Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1659 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1659 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 931 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1609 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1659 beoordelingen
7,8
7,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Top vakantie"vertalen
kimvdwetering
9,0

31-10-2013 Wij hebben dit hotel in oktober bezocht buiten de vakanties om. Het is een groot hotel, maar wij hebben niks te klagen. We hadden een kamer in het hoofdgebouw en dat is ook wel aan te raden. Green Nature's 'hoofdgebouw' is later bijgebouwd en dus zijn alle kamers nog vrij up to date. Het 'club gedeelte' ofwel het oude hotel is sterk verouderd en valt ook niet aan te raden daar een kamer te boeken.. Green Nature beschikt over een groot zwembad met naar ons idee genoeg ligbedden. Wij hebben op geen enkele dag een bedje hoeven te reserveren. De kamers in het hoofdgebouw zijn schoon en netjes en uiteraard kregen wij iedere dag schone handdoeken en een opgemaakt bed. Het eten is prima! Vooral 's avonds erg lekker gegeten. Buiten op het terras staan verschillende koks gerechten te maken en die vielen bij ons erg in de smaak.. Wij kunnen geen minpunt bedenken aan deze vakantie!

met een groep, Okt. 2013
"Twee gebouwen, twee meningen"vertalen
Dorine
9,0

29-11-2013 Resort bestaat uit een prima (althans volgens de "bewoners') hoofdgebouw en een absoluut slecht bijgebouw. In dit laatste verbleven wij helaas.
Kamers in bijgebouw zijn verouderd, slecht schoon, onhandig van indeling in de badkamer en liggen aan een slecht verlichte gang met smerige vloerbedekking. Enige pluspunt is dat bed goed ligt. De kamers aan de straatkant hebben veel last van de koelinstallatie, een raam openen is daardoor onmogelijk. De 6 voor de service is een gemiddelde voor het personeel in het restaurant (een 9) en de leiding (een 3).
Restaurant zeker goed, vriendelijk personeel.

"Heerlijke vakantie"vertalen
frankdebby
10,0

30-10-2013 In de herfstvakantie zijn we bij Green nature geweest. We hebben genoten van het heerlijke weer in deze tijd van het jaar. We zijn met onze 3 kinderen 3,8,11 jr oud geweest. Alle 3 hebben zich goed vermaakt. Eten was goed, ruime keuze, voor ieder wat wils! Personeel is vriendelijk en behulpzaam, spreken ook een redelijk woordje NL. Naar de kinderen toe is er altijd een vriendelijk woord, high five of knuffel. Het resort ligt op een 5 min lopen van het strand, vonden wij geen probleem. Elke dag rijden er ook gratis pendelbusjes naar een elders gelegen strand, zeker de moeite waard! Wij hebben geslapen in het oudere gedeelte in een familiesuite, bestaat uit 2 kamers. De kamers waren echt een minpuntje, weinig kastruimte, klein, en hier en daar is zeker onderhoud nodig o.a vloerbedekking! Maar we hadden er de ogen dicht, en prima geslapen. (al zijn het niet de fijnste bedden) De schoonmaak is er prima.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima hotel voor weekje naar de zon"vertalen
Richard
7,0

29-10-2013 Wij zaten in het hoofdgebouw, gezin met 2 kinderen (9 en 11). Grote en nette kamers met goede bedden en tv met Nederlandse zender. Badkamer met douche/bad. Wel beetje gehorig t.o.v. de gang en naastgelegen kamers maar niet storend. Net hotel met zeer gastvrij personeel. Zoals zoveel all-inclusive hotels heerlijk voor een weekje luieren (niet langer want dan wordt vooral het eten eentonig). Probeer kamers te krijgen aan de voorzijde. Deze hebben een prachtig uitzicht tot aan de zee. Nadeel is dan wel weer dat je 's avonds geluidsoverlast van terras kan hebben. Zwembaden met glijbaden superleuk voor de kids. Overall een prima hotel voor een weekje in de herfstvakantie. Zou zo weer gaan!

