Hotel Green Nature Resort & Spa *****

Hotel Green Nature Resort & Spa
Green Nature Resort & Spa
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Green Nature Resort & Spa bij:

1856 reviews over Hotel Green Nature Resort & Spa in het Nederlands

Geen 5 sterren maar wel top vakantie

LB, 19-9-2017

Wij vonden het hotel geen 5 sterren waard maar dat betekent nog niet dat je automatisch een slecht hotel hebt. Er hing een hele fijne en relaxte sfeer, personeel zeer vriendelijk. Het eten vonden wij wat minder maar dat ligt aan je smaak. De omgeving krijgt van ons een 10+ je bent binnen 10 minuten met de taxi op de boulevard en daar is genoeg te doen. Super schoon op straat en iedereen praat goed Engels zodat je jezelf ook goed wegwijs kunt maken. Het animatieteam was kleiner dan wij gewend zijn maar zij waren altijd vrolijk en probeerde er altijd was gezelligs van te maken. De kamers zijn inderdaad wel wat achterstallig maar ik vind het belachelijk hoe sommige mensen overal om zeuren. De wifi is inderdaad slecht daar kan ik niet omheen, gelukkig kom ik hier niet voor de wifi ;).

Heerlijke vakantie gehad en wie weet dat we ooit nog is terug komen, sowieso wel naar Marmaris!

Gereisd met partner in september 2017

Wi-Fi is 0,0 Heel slecht bereik waar je ook zit.

Leny c, 18-9-2017

Eten en service geen klachten over.variatie in eten voldoende! Receptiepersoneel spreekt weinig tot geen Engels wat vervelend is als er iets is en dat had ik wel,Maar touroperator prima opgelost!! Thanx Erik nogmaals.
Gereisd alleenreizend in september 2017

voldoet absoluut niet aan een 4 a 5 sterren hotel

bianca, 14-9-2017

De obers en kamer dames zijn heel lief en behulpzaam.

Receptie,technische dienst zeggen ja maar doen niets om je te helpen.

Badkamers zijn zeer achterstallig in onderhoud , lampen die niet werken en niet vernieuwd worden. Geen bovenlakens of sprei/dekbed/dekens op bed.

Koud en eentonig eten, warmhoud bakken worden niet dichtgedaan waardoor het eten na een kwartier koud is. Eetgedeelte erg massaal, waar men ook staat de bbqen, waardoor het hele eetgedeelte in de dikke rook staat en je daar dan in moet eten.

Er is geen mogelijkheid om wifi te kopen, er wordt gezegd er is alleen wifi in de lobby, maar dat kan je geen wifi noemen. Want je wordt er continue uitgegooid. En dat in de tijd dat iedereen zijn telefoon gebruikt en nodig heeft.

Er is alleen goede wifi bij het kleinere zwembad bij de kleine bar. Het is ons heel erg tegen gevallen en gaan hier zeker niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Goed hotel

John bergs, 14-9-2017

Goed hotel ,toch zijn er wat minpuntjes die genoemd moeten worden.

Kamers zijn gehorig , je hoort s.nachts alles , entertainment overdag kinderachtig , s,avonds zeer amateuristisch .

Pluspunten : buffetten zijn goed ,voor elk wat wils, rustige omgeving ,openbaar vervoer op loopafstand,personeel vriendelijk en probeert Nederlands te praten , en vooral behulpzaam .

Zwembaden groot ,en ligbedden en parasols in overvloed.

Algemene indruk is daarom goed te noemen ,en geschikt voor een leuke vakantie !!!

Gereisd met partner in september 2017

een relax vakantie zeker voor herhaling vatbaar.

Lucienne, 23-8-2017

Alles was geweldig. Personeel zeer attent en vriendelijk. Eten dagelijks iets anders en nooit te kort. Drinken onbeperkt en altijd fris en koel.

Kamers keurig netjes. Dagelijkse service van de handdoeken. En schoonmaak prima in orde. Niks te klagen.

