Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****

Green Nature Resort & Spa*****
1746 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Green Nature Resort & Spa*****
Siteler Mah. Çevre Yolu Sok. No:29, TR-48700, Marmaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Green Nature Resort & Spa scoort een 7,6 uit 10, op basis van 1746 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Resort & Spa***** in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Green Nature Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1005 vakantiefoto's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Green Nature Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egeïsche Zee. Vergelijk Hotel Green Nature Resort & Spa***** met andere accommodaties in Marmaris.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1686 beoordelingen over Green Nature Resort & Spa*****

1746 beoordelingen
7,6
Toon score en beoordelingen van:
"Heerlijk"vertalen
Bekkema
7,0

29-09-2014 Een mooi hotel maar erg groot voor ons. Het eten was er goed waren er in september maar moet er niet aan denken om hier het hoogseizoen te zitten want dat zal er bj het eten wachtrijen staan. De prijs is heel voordelig eigenlijk erg goedkoop voor zo'n hotel. Internet daar moet je niet veel van verwachten eigenlijk geheel niks alleen in de lobby(nieuwbouw) te verkrijgen maar een pagina downlowden kan een eeuwigheid duren en dan praat ik niet over minuten maar over kwartieren.Kamers zijn er mooi maar door de massa is het heel gehorig dit is zeker geen hotel voor de slechte inslaper want na 02.00 uur loopt het hotel vol vanuit de Disco. De lokatie is mooi en Mamaris prachtig

"Goede prijs kwaliteit verhouding"vertalen
Tuğce
7,0

20-09-2014 Je krijgt waar je voor betaald...
Als je een superdeluxe hotel verwacht, boek dan maar iets anders.
Voor wat je betaald en in ruil krijgt is dit hotel een aanrader.
Wees vriendelijk naar het personeel toe en je krijgt alles van ze gedaan, ook zonder fooien geven. Jammer genoeg zijn het de toeristen zelf die denken dat ze eigenaar van het hotel zijn en de werkers zonder respect behandelen.. echt jammer.
Het eten is gevarieerd, elke dag ruime keuze uit kip, runds, vis, etc om het superuitgebreide koude buffet niet te vergeten.
Animatie werkt zich uit de naad om iedereen te plezieren en er wordt wat afgelachen rond het zwembad :-)
Kortom: Als je geen te hoge verwachtingen hebt en je blijft realistisch dan is dit een perfect hotel om te vertoeven.

alleenreizend, 2014
"In oktober 2014 weer"vertalen
Gewoonfranky

14-09-2014 Dit jaar ga ik weer 8 dgn alleen vertoeven in dit hotel
(vorig jaar was super gezellig, leuke mensen ontmoet
Dit jaar maak ik er weer een super vakantie van
snap het geklaag niet
Alles was perfect
wilde er ff tussenuit,vandaar wederom omdat alles perfect was
Ja er is altijd wel wat te klagen

met vrienden, Sept. 2014
"Eerste keer en nooit meer."vertalen
Boudara
3,0
1,0
1,0
4,0

11-09-2014 Ik ben met 2 vrienden naar dit resort geweest. Wat ons opviel is dat het personeel zeer gebrekkig Engels spreekt. Ligging is niet dicht bij centrum (Bar street is iets van 5 km verder). Ontbijt is van zeer lage kwaliteit en weinig keuze. Lunch en avondeten wisselt van kwaliteit af, maar over het algemeen werden we onaangenaam verrast. Kamers worden zeer slecht schoongemaakt (vlekken badkamer, stof etc.) Animatieteam is meer bezig met het versieren van dames, dan het vermaken van alle gasten. Zijn zeer opdringerig. Van andere gasten zelfs vernomen dat er een aantal met vrouwelijke gasten drugs gebruiken, wat dus Verboden is in Turkije. Bij het restaurant hebben we tijdens het eten zeer veel hinder ondervonden van wespen. Wat ook nog opmerkelijk was, was dat er veel gasten, waaronder wij, ziek waren geworden op dit resort. Ik durf niet te zeggen wat hiervan de oorzaak was. Verder vond een medewerker van het animatieteam het nodig om mij te vragen of ze al wat aan me hadden verdiend.

"Zeer verouderd hotel!"vertalen
jan de wit
8,0

10-09-2014 Wij hebben 8 dagen in dit resort gezeten,wat een drama,Het begon al bij aankomst,mensen bij de receptie spreken slecht engels,kluisje moest je vooraf betalen,het was een ouderwetse kluis met sleutel, dus dan loop je de hele vakantie met sleutel op zak.Animatieteam bij het zwembad was zeer storend aanwezig,en vragen hotelgasten sterke drank voor hun te bestellen aan de bar,Ze zijn alleen maar bezig met zichzelf en om meiden te versieren.Personeel was heel onvriendelijk,bij de kapsalon vroegen ze eerst waar je vandaan kwam en noemde dan pas een prijs,die lag ver boven de prijs van de kappers in de omgeving. Wat goed is, zijn de behandelingen in de Spa, zeer kundige masseurs,voor een schappelijke prijs.De kamer was groot genoeg, wij zaten in het deluxe gedeelte,alleen het bed was keihard.De 5e dag zagen we in de lift en bij de receptie een briefje dat we konden upgraden naar green nature diamond, dit was voor 2 nachten helaas de moeite niet meer.Voor ons geen 2e keer in dit resort!!!!!!!

