Hotel Green Nature Diamond *****

Hotel Green Nature Diamond
Green Nature Diamond
7,8

95 reviews over Hotel Green Nature Diamond in het Nederlands

Super hotel receptie moet beter

Vervoort, 14-9-2017

Alles is top eten is buitengewoon goed er wordt elke dag gebbq t en er word veel live gekookt. Kamers zijn ruim en netjes schoonmaak is ook goed.Let op reis je met een kind tussen 0 en 2 welke net zijn eerste stapjes kan of kan staan houd er dan rekening mee dat de baby bedjes niet veilig zijn kind in er zo uit vallen aangezien de valplanken maar 30 cm hoog zijn. Met veel pijn en moeite een ander camping bed kunne krijgen maar deze was ook niet oke . Receptie is onvriendlijk en kunnen slecht Engels zijn gewoon paar studenten rest van het personeel super. Zwembad is zeer netjes en veel lig bedjes geen handdoekje leggen.

Als je een luxe hotel wil in Marmaris wat niet al te ver is van het centrum (30min lopen) is dit een perfect hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Top vakantie en top hotel!

Christel en Jeroen, 17-8-2017

Het is een zeer mooi, groot en verzorgd hotel.

De kamer was ruim en netjes. De minibar bij ons op de kamer werd elke dag bijgevuld met frisdrank en water. Ook kregen we iedere dag nieuwe handdoeken.

Het eten was zeer goed en zeer afwisselend. Je kunt zowel binnen als buiten eten. Buiten wordt er ook gekookt tijdens het diner. 's Avonds is het echter wel wat drukker tijdens het diner. Wij ondervonden dat je het beste of meteen om 19.00 uur, of vanaf 20.15 uur kon gaan. Dan was het nog wat rustiger. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel heeft een zeer groot zwembad met ruim voldoende ligbedjes. Je hoeft hier echt niet 's ochtend als je handdoek klaar te leggen. Door de dag heen is er voldoende plek. Ook aan het strand zijn er ligbedden die horen bij het hotel. Hier is gratis gebruik van te maken.

De service aan de receptie mag wat beter/vriendelijker. Dit is ook het enige minpuntje.

Het hotel is een echte aanrader en wij zullen er zeker nog eens terugkeren!

Gereisd met partner in augustus 2017

marmaris i like it

sonja, 17-6-2017

hotel is goed gelegen mooi hotel eten lekker maar minpunt is onderhoud kamers zijn slecjt afgewerkt
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Centrum dichtbij hotel

Grote zwembad

Mooie uitzicht

Gereisd met vrienden in januari 2017

fantastisch hotel echt een aanrader

T. de Groot, 28-5-2017

Mooi hotel, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. erg goed eten. vriendelijk personeel. Ik zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Niets op aan te merken. We hebben een top vakantie gehad. Niet al te ver van het centrum van Marmaris. Het is te lopen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch alles gewoon geweldig

Arno Dikken, 28-5-2017

Kamers eten gewoon alles goed
Gereisd met partner in mei 2017

Zeer Goed bevallen in een woord fantastisch

Kees, 22-5-2017

Bij dit Resort staat de service hoog in het vaandel .Zeer vriendelijk personeel .

Het eten was gevarieerd en goed. De ligbedden bij het zwembad en het strand waren er in voldoende mate aanwezig, dus geen reservering nodig. Bij het zwembad zeer grote parasols met een verrijdbare voet.

Gereisd met vrienden in mei 2017

In een woord: geweldig!

Linda, 21-5-2017

Het hotel ziet er mooi en verzorgd uit. De kamers ( wij hadden zeezicht) waren netjes. Goede inloopdouche. Regendouche met goede straal. Fijne minibar, dagelijks aangevuld met water en blikjes echte coca cola, sprite en sinaasappelsap. Het buffet was van zeer goede kwaliteit. Zowel ontbijt, lunch als diner voor ons nu 9x Turkije, dus wij hebben vergelijkingsmateriaal. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, mn Mustafa (buitenterras) en Belgin ( het ijsmeisje). Geweldig lekker ijs trouwens 👌. Het resort verdient een dikke 10!

Voor onze trouwdag een fruitmand met wijn op onze kamer. En onze zoon had onze tafel tijdens het diner laten versieren. Heel leuk! Heel attent. Werd heel erg op prijs gesteld.

Hartelijk dank voor de fijne service, dat we ons welkom voelen. Volgende keer weer vakantie in het mooie, gastvrije Turkije.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Nu nog een top hotel, maar over een paar jaar?

Ck, 12-5-2017

Bij mijn laatste bezoek aan Turkije 3 jaar geleden was dit hotel nog in aanbouw, en drie weken voor de opening van het hotel moesten er nog heel wat gebeuren en werd er 24 uur per dag gewerkt door een heel leger aan mensen.

En dat is helaas ook te zien in het hotel, op veel punten slecht en slordig afgewerkt. Op sommige plekken zou je niet zeggen dat het hotel nog maar drie jaar oud is.

En dat is eigenlijk doodzonde want verder is het een tophotel. Prima eten, prima service en zwembad is top.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Marmaris en het Green Nature Diamond is geweldig.

johan, 5-5-2017

Hotel met alles erop en eraan is kompleet,

zembad geweldig, strand is een beetje smal maar geen probleem.

eten zeer uitgebreid, en goed.

centrum dicht bij, fijn om een wandeling temaken.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Green Nature Diamond bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Nature Diamond in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Nature Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Nature Diamond scoort een 7.76 uit 10 op basis van 96 reviews.