8,9

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect)***** bij :

547 reviews over Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) in het Nederlands

5e x dit hotel maar jezus ..

Chantal, 18-8-2017

Dit jaar zijn wij voor de 5e keer hier in dit hotel maar wat een veranderingen.. Sinds het vol zit met Engelse is het concept ook erg veranderd. De kamers op de 5e verdieping zijn ontzettend klein en benauwd. Na 3 dagen een andere kamer gekregen. Dat mensen zeuren over het eten? Thuis heb je ook vast niet iedere avond biefstuk op je bord liggen.. het zwembad is ontzettend schoon en wordt goed bijgehouden. Het animatie team is zowel voor jong en oud super!! Minpunten: is dat wij voor 5u sochtends de wekker 10 dagen lang moesten zetten ivm bedjes die worden gereserveerd aan het zwembad. Ook de engelse kinderen zijn ontzettend brutaal, duwen kinderen express onder water en de ouders hiervan willen liever vechten als praten. Jammer!! Absurd die mentaliteit. De managers lopen met oogkleppen op omdat ze bang zijn voor de Engelse zelf. Dit wordt zelf ook gezegd. De afgelopen jaren was het hier erg verschillend qua culturen maar nu is het 90% engels.
Gereisd familie in augustus 2017

nooit meer via touroperator

hakajosan, 20-7-2017

Als er iets niet goed gaat doet touroperator dit af met een tegoedbon van €90.- voor een volgende reis !!! wij voelden ons voor tenminste 200,- tekort gedaan !!!!

Goed was het werkend personeel in kamer, restaurant bar.

Het balie personeel, manager enz. verdienen nooit een tien véél eerder een vier. en de reisleider was een "meeprater" met personeel aan de balie.

De kamer was een zolderkamer die elke student in Nederland beslist zou afwijzen

En bekijk dan eens de reisbrochure !!!! ONGELOFELIJK

Gereisd met vrienden in september 2015

Super hotel.

Jannick verstraete, 2-7-2017

Super hotel. Zijn nog maar 2 dagen thuis en zijn al aan het kijken om in september terug te gaan. Superlekker eten. Veel variatie. Ok veel kip en schaap. Maar op verschillende manieren klaargemaakt. Degene die hun gading niet vinden zijn niet veel gewoon in mijn ogen. Fantastisch vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar. Super animatieteam. Allerlei activiteiten voor jong en oud. Niet opdringerig als je nee zegt. Hygiëne perfect. Water zwembad wordt regelmatig gecontroleerd als ook de koelingen in de poolbar.op elk tijdstip zijn ze aan het poetsen. Zowel overdag als snachts. Minpunt is de lift. Die is klein en je moet meestal lang wachten. Leuke disco met en Ali. Spijtig dat er zo weinig volk op afkomt.
Gereisd met partner in juni 2017

Geen 5 sterren waard

De Weghe Marleen, 31-5-2017

Qua netheid scoort het hotel ruim goed.Kamers op 5 de verdieping heel klein en in de douche kan je niet in zo klein.Eten stelt niet veel voor geen variatie elke dag kip.Had me mijn vakantie anders voorgesteld.Elke dag drinken uit bekers zelfs S,avonds aan de bar geen glas.Mij zien ze hier niet meer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel met super entertainment.

Dennis Hazebroek, 28-5-2017

Een fantastisch hotel met erg lekker eten mooie schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Er is een groot buiten zwembad aanwezig en een klein binnenbad. Er zijn de hele dag leuke activiteiten voor jong en oud georganiseerd door het super leuke entertainment team. Ze vragen aan iedereen om mee te doen maar blijven er niet over zeuren als er nee word gezegd. Ze hebben snel in de gaten of iemand voor activiteiten te porren is. Elke avond maken ze een te gekke show. Al met al was het een top vakantie .
Gereisd met vrienden in mei 2017

Top!

Danae Vlietland, 29-4-2017

Topvakantie gehad! Hele leuke animatie, vlakbij de winkels en een top service in het hotel zelf. Bedankt!
Gereisd met vrienden in januari 2017

we gaan dit jaar terug naar dit superhotel

Verstraete jannick, 5-3-2017

Reis geboekt voor dit jaar. We gaan terug naar dit superhotel dit jaar in juni. Vorig jaar in mei daar geweest. Spijtig dat we slecht weer hebben gehad. Maar desondanks hebben we fantastisch verblijf gehad. Eten was superlekker. Bediening in restaurant supervriendelijk en heel beleefd. Onze favoriet in restaurant was mehmet goktas. Hoop dat we hem terug gaan zien in mei. Kamers heel proper. Koelkast wordt niet bijgevuld maar dit vind ik niet erg. Kochten dan maar flesjes in shop in hotel of supermarkt in de buurt. Kost bijna niks. Animatieteam was ook super. Konden heel gezellig bij je komen zitten en praatje maken. Niets moet. Alles mag. Poolbar ook uitstekend. Dus niks dan lof over dit hotel. Hoop dat het snel juni is.
Gereisd met partner in mei 2016

top vakantie !!