met partner, 2013
"Heerlijke vakantie"vertalen
Stephanie
8,0

14-10-2013 Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, die er netjes en verzorgd uit zag. De bedden op de kamer waren super hard. Wij hebben om een extra deken gevraagd om eerst die op het matras te leggen, en daar vervolgens op te gaan liggen.
Het eten en drinken is goed! Sommige mensen kunnen zo erg klagen, maar het is een super groot hotel met honderden gasten dit moet natuurlijk van te voren voorbereid worden, en je kan dan niet alles warm houden. Er is keus genoeg,als je van salade en rauwkost houd kan je vakantie echt niet meer stuk ruime keuze daarin. Natuurlijk komen er dingen gedurende vakantie terug, maar een normaal persoon lust ook niet alles dus ben je zelf ook wat kieskeurig.
Wifi in het hotel heb je alleen in de lobi vooral 's avonds is dit zeer slecht omdat er dan veel mensen tegelijk gebruik maken van het netwerk. Dit moeten ze nodig aanpassen!
Geen 5* maar wel 4. Ook goed toch?

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Heerlijk om een weekje te relaxen"vertalen
jolanda
8,0

13-1-2014 Lekker eten, mooie kamers, vriendelijk personeel, elke dag animatie, super hamam.

"Zeker de moeite waard!"vertalen
An
9,0

20-10-2013 Wij hebben dit hotel in de herfstvakantie bezocht. Een kamer in het hoofdgebouw. Schoon. Iedere dag schoongemaakt. Iedere dag handdoeken gewisseld, zeer vriendelijk personeel. Wel 's morgens eruit om de handdoek op het ligbed te leggen. Leuke uitstapjes gemaakt. Is maar enkele minuutjes wandelen naar de Dolmus. En inderdaad mensen hebben altijd wel iets te klagen. Ons is het goed bevallen!

met vrienden, Okt. 2013
"Super week gehad!"vertalen
Lenneke
9,0

19-10-2013 Wij hebben een super goede week gehad in Green nature. Alles prima in orde! De ligging is goed, vlakbij het dorpje en met de dolmus kan je overal zo naartoe! Het personeel is heel gezellig en de meeste ook heel klantvriendelijk. Het is zeker de moeite waard om hier naartoe te gaan. De prijs is best hoog, maar je krijgt er heel veel voor terug. De kamers mogen misschien wel een keertje opgeknapt worden, maar ze worden verder wel goed gepoetst. De animatie is super, elke dag worden er weer leuke dingen georganiseerd voor jong en oud!

alleenreizend, Okt. 2013
"Top ! Super"vertalen
Frank
8,0

17-10-2013 Ik was hier alleen op vakantie!Was super,gezellig en leuk.
Nette en schone kamers!, personeel gezellig en vriendelijk!Leuke mensen leren kennen!
Snap niet waarom mensen klagen over personeel, hun werken dag en nacht!Oke ze zijn slecht te verstaan, mensen die 200 km van je vandaan wonen zijn ook in hun dialect te verstaan!
Zo kan je overal wel over klagen
Laatst las ik iets over lange wacht rijen bij een counter, ja hallo in het hoog seizoen,ben je niet alleen he!!! Denk ff na of blijf lekker thuis achter je eigen potten en pannen!
Bedje bij zwembad reserveren? Haha nee hoor .... rustig plekje ontdekt
Als volgend jaar weer zo uitkomt dat ik alleen reis, ga ik weer terug

met partner, Okt. 2013
"5maal in hotel"vertalen
Familie Toch Van Ho...
5,0
7,0

6-11-2013 Na vijf keer dit hotel houden we het voor bekeken. Sommige personeel onvriendelijk,arrogant en enkel goede bediening als je ZE vijf euro in hun handen stopt. Dit fenomeen is er enkel door de schuld van de toeristen. Geef geld op het eind van de vakantie ipv op voorhand. Absoluut geen 5 sterren waard 3 is ruim genoeg. Ook al was het oktober toch veel lawaai snachts, er is een discotheek in het hotel waar weinig of geen volk naartoe ging maar de bassen voelde je de hele nacht trillen tot in de kamer. Bij deze, GEEN Green Nature meer voor ons. Dit hebben we ook gemeld aan de klanten onsult.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?