We willen er graag nog een keertje naar terug. Vooral omdat het vlakbij het centrum is en het strand. alles op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Nooit meer

Anoniem, 5-8-2017

Receptie is totaal niet klantgericht. Eten was totaal niet lekker, elke dag hetzelfde, geen variatie. Pas op voor haren in je eten dat heb ik al 2x meegemaakt bij het avondeten. Personeel praat niet eens fatsoenlijk Engels. Hotelkamer was wel verzorgd. Schoonmaak service 0,0 als ze jou willen overslaan met schoonmaken dan doen ze dat gewoon. Ik ben daar 8 dagen op vakantie geweest waarvan ze alleen 3 a 4 dagen zijn komen schoonmaken. Zwembad was oke. Ze hebben losse parasols liggen die half kapot zijn en verroest. Welness en spa was wel relax. Om hierna toe te gaan raad ik mensen af.. of ervaar het zelf maar. Zonde van je geld!

Prijs kwaliteit: voldoende

Rachim, 4-8-2017

Het hotel wordt met 5 sterren op meerdere sites vermeld, maar is m.i. 4 sterren waard. Vanwege mijn ervaring met eerdere vakanties in Turkije (12 x) kan ik helaas niet de 5 sterren ervaring bevestigen. Met jong gezin ( 3 kinderen: 1-6-9) 2 weken geweest. Het personeel heb ik niet als gastvriendelijk ervaren. Wij hadden een kamer in het nieuwere gebouw. De matrassen zijn keihard, vloerkleed vies en er werd niet gestofzuigd. Voor je kluis moet je betalen. Badkamer was schoon. Handdoekenservice betaal je per handdoek € 10,- borg. Natuurlijk is het hier ook in de ochtend handdoekje leggen, helaas. Zwembad prima, voor kleine kinderen kikkerbadje zeer beperkt. Overal wordt helaas nog gerookt, restaurant buiten en zelfs bij het kikkerbadje bij al die kleine kinderen. Het eten in het restaurant is prima. Wel heb je te maken met lange wachtrijen. In de ochtend voor een gebakken eitje, middag pizza en avond pizza. Animatie niet bijzonder. Al met al, heb géén hoge verwachtingen en dan zal je ook niet verrast worden. Zelf zal het hotel niet aanraden bij mijn kennissen, vrienden of familie.

Prima vakantie voor 1 week all inclusive

Daisy, 31-7-2017

Prima hotel alleen kamers ontzettend gehorig, dunne wandjes? . Zowell toeristen als personeel 24/7 lmet veel lawaai door de gangen, asociaal. Vechten voor je zwembadbedje hoef je niet maar de stevige parasols werd wel om gevochten. Niet weglopen van je tafel tijdens eten want je bord wordt te snel weggepakt door hardwerkend personeel ook al vol bord en sleutel op tafel. 3x meegemaakt. Schoonmaak kamer is minder. Voor de rest was het goed!

Geweldige vakantie gehad

Patricia, 27-7-2017

Ideale vakantie met kinderen. Er was maar 1 minpuntje en dat is dat de kamers echt gehorig zijn. Je hoort echt alles wat er in de gang gebeurd. Meer dan voldoende keuze qua eten was er. Wifi was ook niet goed maar daarvoor kom ik niet. Alles werd goed schoon gehouden. Met de taxi ben je zo in het centrum. Wij hebben de uitstapjes in het centrum geboekt ipv via de reisorganisatie. Dat scheelde enorm in de prijs. We hebben genoten van elke dag daar. Ik snap eerlijk gezegd de slechte recensies niet.Er is niks mis met dit resort. Je betaald minder dan in andere 5 sterren resorts. Prijs kwaliteit is echt prima. Wil je meer luxe dan betaal je daar ook voor.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed vertoeven hier, maar de receptie......

Beverloo, 24-7-2017

Wij waren hier met 8 personen in het resort gedeelte en hadden het prima naar ons zin. Alleen de receptie, wat een drama is dat!!! Ik heb hier echt geen goed woord over!!! Voor de rest was alles goed. De kamers waren goed verzorgd, het zwembad met heerlijke glijbanen was keurig schoon (niemand gehoord met oorontsteking), eten was voortreffelijk ieders wat wils. Animatie was goed, niet opdringerig. Muziek bij het zwembad stond gezellig aan, dus niet hard. Lopen naar zee en naar de hoofdstraat voor de dolmus was goed te doen. Je kunt ook met de taxi naar het centrum van Marmaris voor €6,-. Dus al met al een goed hotel, maar de receptie echt een drama!!!!! Wij zaten hier in de periode van de aardbeving een paar dagen geleden.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7.48 uit 10 op basis van 1874 reviews.