Esmee, 22-12-2016

Deze zomer voor het eerst alleen op vakantie geweest met een vriendin. We hoopten dat alles goed zou gaan en dat is ook zeker gebeurt. We hebben een heerlijke vakantie gehad, jammer dat je een eindje moest lopen om bij het strand te komen waar je ook drinken kom halen. Het eten en de kamer was kei goed ! Klein min puntje is de opberg ruimte in de badkamer want die is er namelijk helemaal niet dus dan moet je al je spullen op de wastafel leggen en dat is dan best een rommeltje met 2 meiden haha ! Het geld was deze vakantie zeker meer dan waard! Aankomende zomer weer terug naar Turkije met mijn beste vriendin!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi en gezellig familie hotel, zeker een aanrader

Danny Schmidt, 26-11-2016

Het eten vonden wij zeer goed. Duidelijk is dat men gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. In andere hotels hebben wij een uitgebreider assortiment gezien maar is hier niet hinderlijk. Geen wachtrijen voor het buffet maar dat kan ook te maken hebben dat wij in de laatste week van oktober in het hotel verbleven en het niet zo druk was. Geldt ook voor het (koude) zwembad. Er waren altijd genoeg bedjes beschikbaar en een parasol is in oktober niet nodig. Bij de poolbar werd je snel en met een glimlach geholpen. Het animatieteam is top. Men doet echt z'n best om het naar je zin te maken maar als je er geen behoefte aan hebt wordt er niet aangedrongen. Vond het wel sneu dat men 's avonds bij het avondmaal verplicht met de gasten moest socialisen. Hotel zou er goed aan doen deze mensen volgend jaar terug te laten komen. Kamer is standaard maar schoon. Bedden hebben een hard matras maar kunnen we waarderen. Bedden zijn wel aan de korte kant. Koelkast werd niet bijgevuld met water zodra dat op was en dat is jammer. Kluisje daarentegen gratis. Wij hebben ons prima vermaakt en komen hier (in het naseizoen) zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in oktober 2016
Accommodatie-eigenaar

Dear Guest,

Thank you for your holiday review posted on Zoover.

It is a pleasure to read your comments regarding the Hotel, services and facilities and the hospitality that you have enjoyed. I do hope that you will return in the new season and on behalf of my Team here at SunConnect Grand Ideal Premium, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Join us on facebook SunConnect Grand Ideal Premium (closed group) and IpHotels Marmaris

Follow us on instagram #sunconnectgrandideal #iphotels

Geweldig ! Komen een keer terug!

Elvira, 31-10-2016

Leuk hotel. Ook erg leuk voor gezinnen.

Ziet er allemaal netjes uit! Wij hadden een ruime kamer was erg fijn (uitzicht ietsje minder) Heel vriendelijk personeel en leuk animatie team. Niet opdringerig

Handdoeken voor zwembad lagen al klaar in de kamer.Top! In koelkast twee kleine water en vier pakjes drinken. Eten vonden wij zeer goed! Erg lekker van smaak onze complimenten aan de koks!! Bij zwembad en lounge bar kluisjes om je telefoons e.d. op te laden. SUPER! S avonds kon je zelfs nog belegde broodjes halen. Wij komen zeker een keer terug alleen dan wat eerder! Wij waren er in de laatste week van het seizoen. Jammer dat de zon rond 4 uur weg was bij zwembad. En voor mij het zwembad te koud! (Fijn dat het binnen zwembad open was) We hebben een heerlijke week gehad niet veel op aan te merken.

Alleen jammer dat de bedden in kamer zo kort zijn.En het zou fijn zijn als je elke dag flesje water in je koelkast zou krijgen. (natuurlijk kan je ze beneden wel bijvullen) Verder gewoon eens dit hotel proberen!

Gereisd met partner in oktober 2016
Accommodatie-eigenaar

Dear Guest,

Thank you for you any kind comments posted on Zoover. It is a pleasure to read of your enjoyment of the rooms, food served, digital facilities and the animation team. I do hope that you will return again next season and on behalf of my Team here at SunConnect Grand Ideal Premium, thank you for choosing our Hotel for your holiday.

Follow us on instagram #sunconnectgrandideal #iphotels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) scoort een 8.87 uit 10 op basis van 685 reviews.