"Geen 5 sterren waard !"vertalen
Gonda
4,0

21-09-2014 Wij zaten in een resort kamer die was wel netjes ,personeel is erg on persoonlijk ze vertellen niets over de tijden van bv eten uiteindelijk hangt er een brief bij de lift???
Vloer bij het zwembad wordt zeer slecht schoongemaakt vooral onder de ligbedjes erg vies en zooi rietjes ,sigarettenpeuken etc etc en zwarte vloeren van de vorige dag ??? er wordt er wel schoongemaakt maar ze halen de bedjes niet weg !!!!! veel ligbedjes waar de rugleuning van stuk zijn en ligbedjes zelf waren ook erg vies en half gare parasols dit hotel geeft aan dat ze 5 sterren zijn nou bij lange na niet zijn anders gewend van een 5 sterren hotel in Turkije zelf hebben wij in vergelijking met andere hotels niet zo veel voor deze betaald dus prijs kwaliteit klopte aardig er staan veel negatieve reacties bij dit hotel maar toch klopt daar helaas wel veel van dit hotel mag zich zekers geen 5 sterren noemen !!!

met partner, Aug. 2014
"Eenmalig"vertalen
devos christiaan
7,0

07-09-2014 Zeer druk. Opgepast voor kamer naast lift (voortdurend bel die gaat) kamers boven receptie teveel lawaai. Iedere nacht rond 3u-4 u jongeren die lawaai en ruzie maken in naastgelegen kamers. Eten afwisselend en goed. Bediening en houding afhankelijk van fooien. Sommige obers meer bezig met gesprekken jonge meisjes dan met hun werk. Nemen zeer snel borden weg. Gezien dat er volle borden in vuilbak werden gekieperd terwijl je om drank gaat. Toeristen die overvolle borden nemen en dan de helft laten staan. Arme mentaliteit. s'Morgens cross om handdoeken te leggen aan het zwembad, tenzij je weeral iemand een fooi heeft. Geen fooi, oude paraplu. 2 maten en gewichten. andere hotels worden handdoeken voor 8u weggenomen. Wifi alleen bij de receptie. Georganiseerde boottocht touroperatoren 45 Euro pers. In de haven van Marmaris bij plaatselijke mensen 13 Euro. Klacht over nacht lawaai bij hostess kwam verkeerd over. Antw: wat wil je voor die prijs. Hotel met moeite 4 sterren.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Top hotel"vertalen
gertjan renders
10,0

31-08-2014 gewoon lekker gezellig en goed hotel

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Noooooit meer green nature resort voor ond"vertalen
wery
2,0

30-08-2014 Wat een rot hotel zeker zijn 5☆niet waard.
we zijn echt wel wat gewend en hoefen niet bediend te worden maar wat wat was het personeel onbeschofd bij het halen van de drankjes hoorde je alleen maar next next.
bestel je 3 verschillende drankjes omdat je met 3 mensen er bent is het 10Dagen geen probleem , maar op dag 11 willen ze je max 2 drankjes meegeven is beleid wat je dan kan opmaken uit de slecht verstaanbare bar mensen. geef je aan dat je met drie mensen bent en toch het 3e drankje ook wilt hebben wordt het nog net niet in je gezicht gegooid.
Zo zijn er nog wel meer dingen te noemen .
maar voor ons en ons duur verdiende geld gaan nooooooit meer naar green nature resort

met partner, Aug. 2014
"Goed hotel maar niet meer terug"vertalen
Eva_
8,0

09-09-2014 Goede vakantie gehad in het Green nature hotel in Marmaris. Onze eerste indruk was: erg massaal. Eten was goed, voor ieder wat wils.
Personeel is erg vriendelijk en maken zo nu en dan een praatje. Kamers waren netjes en schoon, iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. De kamers zijn wel erg gehorig, we werden vaak wakker van mensen die terugkwamen van het stappen rond 03.00 uur s'nachts.
Aan het zwembad waren er s'morgens weinig ligbedden meer beschikbaar omdat er door het personeel handdoeken worden neergelegd, dit is vast niet het enige hotel waar dit gebeurd maar jammer dat het personeel hieraan meewerkt.
Animatie was leuk, organiseerde spelletjes bij het zwembad voor de ouderen maar niks voor de kleinere kinderen. Ligging is goed, met het dolmus busje ben je voor 2,50 Lira aan de boulevard of in Icemeler. Er rijd ook een gratis busje heen en terug naar het strand in icemeler, heel fijn. Al met al een goede vakantie gehad maar gaan hier niet meer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?