Al met al een goede vakantie gehad maar gaan hier niet meer terug.

met een groep, Aug. 2014
Brenda
3,0
6,0

08-09-2014 veels te druk in dit hotel! sávonds enorm veel lawaai op de gang en bah bah vloerbedekking in de hotelkamers.....kamers worden echt niet schoongemaakt of gewoon overgeslagen....heel veel schimmel in de badkamer ....personeel is erg onvriendelijk en chagerijnig.....eten vaak koud en enorm veel wespen bij het eten zodat je gewoon niet lekker kunt eten ......ik vind dit hotel echt geen 5 sterren waard maar geef het 3 sterren....klachten worden ook niet serieus genomen door het personeel....wij gasn 2 keer per jaar en boeken altijd een 5 sterren hotel in Turkije maar hebben dit nog NOOIT meegemaakt...

Michael Riethorst
5,0

09-09-2014 Zeer slecht hotel nog nooit zoiets meegemaakt kregen niet de kamer die we hadden geboekt en extra voor betaald hadden, geen ligbedjes beschikbaar tenzij je om 03:00 's nachts je wekker zet en alvast je handdoek erop gaat leggen of de jongens aan zwembad wat geld geeft dan doen zij het voor je, service is slecht en de kamer en het hotel waren heel vies bij aankomst 2,5uur gewacht bij het inchecken kamer was ranzig en het bad daar ga ik me hond nog niet in wassen, er waren veel te veel mensen en werd om de twee uur wakker van dronken jongeren die terug kwamen van het stappen, de beveiliging stond er bij te lachen, dus toen besloten om weg te gaan en naar Green Nature Diamond te gaan, dat hotel is zeker 5 sterren waardig en wel een aanrader alles is geweldig daar!!

Sandra
7,0

19-08-2014 Terug van 10 dagen in dit hotel. Absoluut geen aanrader. Dit hotel is 3 sterren waard i.p.v. 5...
Onvriendelijk personeel, spraken slecht Engels.
Weinig wisseling in het eten, veelal koud en/of niet gaar. We kregen zelfs een wesp in het gebakken ei. Toen we het personeel daarop attendeerde, haalde ze de wesp eruit en kregen we wel dat gebakken ei!
Schoonmaak slecht, bedden niet verschoond in 10 dagen, schoonmaakster ging bij ons naar het toilet! Hadden bij aankomst een sprei op bed met witte vlekken (!) erin.
Slechte wifi in de lobby, op de kamers geen wifi.
Na 0.00 uur betalen voor het drinken.
Wij gaan hier nooit meer naar toe.

met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer! Geen 5 sterren resort. Misschien 3"vertalen
N. Koolmoes
4,0

18-08-2014 Slecht hotel met veel onvriendelijke of chagrijnige personeelsleden. Bij inchecken in de middag nog geen kamers gereserveerd (4stuks). De kamers die we kregen over het hele hotel en alle verdiepingen verdeeld. Dus totaal geen rekening gehouden met de voorkeur boeking. Geen bedjes op een normale manier bij het zwembad te krijgen. Alle bedden langs de rand van het bad en die daar omheen, worden door het zwembad personeel afgelegd met handdoeken. Tegen betaling is er dan wel aan een plekje te komen. Aso gewoon. Veel bedjes en parasols zijn kapot en erg smerig, maar worden gewoon uitgegeven. Een vrouw gespiest in haar zij door een ballijn van een parasol die weg waaide, omdat je de parasols niet goed vast kan zetten. Levens gevaarlijk om aan het zwembad te liggen. Onder de bedden langs het zwembad is het een opeenhoping van vuil. Peuken, papier, bekertjes etc.
Zwemwater van slechte kwaliteit. Altijd troebel. In het hotel is het bloedheet, airco op de kamers erg slecht.en nog veel meer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?