Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) *****

Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect)
Grand Ideal Premium (SunConnect)
8,9

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Ideal Premium (SunConnect) bij:

550 reviews over Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) in het Nederlands

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Kelly, 6-10-2017

Juist terug van vakantie in dit hotel...hotel was te gericht naar de britten toe,veel te veel brits eten terwijl ik graag het eten eet van het land waarin je op vakantie bent,1 keer per week turkisch night en dan was het eten echt super lekker,zou zo elke dag moeten zijn ipv diene britse brol dat je anders altijd krijgt. Heel veel luidruchtige ongemanierde britten die hun kinderen lieten loslopen zoals wild vee,aan het zwembad lagen ook diwijls vele borden met etensresten en vuile pampers die ze achterlieten,lopen onrespectvol gekleed in het restaurant,snacht zijn deze britse gasten veel te luidruchtig in de gangen van het hotel,kortom voor ons is dit de reden waarom we nooit meer naar dit hotel zouden terug komen...jammer want het hotel op zich is wel heel mooi en proper en het personeel was wel heel erg vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

fantastisch

p.v .r, 10-9-2017

ligging net even buiten boulevard marmaris. kamers erg mooi en worden iedere dag schoon gemaakt. goed eten mooi zwembad dus even geen zin in het strand dan is het daar heerlijk. personeel vriendelijk animatie top
Gereisd met partner in mei 2016

Lekker eten

Dhr. en Mevr., 25-8-2017

Lekkere, afwisselende, uitgebreide buffetten. Heel veel Engelsen (80%), vriendelijk maar wel soms luidruchtig. De teenagers club was toegankelijk van 8 tot 17 jaar. De oudere tieners bleven dus weg, die hadden helemaal geen zin in die kleine kinderen. De teenagers club werd dus vooral bezocht door kinderen tussen 8 en 12 jaar, en was dus gewoon een mini-club. Animatieteam was top. Er was op elk moment wel iets te doen. Niet opdringerig. Strand op 2 minuten lopen. Niet zo aangenaam, kleine zandstrook met grof zwart zand. Wel hele leuke boulevard om tot in Marmaris te wandelen (40 min.).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

5e x dit hotel maar jezus ..

Chantal, 18-8-2017

Dit jaar zijn wij voor de 5e keer hier in dit hotel maar wat een veranderingen.. Sinds het vol zit met Engelse is het concept ook erg veranderd. De kamers op de 5e verdieping zijn ontzettend klein en benauwd. Na 3 dagen een andere kamer gekregen. Dat mensen zeuren over het eten? Thuis heb je ook vast niet iedere avond biefstuk op je bord liggen.. het zwembad is ontzettend schoon en wordt goed bijgehouden. Het animatie team is zowel voor jong en oud super!! Minpunten: is dat wij voor 5u sochtends de wekker 10 dagen lang moesten zetten ivm bedjes die worden gereserveerd aan het zwembad. Ook de engelse kinderen zijn ontzettend brutaal, duwen kinderen express onder water en de ouders hiervan willen liever vechten als praten. Jammer!! Absurd die mentaliteit. De managers lopen met oogkleppen op omdat ze bang zijn voor de Engelse zelf. Dit wordt zelf ook gezegd. De afgelopen jaren was het hier erg verschillend qua culturen maar nu is het 90% engels.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer via touroperator

hakajosan, 20-7-2017

Als er iets niet goed gaat doet touroperator dit af met een tegoedbon van €90.- voor een volgende reis !!! wij voelden ons voor tenminste 200,- tekort gedaan !!!!

Goed was het werkend personeel in kamer, restaurant bar.

Het balie personeel, manager enz. verdienen nooit een tien véél eerder een vier. en de reisleider was een "meeprater" met personeel aan de balie.

De kamer was een zolderkamer die elke student in Nederland beslist zou afwijzen

En bekijk dan eens de reisbrochure !!!! ONGELOFELIJK

Gereisd met vrienden in september 2015

Super hotel.

Jannick verstraete, 2-7-2017

Super hotel. Zijn nog maar 2 dagen thuis en zijn al aan het kijken om in september terug te gaan. Superlekker eten. Veel variatie. Ok veel kip en schaap. Maar op verschillende manieren klaargemaakt. Degene die hun gading niet vinden zijn niet veel gewoon in mijn ogen. Fantastisch vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar. Super animatieteam. Allerlei activiteiten voor jong en oud. Niet opdringerig als je nee zegt. Hygiëne perfect. Water zwembad wordt regelmatig gecontroleerd als ook de koelingen in de poolbar.op elk tijdstip zijn ze aan het poetsen. Zowel overdag als snachts. Minpunt is de lift. Die is klein en je moet meestal lang wachten. Leuke disco met en Ali. Spijtig dat er zo weinig volk op afkomt.
Gereisd met partner in juni 2017

Geen 5 sterren waard

De Weghe Marleen, 31-5-2017

Qua netheid scoort het hotel ruim goed.Kamers op 5 de verdieping heel klein en in de douche kan je niet in zo klein.Eten stelt niet veel voor geen variatie elke dag kip.Had me mijn vakantie anders voorgesteld.Elke dag drinken uit bekers zelfs S,avonds aan de bar geen glas.Mij zien ze hier niet meer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel met super entertainment.

Dennis Hazebroek, 28-5-2017

Een fantastisch hotel met erg lekker eten mooie schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Er is een groot buiten zwembad aanwezig en een klein binnenbad. Er zijn de hele dag leuke activiteiten voor jong en oud georganiseerd door het super leuke entertainment team. Ze vragen aan iedereen om mee te doen maar blijven er niet over zeuren als er nee word gezegd. Ze hebben snel in de gaten of iemand voor activiteiten te porren is. Elke avond maken ze een te gekke show. Al met al was het een top vakantie .
Gereisd met vrienden in mei 2017

Top!

Danae Vlietland, 29-4-2017

Topvakantie gehad! Hele leuke animatie, vlakbij de winkels en een top service in het hotel zelf. Bedankt!
Gereisd met vrienden in januari 2017

we gaan dit jaar terug naar dit superhotel

Verstraete jannick, 5-3-2017

Reis geboekt voor dit jaar. We gaan terug naar dit superhotel dit jaar in juni. Vorig jaar in mei daar geweest. Spijtig dat we slecht weer hebben gehad. Maar desondanks hebben we fantastisch verblijf gehad. Eten was superlekker. Bediening in restaurant supervriendelijk en heel beleefd. Onze favoriet in restaurant was mehmet goktas. Hoop dat we hem terug gaan zien in mei. Kamers heel proper. Koelkast wordt niet bijgevuld maar dit vind ik niet erg. Kochten dan maar flesjes in shop in hotel of supermarkt in de buurt. Kost bijna niks. Animatieteam was ook super. Konden heel gezellig bij je komen zitten en praatje maken. Niets moet. Alles mag. Poolbar ook uitstekend. Dus niks dan lof over dit hotel. Hoop dat het snel juni is.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Ideal Premium (SunConnect) scoort een 8.86 uit 10 op basis van 688 reviews.